FANDOM

Giulietta Capecchi
GiuliettaCapecchi
Profili
Tam Adı Giulietta Capecchi
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 19*
Ağırlığı 123 lbs (55 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta*
Vakalar Deniz Fenerinden At Beni
Pasta Yesin(adı geçti)
Gemideki Dümenler
Maskenin Ardında
İçkiyi Fazla Kaçırma
Küçük Evde Cinayet
Doğu'nun Zaferi
Dilini Tut
Köprüleri Atmak(yalancı şüpheli)
Aşkta ve Savaşta

Giulietta Capecchi Deniz Fenerinden At Beni, Gemideki Dümenler, Maskenin Ardında, İçkiyi Fazla Kaçırma, Küçük Evde Cinayet, Doğu'nun Zaferi, Dilini Tut ve Aşkta ve Savaşta vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Giulietta, 19 yaşında bir genç kızdır. Giulietta kısa kahverengi saçlıdır ve üzerine mavi-yeşil renkli bir elbise giyer ve soluk mavi bir saç bandı takar.

"Deniz Fenerinden At Beni"de Giulietta ayrıca şampanya içer.

"Gemideki Dümenler"de Giulietta kırmızı bir elbise giyer ve altın rengi bir kuş tüyü takar. Ayrıca deniz tutulmasından muzdariptir, balo dansı bilir ve sanat konusunda bilgilidir.

"Maskenin Ardında"da Giulietta güllerle bezenmiş sarı bir elbise giyer. Ayrıca enfiye çeker, bilardo oynar ve havyar yer.

"İçkiyi Fazla Kaçırma"da Giulietta sigara içer ve "Pistols and Petticoats" okur.

"Küçük Evde Cinayet"de Giulietta buğday çiğner, Collie sahibidir ve süt içer.

"Doğu'nun Zaferi"nde Giulietta ata biner, kurutulmuş et yer ve yılan yağı kullanır.

"Dilini Tut"ta Giulietta fabrika dumanına karşı alerjiktir, Mazunda kahvesi içer ve Japon kültürünü bilir.

"Aşkta ve Savaşta"da Giulietta sakız çiğner, "Sonsuz Gençlik" parfümü kullanır ve viski içer.

Criminal Case'deki Rolü

Deniz Fenerinden At Beni

Oyuncu cinayet mahallinde Giulietta'ya ait bir yüzük bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Giulietta başta kardeşinin ölüm haberini ilk duyduğunda kafası karışsa da haberin doğru olduğunu duyunca göz yaşlarına hakim olamamıştır. Oyuncu kendisine ölümünün ailesinin mafya ilişkileriyle bir bağlantısının olup olmadığını sorduğunda Giulietta, babalarının kendilerini o işlerden her daim uzak tuttuğunu, yani olamayacağını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Giulietta'nın kurbana, partiye katılmaması yönünde yazdığı notu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre ona bu notu bırakmasının sebebi Lucrezia'nın kendisini yüksek sosyete içinde kabul görmesini zorlaştırıyor olmasıydı. Dediğine göre insanlar ailesinin varlığının nereden geldiğini biliyor ve bu yüzden kendisini hor görüyorlardı. Lucrezia'nın partiye katılması ise kendisi için işleri daha da zorlaştırmış çünkü insanlar yüzündeki yaralarla devamlı alay etmişti.

Soruşturmanın sonunda Jordan Wilson'un tutuklanması üzerine Giulietta suçsuz bulunmuştur. Fakat Giulietta daha sonra oyuncudan Lucrezia'nın hayattayken yaşadığı bir sorun hakkında yardım istemiştir. Dediğine göre Lucrezia, günlüğünde Dolly Darnell adlı birisinin sürekli kendisine kötü davrandığından ve canını yaktığından bahsediyordu. Bu mesele hallolduktan sonra ise bu kez oyuncudan Lucrezia ile küçükken yaptığı el basması kalıbını bulmasını istemiş, oyuncu istediği şeyi bulduktan sonra ise oyuncuya teşekkürlerini sunmuştur.

Pasta Yesin

Soruşturmanın ardından Bay Alastor hakkında ipucu arayışına giren oyuncu, piknik alanında Elisa Melody'nin, içinde Alastor'un talimatlarının bulunduğu defterini bulmuş ve defteri incelemesi için Evie'ye göndermişti. Evie, defterde silik bir halde bir mesaj bulmuştu ve mesajda "...'ya acı çektiren her günahkar cezasını çekti" yazıyordu. Bu durum da diğer üç kurbanın bu "..."ya bir şekilde acı çektirmiş olduğuna işaret ediyordu.

Oyuncu daha sonra bu "kişinin" kim olduğunu öğrenmek için Leydi Highmore'dan yardım istemiştir. Highmore'un önerisinin üzerine salonu arayan oyuncu, orada Philomena'nın başka bir kızla çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve fotoğraftaki diğer kızın Giulietta olduğunu ortaya çıkarmıştır. Giulietta'nın Lucrezia ve Philomena ile olan ilişkisi malumdu fakat diğer iki kurbanla ilişkisi bilinmiyordu. Leydi Highmore'un dediğine göre Georgina, mafya ile olan bağlantılarından ötürü Giulietta'yı hor görmüş, Jack ise kendisinden borç para alıp geri ödemesini yapmamıştı.

Partiler ve kurbanlar arasındaki ortak bağın Giulietta olduğunun ortaya çıkmasının ardından Takım, ilk seferine çıkmaya hazırlanan Gigantic'e doğru yola koyulmuştur.

Gemideki Dümenler

Oyuncu Giulietta'nın takısını bulduktan sonra kendisiyle "Gigantic"in güvetesinde karşılaşmış ve kendisi ile Bay Alastor hakkında konuşmak istemiştir. Kendisine cinayetler ile arasındaki bağ belirtildiğinde Giulietta sadece şaşırmış ve bunların hiç birinden haberi olmadığını söylemiştir. Oyuncu daha sonra kendisine kurbanın da diğer kurbanlar gibi canını yakıp yakmadığını sormuş fakat kurbanlardan biri olan kardeşinin bahsi geçmesi Giulietta'yı sinirlendirmiş ve bunun üzerine partiye geri dönmüştür.

Oyuncu daha sonra Giulietta'nın, kurban tarafından çizilmiş çıplak resmini bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurbanla sergilerinden birinde karşılaştığı sırada kurban, kendisine çıplak poz vermesini istemiş ve zevkli bir çalışma olacağını ileriye sürmüştü. Fakat Giulietta daha sonra kendisini huzursuz hissetmiş ve fikrini değiştirmişti çünkü yüksek sosyetede kendisine bu şekilde bir yer edinemezdi. Oyuncu kendisine Theo'nun ölümünde parmağının olup olmadığını sorduğunda ise eğer ölmesini isteseydi, resmi babasına göstermesinin yeterli olacağını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Renée Daucourt'un tutuklanması ile Giulietta suçsuz bulunmuş fakat oyuncu Alastor'un cinayetleriyle bağlantısı olmasından ötürü kızla tekrardan konuşmak istemişti. Giulietta, Alastor olmadığını tekrardan vurgulamış fakat kim olduğunu biliyor olabileceğini öne sürmüştür. Dediğine göre ilk partiden sonra kendisine isimsiz aşk mektupları gelmeye başlamıştı. Fakat mektupları rahatsız edici bulmuş ve "Gigantic"in güvertesinde bir yere atmıştı. Oyuncu "Gigantic"e gitmeden önce Giulietta'yı göz altına almış fakat Giulietta, daha sonra delil yetersizliğinden serbest bırakılmıştır.

Maskenin Ardında

Oyuncu kurban tarafından Giulietta'ya, kötü bir İtalyanca ile yazılmış bir aşk mektubu bulduktan sonra Giulietta bir kez daha bir cinayet şüphelisi olmuştur. Dediğine göre kurbanın teşebbüslerinden hoşlanmıyordu çünkü kendisi neredeyse babası olacak yaştaydı. Giulietta kendisine gönderilen diğer isimsiz mektupların ondan geldiğini bilmediğini tekrardan belirtiş fakat Buchanan'ın kendisine aşık olup da açılamayan ilk erkek olmadığını da sözlerine eklemiştir. Dediğine göre Buchanan'ın ölümüyle bir ilgisi yoktu ve her ne kadar kendisini itici de bulsa başa çıkamayacağı bir şey değildi.

Oyuncu daha sonra bir tane bakır kalp bulmuş ve Rose'dan bunun adının "Ölüm Öpücüğü" olduğunu, genelde de gangsterler arasında kullanıldığını ve gönderilen kişinin Dünya'daki günlerinin sayılı olduğu mesajını verdiğini öğrenmiştir. Giulietta, Buchanan'a bunu göndermiş olmasının onu öldürdüğü anlamına gelmediğini belirtmiştir. Dediğine göre kendisine ilk olarak "seviyeli" bir biçimde hayır demiş fakat bu işe yaramayınca "arada bir özüne dönmek gerektiğini" düşünerek ona bakır kalbi göndermişti.

Soruşturmanın sonunda katilin Wentworth olduğunun ortaya çıkması ile Giulietta bir kez daha suçsuz bulunmuştur. Oyuncu daha sonra Justin Lawson ile birlikte Alastor'un Giulietta'ya aşkını ilan ettiği mektubunu bulmuş ve Giulietta ile son bir kez konuşmak istemiştir. Dediğine göre son zamanlarda yanına birisi gelmemişti fakat Alastor'la karşılaşmadığı iyi olmuştu çünkü o aynı zamanda kız kardeşinin de katiliydi. Giulietta, yüksek sosyetede mutluluğu bulacağını sanmıştı fakat yaşananlar yüksek sosyete beyefendilerinin babasının mafyatik arkadaşlarından da beter olduğunu gözler önüne seriyordu. Giulietta son olarak Alastor'dan aldığı bir hediyeyi malikanenin bir yerinde bıraktığını söylemiş ve oyuncu o hediyeyi aramaya koyulmuştur.

İçkiyi Fazla Kaçırma

Oyuncu kurbanın dükkanında Giulietta'ya ait bir alışveriş makbuzu bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre Günahkar Yolu'na gelmesinin tek nedeni terzi Molly Byrne'ün oldukça yetenekli olması ve onunla alışveriş yapmak istemesiydi. Oyuncu kendisine cinayeti sorduğunda ise orada cinayet işlemeye değil, alışveriş yapmaya geldiğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Giulietta'nın kaçak içki teslimat saatlerinin yazdığı defterini bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Giulietta, Cennet Çayırları'ndaki partilerden sonra özüne dönmeye karar vermiş ve babasına en iyi adamlarından bile daha iyi istihbarat toplayacağına dair kendisini kanıtlamak istemişti. Dediğine göre aramaları onu kurbanın damıtımevine kadar getirmiş fakat kurbanın neredeyse kendisini yakalayacak olduğunu düşünmesine rağmen kurban onu fark etmemişti.

Soruşturmanın sonunda Mauro Massetti'nin tutuklanması ile Giulietta suçsuz bulunmuş fakat oyuncu daha sonra kendisiyle İrlanda mafyasının yasa dışı alkol işiyle ilgili konuşmak istemiştir. Oyuncuya yardım etmeyi kabul eden Giulietta, mafyanın belgelerini damıtımevindeki bir saatin içine sakladığını söylemiştir. Oyuncu bunun üzerine Giulietta'nın bahsettiği saati aramış ve içindeki belgeleri bulması ile eline damıtımevini kapatabilme şansı geçmişti.

Küçük Evde Cinayet

Oyuncu kurbanın mutfağında Giulietta'nın merhum kız kardeşi ve kurban ile birlikte çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Oyuncunun ilk olarak kendisine babasının Çakal Vadisi'ndeki faaliyetlerini sorması hoşuna gitmemiş ve babası üzerinden sıkıştırılmaktan artık sıkıldığını dile getirmiştir. Oyuncu kendisine fotoğrafı gösterdiğinde ise kardeşi ile birlikte bölgedeki yazlık evlerine gittiği zaman Galls çiftliğini ziyaret ettiği zamanları hatırlamıştır. Kendisine cinayetten bahsedildiğinde ise kurbanın zararsız bir adam olduğunu ve öldürülmesi karşısında duyduğu şaşkınlığı dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kardeşinin küllerini bakkalda yere saçılmış halde bulmuş ve kıza bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Lucrezia'nın küllerini çiftliğe serpmek istiyordu fakat kurban tarafından çiftliğini terk etmesi için tüfekle tehdit edilmişti. Kurbanın kendisini öldüreceğinden korkan Giulietta bunun üzerine bakkala sığınmış fakat yaşadığı korku ve heyecan yüzünden kardeşinin küllerinin olduğu vazoyu düşürüp kırmıştı. Giulietta daha sonra hiddetlenerek hepsinin kurbanın suçu olduğunu ve ölmeyi hak ettiğini söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Vinnie Costa'nın tutuklanması ile Giulietta suçsuz bulunmuştur.

Doğu'nun Zaferi

Oyuncu Giulietta ile cinayet mahallinde karşılaştıktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Babasının öldürüldüğünü öğrenince yıkılan Giulietta, İrlandalılar ile savaş halindeyken böyle bir şeyin zaten elinin kulağında olduğunu söylemiştir. Oyuncu kendisine cinayet sırasında nerede olduğunu sorduğunda kız, Vittorio'nun Takım'la olan çatışmasından dönene kadar dışarıya adım atmamasını tembihlediğini söylemiş, o sırada da bir şey görmediğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Vittorio'nun paralanmış bir resmini bulmuş ve üzerinde Giulietta'nın parmak izlerinin olduğunu fark ettikten sonra kızla tekrar konuşmak istemiştir. Dediğine göre her ne kadar kendini kanıtlamak için çabalasa da Vittorio çabalarını bir türlü görmüyordu. Kendisine göre İtalyanlar ile İrlandalılar arasındaki bu gerilim yersizdi fakat Vittorio, kendisini ciddiye almıyor ve sürekli küçük bir kız gibi davranıyordu. Kurban Giulietta'yı tabiri caizse eve hapsetmiş, o da sıkıntıdan eline geçen şeyleri - misal babasının resmi gibi - parçalamaya başlamıştı.

Soruşturmanın sonunda Seamus O'Neill'in tutuklanması ile Giulietta suçsuz bulunmuştur. Daha sonra Giulietta'nın annesi ile birlikte Seamus'un Vittorio'yu öldürmesinin intikamını almak için Kızıl Yataklar'a gittiği ortaya çıkmıştır.

Dilini Tut

Oyuncu The Concordian Pause adlı kafede Giulietta'nın yüzüğünü bulduktan sonra Giulietta ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Oyuncu Giulietta'ya mafya işi için Kızıl Yataklar'da bulunduğu imasında bulunduğunda Giulietta, babasının katledilmesinin intikamını almaya hakkı olduğunu söylemiş ve işbirliği istihkakını doldurduğunu belirtmiştir. Oyuncu kendisine cinayeti sorduğunda ise "ben ne bileyim" tarzında oyuncuyu azarlamış ve kendisini rahat bırakmasını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Giulietta'ya hediye verdiği çikolata kutusunu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Baldwin çikolataları, İtalyanları satması için kendisine rüşvet mahiyetinde vermişti. Giulietta, Baldwin'in kendisini satın alabileceğini düşünmesi için çıldırmış olması gerektiğini söylemiş ve artık iyi kızı oynamayacağını dile getirmiştir. Giulietta her ne kadar elini kana bulamadığını öne sürse de böyle bir şey yapsa bile ailesinin haysiyetini korumak için olacağını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Reggie Bates'in tutuklanması ile Giulietta suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra Seamus'un Giulietta'ya gönderdiği gülü bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Giulietta, Seamus'un kendini affettirme denemelerini elinin tersiyle itmiş ve babasını öldürdüğü için onu asla affetmeyeceğini dile getirmiştir. Oyuncu her ne kadar çete savaşından uzaklaşmak için çok geç olmadığını söyleyip Giulietta'yı saptığı yanlış yoldan döndürmeye çalışsa da Giulietta artık okun yaydan çıktığını, yani dönmesinin imkansız olduğunu söylemiştir.

Köprüleri Atmak

Bridget Baker'ın katilinin yakalanmasının ardından Memur Ramirez, oyun parkında uzun sakallı bir adam gördüğünü ve Seamus'a benzediğini ihbar etmişti. Oyuncu orada bir adet takma sakal bulmuş ve üzerindeki ruj izinin Giulietta'ya ait olduğunu tespit etmişti. Bunun üzerine parka giden oyuncu orada Giulietta ile Seamus'u birbirlerini öperken yakalamış fakat Seamus oyuncuyu görür görmez kaçmıştı. Giulietta, Seamus ile birbirlerini halen sevdiklerini ve Seamus'un İrlanda mafyasının başına geçmesindeki tek amacın çeteyi içeriden çökertmek olduğunu söylemiştir. Giulietta son olarak ikisinin de mafya savaşını durdurmak için ellerinden geleni yaptıklarını belirtmiştir.

Aşkta ve Savaşta

Oyuncu eski Capecchi evinde Giulietta'nın madalyonunu bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Giulietta, babasını, kardeşini ve erkek arkadaşını kaybettiği ve annesi de hapiste olduğu için perişan haldeydi, bu yüzden de oyuncuya cinayet hakkında fazla bir şey söyleyememişti.

Giulietta daha sonra elinde tabancayla Uçan Takım'ın merkezine gelmiş ve oyuncudan annesini istemiştir çünkü Seamus'u annesinin öldürdüğüne inanıyor, bu yüzden de onu öldürmek istiyordu. Oyuncu meselenin o kadar basit olmadığını söylese de Giulietta, oyuncunun dediklerine kulak asmamış ve bu şekilde bir yere varamayacağını düşünerek oradan ayrılmıştır.

Oyuncu daha sonra Giulietta'nın "Romeo ve Jülyet" kitabının içinde zehir şişesi bulmuş ve kıza bunu sormak istemiştir. Oyuncu kendisiyle konuşmak istediği sırada kız sarhoş haldeydi. Hatırladığına göre Seamus, rahata erebilmeleri için Franca'nın ölmesi gerektiğini söylemiş fakat kendisi bunu, Franca'nın halen ailesinin bir parçası olduğunu söyleyerek kabul etmemişti fakat belki de dediğini yapsaydı Seamus şu anda hayatta olabilirdi. Oyuncu Seamus'un eğer dediğini yapmış olsaydı şu anda hapiste olacağını söylemiş ve sarhoş halini göz önünde bulundurarak Giulietta'yı göz altında tutmaya karar vermiştir.

Soruşturmanın sonunda Adrienna Brassiere'in tutuklanmasıyla Giulietta suçsuz bulunmuştur fakat Madeline kendisi adına endişelendiği için kızı yoklamaya karar vermiştir. Tren garını arayan oyuncu orada bir çakı bulmuş ve üzerindeki kanın Giulietta'ya ait olduğunu tespit etmiştir. Oyuncu Erica Dupri'nin itirafı ile Giulietta'nın eski evine gittiğini öğrenmiş ve kıza canlı ulaşabilmiştir. Dediğine göre Seamus'u da kaybettikten sonra canına kıymayı düşünmüş fakat sonra babasının küçükken verdiği müzik kutusunu bulmuş, bu da hayat konusundaki fikrini değiştirmesine ve hayatın acı ve ıstıraptan ibaret olmadığını görmesine vesile olmuştu. Giulietta bunun üzerine Concordia'yı bir süreliğine terk etmeye ve yeni bir hayata yelken açmaya karar vermiş, oyuncuya elveda demeden önce de kendisi adına yaptıkları için teşekkür etmiştir.

Galeri