Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gloria Fernandez

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments15 Share

Şüpheli
GF.png
Profili
İsmi

Gloria Fernandez

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

36

Ağırlığı

118 Ibs (54kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Elm Köşkü'nün Laneti(tutuklandı)

Gloria Fernandez (d. 1977), Elm Köşkü'nün Laneti (Vaka #28)'nde kocası Hector Fernandez'in katilidir.

Profili

Gloria, 36 yaşında, arkadan toplu uzun kahverengi saçları olan kahverengi gözlü bir bayandır. Kocası öldüğünden beridir genellikle göğüs bölgesi transparan olan uzun siyah bir elbise giyer ve başında siyah bir tülbent ile sol göğsünde altın bir haç vardır. Tülbenti transparandır ve üzerinde siyah noktalar ile sol tarafında yine siyah bir düğüm vardır. Gloria, 118 Ibs (54kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Ayrıca bahçıvanlık yaptığı, tel toka kullandığı ve vazelin ile kontağı olduğu da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Hector'un ölümünü haber aldıktan sonra hemen Elm Köşkü'nü (kurbanın oturduğu perili olduğuna inanılan ev) aramaya gitmişlerdir. Ekip incelemeye başlamadan önce kurbanın karısı Gloria tarafından durdurulmuşlardır. Gloria şoktaydı ve bağırarak ağlıyordu. Dediğine göre ev sallanmaya ve kapılar çarpmaya başlamış, daha sonra da kocasının çığlıklarını duymuş fakat yardıma gidememiş, çünkü kapılar kilitlenmişti. Ramirez ekibe Gloria'nın ağır bir şokta olduğunu ve doktorların kendisine ağır dozda sakinleştirici verdiklerini, bu yüzden de konuşamayacak olduğunu söylemiştir.

Daha sonra Ramirez, ekibe Gloria'nın konuşabilecek duruma geldiğini söylediğinde vakaya dahil olmuştur. Bunun üzerine ekip Gloria ile konuşmaya gitmişlerdir. Dediğine göre eve ilk yerleştiğinde mutlu bir eş ve huzurlu bir anneydi, fakat ev hem kocasını hem de bebeğini ondan almıştı. Her ne kadar bebekleri öldükten sonra kocası ile birlikte evi satma girişiminde bulunsalar da evi alacak kimseyi bulamamışlardır, çünkü kimse perili olduğu söylenen bir evi almak istemiyordu. Daha sonra Hector bir papaza durumu anlatmış ve cin çıkarma ayininin evi kötü ruhlardan temizleyeceğini ummuş fakat başarılı olamamıştır. Evde bir değişiklik olmamış ve Gloria, artık tek başına yaşamak zorunda kalmıştı.

Soruşturmanın devamında ekip, Gloria'nın Aurelio (Fernandez'lerin bebekleri) öldükten sonra Charles Parker ile kısa süreli bir ilişki yaşadığını öğrenmişlerdir. Dediğine göre bebeğinin ölümünden sonra yıkılmıştı ve Grimsborough'da ki hiç kimse bir "yabancı" ile konuşmak istemiyordu, fakat Charles bunlardan farklıydı. Charles ayrıca onun kendisini daha az yalnız hissetmesini sağlıyordu, fakat Charles ile olacak bir ilişkinin delilik olduğunun farkına varan Gloria, ilişkiyi hemen bitirmiştir. Gloria daha sonra Hector ile olan evliliğine bir şans daha verme kararı almış ve zamanla kocası ile birbirlerini tekrar sevmişler, hatta ikinci bir çocuk yapmayı bile düşünmüşler fakat ev buna yine müsaade etmemişti.

Vakanın sonunda bütün deliller Gloria'yı işaret ettiği için tutuklanmıştır. İfadesinde, bir kaç gün önce, yani bebekleri Aurelio öldükten sonra Hector, evin perili olduğuna dair herkese yalan söylemiş ve bebeğini evin öldürdüğünü iddia etmişti. Bir gece kör kütük sarhoş iken Hector, Aurelio'ya bakıyor olması gerektiği halde bakmadığını ve bebeğin evin içinde gezinirken merdivenin tepesinden düşerek öldüğünü söylemişti. Tabii Hector, gerçeği anlattığını hatırlamadığı için Gloria, fırsattan istifade ederek Hector'a evin gerçekten de perili olduğuna inanmasını sağlayacak bir ilaç vermiştir. Gün geçtikçe Hector, daha fazla deliye dönmüştü ve en uygun zamanda Gloria, kurduğu tuzakla kocası tam da avizenin altında iken üstüne düşmesini sağlayarak ölümüne neden olmuştur.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki