Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Goodwill Ngele

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Goodwill Ngele
GoodwillNgele.png
Profili
Tam Adı Goodwill Ngele
Uyruğu Botsvana Bayrağı.png Botsvana
Boyu 5'0" (1,52 m)
Yaşı 12
Ağırlığı 110 lbs (52 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar İşlenmemiş Cevher

Goodwill Ngele (d. 2004) İşlenmemiş Cevher vakasında bir şüphelidir.

Profili

Goodwill, 12 yaşında bir maden işçisidir. Goodwill kısa siyah saçlıdır ve üzerine sarı bir tişört giyer, ayrıca omuzlarında elmas tozu vardır. Bunun yanında genelde bir tane kazma taşırken görülür.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Goodwill ile ilk kez kendisini şelaleden aşağıya düşmekten kurtardıktan sonra konuşmak istemiştir. Dediğine göre amacı, tıpkı kurbanın kendisine dediği gibi çocuk işçiler konusunda farkındalık yaratmaktı. Kurban, görünene göre madende çalıştırılan çocuk işçiler hakkındaki gerçeği ortaya çıkarmak için Goodwill'in madendeki hayatını konu alan bir yazı kaleme almıştı. Oyuncu kendisine Jude'un öldürüldüğünü söylediğinde Goodwill, artık kimsenin madende çalıştırılan çocuklar hakkındaki gerçeği öğrenemeyeceğini ve Jude'un kendi hikayesi yüzünden öldürülmüş olabileceğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın, üzerine şeytan boynuzları ve kafatası çizilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve Goodwill'e bunu sormak istemiştir. Bunu yaptığını itiraf eden Goodwill, kurbanın herkes gibi kendisini kullandığını söylemiştir. Oyuncu kendisine kurbanın kendisini ne amaçla kullandığını sorduğunda Goodwill, kurbanın amacının elmas çalmak olduğunu belirtmiştir. Goodwill son olarak kurbanın hikayesi ile aslında hiç ilgilenmediğini ve madende çalışan çocuklara yardım etmek gibi bir niyetinin olmadığını belirterek duyduğu üzüntüyü dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Olivier Feraud'nun tutuklanması ile Goodwill suçsuz bulunmuştur. Goodwill daha sonra Büro merkezine gelerek oyuncuya şelalenin yakınlarında paltolu birisini şelaleye bir takım dosyalar atarken gördüğünü bildirmiş fakat şahsın yüzünü göremediğini söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki