Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Giulietta Capecchi

1.316pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Giulietta Capecchi
GiuliettaCapecchi.png
Profili
Tam Adı Giulietta Capecchi
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 19*
Ağırlığı 123 lbs (55 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta*
Vakalar Deniz Fenerinden At Beni

Giulietta Capecchi Deniz Fenerinden At Beni vakasında bir şüphelidir.

Profili

Giulietta, 19 yaşında bir genç kızdır. Giulietta kısa kahverengi saçlıdır ve üzerine mavi-yeşil renkli bir elbise giyer ve soluk mavi bir saç bandı takar. Giulietta ayrıca şampanya içer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu cinayet mahallinde Giulietta'ya ait bir yüzük bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Giulietta başta kardeşinin ölüm haberini ilk duyduğunda kafası karışsa da haberin doğru olduğunu duyunca göz yaşlarına hakim olamamıştır. Oyuncu kendisine ölümünün ailesinin mafya ilişkileriyle bir bağlantısının olup olmadığını sorduğunda Giulietta, babalarının kendilerini o işlerden her daim uzak tuttuğunu, yani olamayacağını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Giulietta'nın kurbana, partiye katılmaması yönünde yazdığı notu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre ona bu notu bırakmasının sebebi Lucrezia'nın kendisini yüksek sosyete içinde kabul görmesini zorlaştırıyor olmasıydı. Dediğine göre insanlar ailesinin varlığının nereden geldiğini biliyor ve bu yüzden kendisini hor görüyorlardı. Lucrezia'nın partiye katılması ise kendisi için işleri daha da zorlaştırmış çünkü insanlar yüzündeki yaralarla devamlı alay etmişti.

Soruşturmanın sonunda Jordan Wilson'un tutuklanması üzerine Giulietta suçsuz bulunmuştur. Fakat Giulietta daha sonra oyuncudan Lucrezia'nın hayattayken yaşadığı bir sorun hakkında yardım istemiştir. Dediğine göre Lucrezia, günlüğünde Dolly Darnell adlı birisinin sürekli kendisine kötü davrandığından ve canını yaktığından bahsediyordu. Bu mesele hallolduktan sonra ise bu kez oyuncudan Lucrezia ile küçükken yaptığı el basması kalıbını bulmasını istemiş, oyuncu istediği şeyi bulduktan sonra ise oyuncuya teşekkürlerini sunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki