Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gerald Walker

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Bilinmeyen Karakter.png
Gerald Walker

Gerald Walker Criminal Case'te sadece adı geçen karakterlerden biridir. İsmi ilk olarak Cesur Yeni Dünya'da geçmiştir ve aynı vakada Kızıl Tarikat adlı gizli örgütün bir çok kurbanından birisi olduğu ortaya çıkmıştır.

Profili

Gerald'ın kimliği hakkında herhangi bir bilgi mevcut değildir, fakat öldürüldüğünde 37 yaşında olduğu bilinmektedir.

Vakalardaki Rolleri

Cesur Yeni Dünya'da Cathy King, ölen dedesinin hayatını araştırırken ekiple tekrardan irtibata geçmiştir. Cathy, doğal limanda elinde dedesinin geçmişteki soruşturmalarından birisini elinde tutarken rüzgar, kağıdı elinden uçurmuş, bu yüzden de ekipten kağıdı bulmaları konusunda yardım istemiştir. Ekip makaleyi doğal limanda bulmuş incelemiş ve analiz için Alex Turner'a göndermişlerdir. Fakat makaleyi Alex'e göndermeden önce ekip, makalede Gerald'ın katilinin "kızıl kapşonlu katil" olduğunu fark etmişlerdi, hatta makalede "Kızıl Kapşonlu Katil Kaçtı" yazmaktaydı. Ayrıca o dönemin soruşturmasını yöneten de o zamanlar dedektif rütbesinde olan Samuel King idi. Dediğine göre soruşturma yanıtsız kalmıştı ve o zamanki ekip ellerinden geleni yaptıysalar bile, katil çoktan şehri terk etmiş olmalıydı.

Makaleyi analiz ettikten sonra Alex, ekibe makalenin Gerald Walker isimli bir adamın cinayeti ile ilgili olduğunu fakat, bu soruşturma dosyasının bir şekilde polis veri tabanından silinmiş olduğunu söylemiştir, ki bu yetkiye sahip olan tek kişi Emniyet Müdürü idi. Jones, King'in "Kızıl Tarikat"'a yardım etmiş olabileceğine inanmak istememiş ve ekip bu konu hakkında kopmlo teorisyeni olan Jason Palms ile konuşmaya gitmişlerdir.

Jason ekibe, cinayet dosyalarının polis arşivlerinden silinmesinin Kızıl Tarikat'ın işi olduğunu belirtmiştir. Jason ayrıca ekibe Amir King'in de bir tarikat üyesi olduğunu söylemiştir çünkü, tarikat ile ilgili bütün soruşturmalar sümen altı edilmişti.

Cinayetin Detayları

Gerald'ın cinayeti bütün Grimsborough'yu şoka uğratmıştı. Gerald, doğal limanda, boğazı kesilmiş bir halde bulunmuştu. Bir görgü tanığının anlattıklarına göre, uzun kırmızı pelerinli birisi cinayet mahallinden hızlıca uzaklaşmaktaydı. Fakat bunun dışında polis, olay hakkında herhangi bir şey duyurmamışlardır.

Katil ve Nedenleri

Gerald'ın katilleri, Kızıl Tarikat'tır. Cinayetin tam nedeni ise bilinmiyor. Ama tahminlere göre Gerald, aynı Pip Huckabee gibi, kendileri hakkında bir şeyler öğrendiği için öldürülmüş olabilir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki