Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Grace Goude

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Grace Goude
GraceGoude.png
Profili
Tam Adı Grace Goude
Uyruğu Fransa Bayrağı.png Fransa
Boyu 5'11" (1,80 m)
Yaşı 40
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Kelleleri Vurula

Grace Goude (d. 1976) Kelleleri Vurula vakasında bir şüphelidir.

Profili

Grace, 40 yaşında bir fotoğrafçıdır. Grace beyaz bir gömleğin üstüne siyah bir takım ceket giymekle birlikte başına aynı renkte bir Fransız şapkası takar. Grace ayrıca kamember peyniri yer, sigara içer ve Fransız felsefesi okur.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, cinayet mahallinde Grace'in kartvizitini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Cinayeti Büro'nun araştırıyor olması Grace'i memnun etmişti, çünkü dediğine göre kurban her şeyin en iyisini istemekteydi ve kendisini de bu yüzden fotoğrafçısı olarak tutmuştu. Grace, hava almak için bir süreliğine dışarı çıkmış fakat geri döndüğünde Annette'i ölü olarak bulmuştu. Grace, kurbanı en son iki saat önce Amelie B. butiğinde aldığından bahsetmiş ve bunun üzerine oyuncu ve Carmen Martinez, derhal orayı aramaya gitmiştir.

Oyuncu daha sonra boş bir kahve bardağına Grace tarafından kurbana yazılmış bir not bulmuş ve Grace'e bunun anlamını sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, kendisine tam anlamıyla ayakçısıymış gibi davranmaktaydı. Grace, Annette'in editörlüğünü yaptığı Pretty Fair'i bırakmak istediğini söylediğinde Annette, kendisini yayın dünyasının kara listesine aldırmakla tehdit etmişti. Grace o andan beridir stres altında olsa da kendisinin kimsenin kölesi olmadığına inanmaktaydı.

Ekibin Constantin Perrier'i tutuklamasının ardından Grace suçsuz bulunmuş fakat Versay'da ne aradığı konusunda bir kez daha sorgulanmıştır. Dediğine göre birisi kendisine fotoğraf çekimi için yüz bin dolar teklif etmişti, yani bu yüzden orada bulunmaktaydı. Grace, kendisine notu bırakanın kim olduğunu görememişti çünkü notu bırakan kişi gizlice yanına bırakmıştı ve üzerinde isim yoktu, aynı zamanda da kurban kendisini bir an önce kahvesini bitirmesi için sıkıştırmaktaydı. Grace'in notu en son butikte bıraktığını hatırlaması ile ekip, notu aramak için oraya gitmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki