Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Grace O'Brien

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
GraceOBrien.png
Profili
İsmi

Grace O'Brien

Boyu

5'5" (1,65 m)

Yaşı

35

Ağırlığı

140 lbs (63 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Katil, Eli Alır(tutuklandı)

Grace O'Brien (d. 1980), Katil, Eli Alır (Vaka #51/107)'da Alfie McNaulty adlı krupiyenin katilidir.

Profili

Grace, 35 yaşında, uzun fakat arkadan toplu kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü bir bayandır. Profesyonel bir kumarbaz olan Grace, siyah bir elbise giymekte safir mücevherli küpeler takmaktadır. Grace'in ayrıca karides kokteyli yediği, batıl inançları olduğu ve enerji hapı kullandığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, mücevher mağazasında kurban ve diğer iki şüpheli ile bir kadının fotoğrafını bulduktan sonra kadının kimliğini tanımlamak için fotoğrafı Hannah'ya göndermiş ve Hannah, fotoğraftaki kadının Grace O'Brien olduğunu öğrendikten sonra Grace soruşturmaya dahil edilmiştir. Oyuncu kendisine kumarhanede çalışan bir krupiye olan Alfie McNaulty'nin cinayetinden bahsetmiş fakat Grace, kart dağıtan insanlarla ilgilenmediğini ve tek odak noktasının kartlar olduğunu söylemiştir çünkü ona göre kartlar, erkeklerden daha ilgi çekiciydi. Grace bunun dışında ekibe başka bilgi vermemiş fakat Frank, bir kez daha bir kadından etkilenmişti.

Oyuncu daha sonra üzerinde Alfie ve Grace'in resimlerinin olduğu bir "Aranıyor" posteri bulmuş ve Grace'e bunu sormak istemiştir. Grace'in mücevher hırsızı olduğunu öğrenen Frank ise durumdan hiç mutlu olmamıştı çünkü nedense hoşlandığı bütün kadınlar kanunun öteki ucunda durmaktaydı. Frank söze sıradan çekici bir poker oyuncusu diye girmesi ile Grace, Frank'e gerçekten kendisini çekici mi bulduğunu sorarak lafı çevirmeye çalışmış fakat Frank Grace'e, oyun oynamayı bırakıp gerçeği anlatmasını söylemiştir. Grace bunun üzerine Alfie ile zamanında mücevher mağazası soyduğunu itiraf etmiş ve bunun zevkli olduğunu dile getirmiştir. Fakat artık hırsızlığı geride bıraktığını ve risk almaya çekindiğini, kötü şans getirmesin diye merdiven altından bile geçmediğini söylemiştir fakat soruşturmanın bitimine doğru ekibe yalan söylediği ve bütün delilleri toplanması ile birlikte Alfie'yi onun öldürdüğü ortaya çıkmıştır.

Grace'in anlattığına göre ikisi, zamanında Cennet Şehrindeki en üst sınıf mücevher mağazalarını soymuşlardı fakat Alfie'nin Cennet Şehrinde krupiyelik yapmaya başlamasından beridir işler değişmişti. Grace, Alfie'den kibarca Mennagio Kumarhanesinin mücevher mağazasını soymasını istemiş fakat Alfie, artık hırsızlık günlerini geride bıraktığı ve krupiyelik kariyerini riske atmak istemediği için reddetmiştir. Bunun üzerine Grace, soygunu tek başına yapmak zorunda kalmış fakat Alfie, Grace'i Cennet Şehri Emniyetine bildirerek soygun girişimine engel olmak istemişti. Alfie'nin işine engel olmasını istemeyen Grace'in Alfie'den kurtulması gerekiyordu, bu yüzden de işe Alfie'nin masasında bir iki el poker oynayarak başlamıştı. Grace oyun sırasında bir tabak karides yedikten sonra tabağın üzerine Alfie'ye kendisi ile dışarıda buluşma notu yazmıştı. Planı takır takır işleyen Grace, Alfie'yi dıraşıda yakaladıktan sonra önce neon tabelası ile Alfie'yi bayıltmış, daha sonra da krupiye değneğini sol gözüne iteleyerek onu öldürmüştür. Fakat oyuncu Grace'ten daha talihli çıkmıştı çünkü oyuncunun soruşturma becerileri karşısında hiç şansı olmayan Grace, işlediği suçlardan ötürü mahkeme karşısına çıkarılacaktı.

Grace, tutuklanmamak için Yargıç Dante'yi tatlı dilini kullanarak poker oynamaya davet etmiş fakat Dante, katillerle kumar oynamanın riskli olduğunu belirterek teklifi geri çevirmiş ve Alfie'yi öldürmekten ötürü Grace'e 20 yıl hapis cezası vermiştir. Dante'nin kararı Grace'in hoşuna gitmemişti fakat Dante'nin en iyi olduğu alan suçlulara ceza vermekti. Mahkemenin ardından Frank, oyuncunun bu vakanın ardından kumar oynamak isteyeceğini düşünmüştü, fakat oyuncunun aklında eğlenmekten ziyade bölgede daha işe yarar şeyler yapmak vardı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki