Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ginger

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments14 Share

Şüpheli
Ginger011.png
Profili
İsmi

Ginger

Boyu

5'8" (1,73m)

Yaşı

27

Ağırlığı

132 Ibs (60kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

İyi Polis Ölü Polis
Engereklerin Yuvasında

Ginger (d. 1986), bir hayat kadını ve Jones'un dediğine göre eski bir dostudur. Ginger aynı zamanda İyi Polis Ölü Polis (Vaka #6) ve Engereklerin Yuvasında (Vaka #11) vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Ginger, 27 yaşında uzun sarı saçlı ve mavi gözlü genç bir kadındır. Kırmızı ruj sürer ve dudağının altında ben vardır. Genellikle kırmızı giyer. 5'8" (1,73m) boyundadır ve kan grubu A-'tir.

Engereklerin Yuvasında'da Ginger'ın astım hastası olduğu, sakız çiğnediği ve el losyonu kullandığı öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolü

Ginger ilk olarak İyi Polis Ölü Polis'te görüldü. Ginger iddiaya göre Ed Dunkin adlı polisin katilini metro durağından hızla çıkıp nehre doğru koşarken görmüş. Fakat sadece katilin bir erkek olduğunu ve mavi gözlü olduğunu farkedebilmiştir.

Ginger Engereklerin Yuvasında'da tekrar görünür. Tony Marconi ile bir bağlantısı vardı ve Marconi Engereklerin lideri Salvador Cordero'yu öldürmüştü. Marconi tutuklanmadan önce Mavi Flamingo'nun menajerliğini Ginger'a teslim etmişti. Fakat, Curtis Newman buna inanmıyor ve kulübü Ginger'a bırakmak istemiyordu.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki