FANDOM

Gladys Perrin
GladysPerrin
Profili
Tam Adı Gladys Perrin
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 19*
Ağırlığı 122 lbs (55 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu AB+
Durumu Merhum
Vakalar İçinden Tren Geçen Vaka
Gözleri Tamamen Kapalı
Vur Deyince Öldürdü
Ölüm Bir Kabare(öldürüldü)Kadın Katili'nin Sonu(adı geçti)

Gladys Perrin İçinden Tren Geçen Vaka, Gözleri Tamamen Kapalı ve Vur Deyince Öldürdü vakalarında bir şüphelidir. Gladys Ölüm Bir Kabare vakasında öldürülmüştür.

Profili

Gladys, 19 yaşında bir genç kızdı. Gladys kısa sarı saçlıdır, üzerine soluk kahverengi bir elbise giyer ve beyaz bir önlük takar.

"İçinden Tren Geçen Vaka"da Gladys briyantin kullanır.

"Gözleri Tamamen Kapalı"da Gladys Lavender Lust kullanır.

"Vur Deyince Öldürdü"de Gladys kükürtlü sabun kullanır, koyun eti yer ve uykusuzluktan muzdariptir.

Criminal Case'deki Rolü

İçinden Tren Geçen Vaka

Oyuncu Gladys ile katilin berber dükkanına gidip geldiğini öğrendikten ve orayı aradıktan sonra karşılaşmıştır. Oyuncu kendisine müşterilerden şüpheli görünen veya davranan birilerinin olup olmadığını sorduğunda Gladys, genel olarak müşterileri kavga çıkarmadıkları sürece göndermediklerini, bu yüzden de emin olamadığını söylemiştir. Dediğine göre Peder Donovan berber dükkanına geldiği son dönemlerde epey endişeli görünüyordu.

Oyuncu daha sonra Gladys'in Donovan ile fotoğrafının olduğu ve Gladys'ten hayat kadını olarak bahsedilen bir gazete makalesi bulmuş ve Gladys'e bunu sormak istemiştir. Gladys, geçmişinden utanmadığını çünkü bir kızın geçinmek için ne gerekirse yapması gerektiğini söylemiştir. Fakat Donovan sayesinde berber dükkanında yasal bir iş sahibi olmuştu ve bundan da şikayetçi değildi. Oyuncu kendisine dükkanda kötü davranıp davranılmadığını sorduğunda ise öyle bir sıkıntısının olmadığını ve yeni işinden memnun olduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Edward Whimple'ın tutuklanması ile Gladys suçsuz bulunmuştur.

Gözleri Tamamen Kapalı=

Gladys oyuncu ile cinayet soruşturması hakkında konuşmak istedikten ve kendisine geçmişte fahişelik yaptıranın kurbanın ta kendisi olduğunu söyledikten sonra şüpheli olmuştur. Oyuncu kurbanın kendine ait bir genelevi olmasına rağmen neden Madam Xiang'ınkine gittiğini sorduğunda Gladys, kurbanın iş ile zevki birbirine karıştırmaktan hoşlanmadığını dile getirmiştir. Dediğine göre her ne kadar yeni bir iş sahibi de olsa kurban sürekli çalıştığı berber dükkanına uğradığı için onunla halen teması vardı. Oyuncu bu yeni bilgi üzerine berber dükkanını aramaya karar vermiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Gladys'e verdiği korseyi bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre berber kalfalığı işinden fazla para kazanamıyordu, bu yüzden de kurban sürekli kendisine yeniden kendisi için çalışmasını teklif edip durmaktaydı. Fakat Gladys, hayatta bir yere gelmek istediğini belirterek kurbanın teklifini reddetmişti. Kurban tepki olarak her ne kadar zorlasa da Gladys'in kararı değişmemişti.

Soruşturmanın sonunda Elias Willingham'ın tutuklanması ile Gladys suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu Gladys ile bu kez Madam Xiang'ın kaybolan, kaybolmadan önce de berber dükkanına uğradığı öğrenilen kızlarından biri hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre oyuncunun bulduğu ayakkabı Annie adlı bir kıza aitti. Dediğine göre Annie kendisini en son ziyaret ettiğinde bazı kızların kaybolduğunu ve kaybolan kızlardan bir daha haber alınamadığını, kendisinin de bir an evvel kaçmak istediğini söylemişti. Gladys'in dediğine göre Annie, vaktini genellikle panayırda geçiriyordu. Oyuncu bu bilgi üzerine panayırı aramaya karar vermiştir.

Vur Deyince Öldürdü

Oyuncu kurbanın Gladys'in annesinin tıbbi masraflarını karşıladığını öğrendikten sonra Gladys ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre en sonki karşılaşmalarından sonra annesi hastalanmıştı ve berber dükkanından aldığı maaş annesinin tıbbi masraflarını karşılamak için yeterli değildi, bu yüzden hayat kadınlığına geri dönmüştü. Gladys ayrıca kurbanın kendisine hizmetleri karşılığı para ödemek yerine annesinin tıbbi masraflarını karşıladığını doğrulamıştır.

Oyuncu daha sonra kurbanın Gladys'e verdiği madalyonu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, kendisi ile sevgili olduğu sanıyordu ve müşteriden öte olmadıklarını işitince sinirlenmişti. Gladys, madalyondaki yazıya atfen kurbanın bazen saldırgan olduğunu teyit etmiş, özellikle de madalyonu kabul etmediği zaman nasıl saldırganlaştığını söylemiştir. Gladys ayrıca Joseph'in ölmüş olmasından mütelezziz olmuştu çünkü artık kimseyi tehdit edemeyecekti.

Soruşturmanın sonunda Madam Xiang'ın tutuklanması ile Gladys suçsuz bulunmuştur. Fakat daha sonra oyuncuya gelerek genelevden arkadaşı Caitlin'in kaybolduğunu bildirmiş ve oyuncudan onu bulmasını istemiştir. Oyuncu parkta kanla yazılmış "İMDAT" notunu bulduktan bir süre sonra Caitlin'in cesedine ulaşabilmişti. Caitlin'de Kadın Katili'nin diğer kurbanları gibi öldürülmüştü. Oyuncu bunun üzerine Gladys'e Kadın Katili'nin halen serbest olduğunu ve diğer kızları uyarmasını söylemiştir.

Cinayetin Ayrıntıları

Oyuncu Gladys'i Pembe Değirmen kabaresinin yatak odasında, karnı değişmiş halde bulmuştur. Ayrıca yaralarının üstünde bir tane kumru tüyü vardı, bu da Gladys'in Kadın Katili'nin son kurbanı olduğu anlamına geliyordu. Dick'in dediğine göre katil, Gladys'i önce kloroform ile bayıltmış, sonra da karnını kıvrımlı bir bıçakla deşmişti. Cinayetin işleniş şekli katilin anatomi biliyor olması gerektiği anlamına geliyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda Kadın Katili'nin, İrlanda mafyasının iki elebaşından biri olan Fiona Flanagan olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında Fiona başta inkar etse de sonunda tüm cinayetleri kendisinin işlediğini itiraf etmiştir. Dediğine göre Gladys ve diğer kızları öldürme nedeni, onları fahişe olarak yaşayacakları hayattan kurtarmaktı. Mahkeme sırasında Ramirez, oyuncu ile Hakim Lawson'a Fiona'nın duruşmaya getirildiği sırada kaçtığını bildirmiştir.

Fiona'nın cinayet soruşturması sırasında Fiona'nın Celia Barnes adlı bir fahişe ile arkadaş olduğu ve Celia'nın 21 yaşında frengiden öldüğü ortaya çıkmıştır. Fiona'nın en yakın arkadaşını frengiye kaybetmesi suça karşı meylini hepten arttırmış ve Fiona sonunda fahişeleri frengiden kurtarmanın tek yolunu onları öldürmek olarak görmeye başlamıştı.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki