Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Greta Meduse

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Şüpheli
GretaMeduse.png
Profili
İsmi

Greta Meduse

Boyu

5'8" (1,72 m)

Yaşı

60

Ağırlığı

145 lbs (65 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümsüz Günah(tutuklandı)
Son Geri Sayım

Greta Meduse (d. 1955), Ölümsüz Günah (Vaka #49/105)'ta kızı Teresa Turing'in katilidir. Greta, Müfettiş Frank Knight'ın öldürüldüğü Son Geri Sayım (Vaka #59/115)'da tekrar bir şüpheli olarak görülmüştür.

Profili

Greta, 60 yaşında, kısa sarı saçları olan, mavi gözlü bir kadındır. Teresa Turing'in annesi olan Greta, genel olarak beyaz bir elbise giymekte ve yeşil-siyah bir şal takmaktadır ve boynunda deniz anası ısırığı vardır. Tüm bunların yanında Greta'nın dambıl kullandığı, suşi yediği ve gençleştirici krem kullandığı bilinmektedir.

Son Geri Sayım'da ise, yağmurluk giyindiği, konserve et yediği ve enerji hapları aldığı bilinmektedir

Vakalardaki Rolleri

Ölümsüz Günah

Oyuncu, Greta'nın Teresa'ya göndermiş olduğu şampanya şişesi ve onun üzerindeki notu bulduktan sonra Greta ile konuşmak istemiştir. Kızının öldürüldüğünü duyunca şok olan Greta, Teresa'nın su laboratuvarında ne işi olduğunu da merak etmeden geçmemiştir. Greta, Teresa'ya sürekli zekadan çok dış güzelliğe önem vermesi gerektiğini söylemiş ve en sonunda Meteor Systems'ın CEO'su olduğu için de sevinmişti. Artık Teresa öldüğü için de ailesinin güzellik bayrağını taşımanın kendi elinde olduğunu düşünmekteydi.

Oyuncu Greta'nın bir botoks afişi üzerinde Teresa'ya göndermiş olduğu mesajı bulduktan sonra Greta ile ikinci kez konuşmak istemiştir. Dediğine göre Teresa'yı doğurduğundan beridir iyice yaşlanmış ve çökmüştü. Her ne kadar genç kalmak için elinden geleni yapsa da Greta, yaşlanmasından ötürü kızını sorumlu tutmaktaydı. Greta, getirdiği stresten ötürü ve büyüdükçe kendisinin yaşlanıp çocuğunun güzelleştiğini göreceğii bildiği için en başında çocuk sahibi olmak istemiyordu. Amy Greta'ya, kızının kendisine hayatını borçlu olup olmadığını sorduğunda ise Greta, tek borcunun onu tekrar gençleşmesini sağlaması olduğu cevabını vermiştir.

Soruşturmanın sonunda Greta'nın kendi kızının katili olduğu ortaya çıkmıştır. Greta'nın kendi kızını öldürmüş olması Amy'yi şoka uğratmış, Greta ise oyuncunun kendisine bu iddia ile gelmesini hoş karşılamamıştı. Greta her ne kadar suçsuz olduğunu öne sürse de, oyuncu tarafından bulunan deliller tam tersini belirtmekteydi. Greta, Teresa'nın ölümsüzlüğü araştırdığını bilmekte ve bunu kendisi ile paylaşmayı reddettiğini düşünmekte ve Teresa'nın kendisinden sır saklıyor olmasını hiç hoş karşılamamaktaydı. Fakat Greta'nın bilmediği bir şey vardı; o da Teresa'nın ölümcül bir hastalığının olduğu ve bunun yüzünden ölümsüzlüğü araştırdığı idi. Bunu duyan Greta, Teresa'nın kendisinden ölümcül hastalığı olduğunu saklamaması gerektiğini söylemiş ve yaptığı şeyden ötürü pişman olduğunu belirtmiştir. Greta'yı dinleyen oyuncu, daha fazla vakit kaybetmeden Greta'yı mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Dante, Greta'nın kendi öz kızını öldürmesinden ötürü duyduğu tiksintiyi dile getirmiş fakat Greta, Teresa'nın kendisinden ölümcül hastalığı olduğunu sakladığını belirtmiştir. Dante, Greta'nı cezalandırmayı kabul edilemez boyutlara taşıdığını belirtmiş, Greta buna itirazda ve Dante'ye hakarette bulunduğunda da "burada benim sözüm geçer" tarzı bir imada bulunarak Greta'yı 20 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Son Geri Sayım

Greta, Albert Tesla'nın oyuncu ve Amy Young'a oynadığı, "ya Frank Knight'ın katilini bul, ya da şehir yok olur" kirli oyununun bir parçası olan, Tesla tarafından hapisten çıkarılan beş katilden biriydi.

Oyuncu, Greta'nın yüzünü sürmüş olduğu çamurlu havluyu bulduktan sonra derhal kendisi ile konuşmaya gitmiştir. Dediğine göre Greta, Çöl'de yaşlanmayı geciktiren bir tür çamurun olduğunu duymuş ve bu yüzden buraya gelmişti. Hücre kapısının açık olduğunu fark eden Greta, hiç vakit kaybetmeden soluğu Çöl'de almıştı. Greta'nın gençleşme sevdası karşısında şaşkına dönen Amy, Greta'yı hapse geri gönderilene kadar sığınağa kapatmıştır.

Oyuncu daha sonra Greta'nın, üstünde "beni tekrar 19 yaşımdaki halime döndür" yazan fotoğrafını bulmuş ve Greta'ya bunun anlamını sormak istemiştir. Greta bu kez gerçeği itiraf etmiş ve Çöl'e asıl gelmesinin amacının, Tesla'nın sanal gerçekliği olduğunu söylemiştir çünkü orada sonsuza kadar genç kalacağına inanmaktaydı. Amy kendisine sanal gerçekliğe bilet almak için Frank'i öldürüp öldürmediğini sorduğunda Greta, Çöl'de çektiği açlıktan ötürü herkesi öldürebileceğini fakat Frank'in kılına bile dokunmadığını belirtmiştir.

Greta, Frank'in katilinin Bobby Prince olduğunun anlaşılması üzerine suçsuz bulunmuştur fakat oyuncu, kendi ve Amy'nin vücudunda bulunan radyasyon konusunda kendisinden yardım istemiştir. Dediğine göre Tesla, Çöl'e gelmeden önce kendisine radyasyon seviyesini aşağıda tutması için kırmızı-mavi haplar vermişti. Greta son olarak hapların bilgisayar laboratuvarında olduğunu söylemiş ve bunun üzerine oyuncu, hapları aramaya koyulmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki