Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Giulietta Capecchi

1.345pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share
Giulietta Capecchi
GiuliettaCapecchi.png
Profili
Tam Adı Giulietta Capecchi
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 19*
Ağırlığı 123 lbs (55 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta*
Vakalar Deniz Fenerinden At Beni
Pasta Yesin(adı geçti)
Gemideki Dümenler
Maskenin Ardında

Giulietta Capecchi Deniz Fenerinden At Beni, Gemideki Dümenler ve Maskenin Altında vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Giulietta, 19 yaşında bir genç kızdır. Giulietta kısa kahverengi saçlıdır ve üzerine mavi-yeşil renkli bir elbise giyer ve soluk mavi bir saç bandı takar.

"Deniz Fenerinden At Beni"de Giulietta ayrıca şampanya içer.

"Gemideki Dümenler"de Giulietta kırmızı bir elbise giyer ve altın rengi bir kuş tüyü takar. Ayrıca deniz tutulmasından muzdariptir, balo dansı bilir ve sanat konusunda bilgilidir.

Criminal Case'teki Rolü

Deniz Fenerinden At Beni

Oyuncu cinayet mahallinde Giulietta'ya ait bir yüzük bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Giulietta başta kardeşinin ölüm haberini ilk duyduğunda kafası karışsa da haberin doğru olduğunu duyunca göz yaşlarına hakim olamamıştır. Oyuncu kendisine ölümünün ailesinin mafya ilişkileriyle bir bağlantısının olup olmadığını sorduğunda Giulietta, babalarının kendilerini o işlerden her daim uzak tuttuğunu, yani olamayacağını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Giulietta'nın kurbana, partiye katılmaması yönünde yazdığı notu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre ona bu notu bırakmasının sebebi Lucrezia'nın kendisini yüksek sosyete içinde kabul görmesini zorlaştırıyor olmasıydı. Dediğine göre insanlar ailesinin varlığının nereden geldiğini biliyor ve bu yüzden kendisini hor görüyorlardı. Lucrezia'nın partiye katılması ise kendisi için işleri daha da zorlaştırmış çünkü insanlar yüzündeki yaralarla devamlı alay etmişti.

Soruşturmanın sonunda Jordan Wilson'un tutuklanması üzerine Giulietta suçsuz bulunmuştur. Fakat Giulietta daha sonra oyuncudan Lucrezia'nın hayattayken yaşadığı bir sorun hakkında yardım istemiştir. Dediğine göre Lucrezia, günlüğünde Dolly Darnell adlı birisinin sürekli kendisine kötü davrandığından ve canını yaktığından bahsediyordu. Bu mesele hallolduktan sonra ise bu kez oyuncudan Lucrezia ile küçükken yaptığı el basması kalıbını bulmasını istemiş, oyuncu istediği şeyi bulduktan sonra ise oyuncuya teşekkürlerini sunmuştur.

Pasta Yesin

Soruşturmanın ardından Bay Alastor hakkında ipucu arayışına giren oyuncu, piknik alanında Elisa Melody'nin, içinde Alastor'un talimatlarının bulunduğu defterini bulmuş ve defteri incelemesi için Evie'ye göndermişti. Evie, defterde silik bir halde bir mesaj bulmuştu ve mesajda "...'ya acı çektiren her günahkar cezasını çekti" yazıyordu. Bu durum da diğer üç kurbanın bu "..."ya bir şekilde acı çektirmiş olduğuna işaret ediyordu.

Oyuncu daha sonra bu "kişinin" kim olduğunu öğrenmek için Leydi Highmore'dan yardım istemiştir. Highmore'un önerisinin üzerine salonu arayan oyuncu, orada Philomena'nın başka bir kızla çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve fotoğraftaki diğer kızın Giulietta olduğunu ortaya çıkarmıştır. Giulietta'nın Lucrezia ve Philomena ile olan ilişkisi malumdu fakat diğer iki kurbanla ilişkisi bilinmiyordu. Leydi Highmore'un dediğine göre Georgina, mafya ile olan bağlantılarından ötürü Giulietta'yı hor görmüş, Jack ise kendisinden borç para alıp geri ödemesini yapmamıştı.

Partiler ve kurbanlar arasındaki ortak bağın Giulietta olduğunun ortaya çıkmasının ardından Takım, ilk seferine çıkmaya hazırlanan Gigantic'e doğru yola koyulmuştur.

Gemideki Dümenler

Oyuncu Giulietta'nın takısını bulduktan sonra kendisiyle "Gigantic"in güvetesinde karşılaşmış ve kendisi ile Bay Alastor hakkında konuşmak istemiştir. Kendisine cinayetler ile arasındaki bağ belirtildiğinde Giulietta sadece şaşırmış ve bunların hiç birinden haberi olmadığını söylemiştir. Oyuncu daha sonra kendisine kurbanın da diğer kurbanlar gibi canını yakıp yakmadığını sormuş fakat kurbanlardan biri olan kardeşinin bahsi geçmesi Giulietta'yı sinirlendirmiş ve bunun üzerine partiye geri dönmüştür.

Oyuncu daha sonra Giulietta'nın, kurban tarafından çizilmiş çıplak resmini bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurbanla sergilerinden birinde karşılaştığı sırada kurban, kendisine çıplak poz vermesini istemiş ve zevkli bir çalışma olacağını ileriye sürmüştü. Fakat Giulietta daha sonra kendisini huzursuz hissetmiş ve fikrini değiştirmişti çünkü yüksek sosyetede kendisine bu şekilde bir yer edinemezdi. Oyuncu kendisine Theo'nun ölümünde parmağının olup olmadığını sorduğunda ise eğer ölmesini isteseydi, resmi babasına göstermesinin yeterli olacağını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Renée Daucourt'un tutuklanması ile Giulietta suçsuz bulunmuş fakat oyuncu Alastor'un cinayetleriyle bağlantısı olmasından ötürü kızla tekrardan konuşmak istemişti. Giulietta, Alastor olmadığını tekrardan vurgulamış fakat kim olduğunu biliyor olabileceğini öne sürmüştür. Dediğine göre ilk partiden sonra kendisine isimsiz aşk mektupları gelmeye başlamıştı. Fakat mektupları rahatsız edici bulmuş ve "Gigantic"in güvertesinde bir yere atmıştı. Oyuncu "Gigantic"e gitmeden önce Giulietta'yı göz altına almış fakat Giulietta, daha sonra delil yetersizliğinden serbest bırakılmıştır.

Maskenin Ardında

Oyuncu kurban tarafından Giulietta'ya, kötü bir İtalyanca ile yazılmış bir aşk mektubu bulduktan sonra Giulietta bir kez daha bir cinayet şüphelisi olmuştur. Dediğine göre kurbanın teşebbüslerinden hoşlanmıyordu çünkü kendisi neredeyse babası olacak yaştaydı. Giulietta kendisine gönderilen diğer isimsiz mektupların ondan geldiğini bilmediğini tekrardan belirtiş fakat Buchanan'ın kendisine aşık olup da açılamayan ilk erkek olmadığını da sözlerine eklemiştir. Dediğine göre Buchanan'ın ölümüyle bir ilgisi yoktu ve her ne kadar kendisini itici de bulsa başa çıkamayacağı bir şey değildi.

Oyuncu daha sonra bir tane bakır kalp bulmuş ve Rose'dan bunun adının "Ölüm Öpücüğü" olduğunu, genelde de gangsterler arasında kullanıldığını ve gönderilen kişinin Dünya'daki günlerinin sayılı olduğu mesajını verdiğini öğrenmiştir. Giulietta, Buchanan'a bunu göndermiş olmasının onu öldürdüğü anlamına gelmediğini belirtmiştir. Dediğine göre kendisine ilk olarak "seviyeli" bir biçimde hayır demiş fakat bu işe yaramayınca "arada bir özüne dönmek gerektiğini" düşünerek ona bakır kalbi göndermişti.

Soruşturmanın sonunda katilin Wentworth olduğunun ortaya çıkması ile Giulietta bir kez daha suçsuz bulunmuştur. Oyuncu daha sonra Justin Lawson ile birlikte Alastor'un Giulietta'ya aşkını ilan ettiği mektubunu bulmuş ve Giulietta ile son bir kez konuşmak istemiştir. Dediğine göre son zamanlarda yanına birisi gelmemişti fakat Alastor'la karşılaşmadığı iyi olmuştu çünkü o aynı zamanda kız kardeşinin de katiliydi. Giulietta, yüksek sosyetede mutluluğu bulacağını sanmıştı fakat yaşananlar yüksek sosyete beyefendilerinin babasının mafyatik arkadaşlarından da beter olduğunu gözler önüne seriyordu. Giulietta son olarak Alastor'dan aldığı bir hediyeyi malikanenin bir yerinde bıraktığını söylemiş ve oyuncu o hediyeyi aramaya koyulmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki