Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Georgi Papacoulis

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Şüpheli
GP4.png
Profili
İsmi

Georgi Papacoulis

Boyu

5'2" (1,58m)

Yaşı

51

Ağırlığı

170 Ibs (77kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümün Kokusu
İyi Kızlar Ölmez(görüldü)

Georgi Papacoulis (d. 1962), Hank Buxton'ın öldürüldüğü Ölümün Kokusu (Vaka #44)'nda bir şüphelidir.

Profili

Georgi, 51 yaşında, kısa siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Üzerinde mısır sarısı bir gömlek ile yeşil bir askılı pantolon vardır. Aynı zamanda son derece uyun bir kaytan bıyığa sahiptir ve sağ omzunda bir tane yaprak bulunmaktadır. Georgi, 5'2" (1,58m) boyunda ve 170 Ibs (77 kg) ağırlığındadır, ve kan grubu B+'tir. Ayrıca manikürlü tırnaklara sahip olduğu ve külotlu çorap giydiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Georgi bir bahçıvandır ve genellikle Akçaağaç Tepeleri'nde çalışır.

Ekip, cinayet mahallinde bir tane ıslak bir kağıt bulup bunu tozla okunur hale getirdikten sonra, kağıdın aslında Hank tarafından Georgi hakkında yazılmış bir şikayet dilekçesi olduğunu ortaya çıkarmışlar, bu sebepten ötürü ile de Georgi ile konuşma gereği duymuşlardır. Ekip, Georgi'nin Hank'in avazı çıktığı kadar bağırmasından hoşlanmış olması konusunda afallamışlardı fakat Georgi'nin dediğine göre Hank, bağırdığı zaman bir palyaço gibi şişko ve kırmızı oluyor, bu da Georgi'nin hoşuna gidiyordu. Jones Georgi'ye Hank'in kendisini Grimsborough Golf Kulübünden attırmak istediğini söylediğinde bu pekte Georgi'nin umrunda olmamıştı çünkü dediğine göre onda iş çoktu. Hank, Georgi'nin hareketlerinden hoşlanmıyordu, bu yüzden de her eline fırsat geçtiğinde Georgi'yi bir işten kovdurtmaya çalışmıştı. Georgi'nin normalden fazla umursamaz olması Jones'u şüphelendirmiş ve ekip, katil profiline uyup uymaması için bir gözlerini de Georgi'nin üstüne dikmişlerdir.

Ekip daha sonra bir tane Kostüm Gösterisi afişi bulmuşlar ve bunu birleştirdikten sonra Georgi ile tekrar konuşmuşlardır. Afiş, Georgi'nin gösterisine aitti ve bu yüzden de ekip, gösteriden önce Peggy Buxton ile konuşma gereği duymuşlardır.

Peggy, kendi oğlunu öldürmekten ötürü tutuklanıp mahkemeye çıktığında Hank'in cesedini Georgi ile birlikte çatı katına taşıdıklarını söylemiş, bu da Georgi'yi suç ortağı yapmıştı. Fakat Peggy, Georgi'ye Hank'in sarhoş olduğunu söylediği için Georgi'nin yaptığı şeyden haberi olmamıştı. Bu iddiaya rağmen Georgi suçsuz bulunmuş ve ek soruşturmada ekipten çatı katında kaybettiği elbisesini bulmalarını istemiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki