Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gladys Perrin

1.316pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Gladys Perrin
GladysPerrin.png
Profili
Tam Adı Gladys Perrin
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 19*
Ağırlığı 122 lbs (55 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta*
Vakalar İçinden Tren Geçen Vaka

Gladys Perrin İçinden Tren Geçen Vaka vakasında bir şüphelidir.

Profili

Gladys, 19 yaşında bir berber kalfasıdır. Gladys kısa sarı saçlıdır, üzerine soluk kahverengi bir elbise giyer ve beyaz bir önlük takar. Gladys ayrıca briyantin kullanır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Gladys ile katilin berber dükkanına gidip geldiğini öğrendikten ve orayı aradıktan sonra karşılaşmıştır. Oyuncu kendisine müşterilerden şüpheli görünen veya davranan birilerinin olup olmadığını sorduğunda Gladys, genel olarak müşterileri kavga çıkarmadıkları sürece göndermediklerini, bu yüzden de emin olamadığını söylemiştir. Dediğine göre Peder Donovan berber dükkanına geldiği son dönemlerde epey endişeli görünüyordu.

Oyuncu daha sonra Gladys'in Donovan ile fotoğrafının olduğu ve Gladys'ten hayat kadını olarak bahsedilen bir gazete makalesi bulmuş ve Gladys'e bunu sormak istemiştir. Gladys, geçmişinden utanmadığını çünkü bir kızın geçinmek için ne gerekirse yapması gerektiğini söylemiştir. Fakat Donovan sayesinde berber dükkanında yasal bir iş sahibi olmuştu ve bundan da şikayetçi değildi. Oyuncu kendisine dükkanda kötü davranıp davranılmadığını sorduğunda ise öyle bir sıkıntısının olmadığını ve yeni işinden memnun olduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Edward Whimple'ın tutuklanması ile Gladys suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki