Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gourav Gajendragadkar

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Gourav Gajendragadkar
GouravGajendragadkar.png
Profili
Tam Adı Gourav Gajendragatkar
गौरव गजेंद्रगडकर
Uyruğu Hindistan Bayrağı.png Hindistan
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 60
Ağırlığı 155 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümcül Salgın

Gourav Gajendragadkar (Hintçe: गौरव गजेंद्रगडकर; okunuşu: Gaurav Gacendregadkar; d. 1950) Ölümcül Salgın vakasında bir şüphelidir.

Profili

Gourav, 60 yaşında bir müzik yıldızıdır. Gourav, uzun gri saçlara ve kahverengi gözlere sahiptir ve üzerine altın sarısı bir gömlek ile siyah bir yelek giymektedir. Gourav'ın ayrıca acılı gıda tükettiği ve mango lassi içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın, Gourav'ın konserine ait sahne arkası biletini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre o kadar çok hayranı vardı ki hepsinin adını hatırlamıyordu ve kurbanı da tanımamıştı. Salgından ötürü endişeli olan Gourav, onun yerine kendisine de virüs bulaşmaması için fazla ortalıklarda görünmek istemediğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Şiva Heykeli'nin yakınında, üzerinde Gourav'ın kanının bulunduğu bir cep saati bulmuş ve, analiz sonucuna göre Gourav'ın aslında kurbanın babası olduğunu öğrendikten sonra kendi ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre Sunil, kendisinin gayrimeşru oğluydu ve Sunil'in annesiyle tanıştığı sırada zaten evliydi. Gourav, Sunil'i kabul etmesinin kariyerini bitireceğini düşünmekte ve bunun olmasını istememekteydi. Oyuncu kendisine Sunil'i susturmak için mi onu öldürdüğünü sorduğunda ise ısrarla onu öldürmediğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Sunil'in katili ve virüsü şehre salanın Ayush Patil olduğunun ortaya çıkması ile Gourav suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki