Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gretl Beutelspracher

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Gretl Beutelspracher
GretlBeutelspracher.png
Profili
Tam Adı Gretl Beutelspracher
Uyruğu Almanya Bayrağı.png Almanya
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 22
Ağırlığı 138 lbs (61 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Auf Wiedersehen

Gretl Beutelspracher (d. 1994) Auf Wiedersehen vakasında bir şüphelidir.

Profili

Gretl, 22 yaşında, uzun sarı saçlı ve mavi gözlü bir genç kızdır. Gretl genel olarak beyaz bir bira kızı kostümü giymekte ve kırmızı bir fiyonk takmaktadır. Gretl'ın ayrıca Alman müziği dinlediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, üzerinde Gretl ve kurbanın adının yazılı olduğu kırık bir kalp kurabiyesi bulduktan sonra Gretl soruşturmaya dahil olmuştur. Kurbanın ölümünden ötürü ciddi şekilde ağlayan Gretl, kurban ile çıkıyor olduğunu söylemiştir. Carmen, Gretl'ın adının daha önce hiçbir röportajında geçmemiş olduğundan bahsettiğinde ise Gretl, aşklarının gizli olduğunu ve ilişkilerinin gizli kalmasını istediğini belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra kurban tarafından çıkartılan bir kısıtlama emri bulmuştur. Marina'nın öğrendiğine göre emir, Gretl'a karşı çıkartılmıştı. Marina'ya göre bu durum bir erotomanya vakası; yani bir kişinin başka bir kişi tarafından (genelde ünlü birisi) sevildiğini sandığı bir psikoz sanrısıydı. Gretl, ilişkilerinin gerçek olmadığının farkında değildi ve Hans'ın onu kendisini sevdiğini düşünmekteydi. Oyuncu kendisine kısıtlama emrini gösterdiğinde ise Gretl, Hans'ın aşklarını anlamadığını dile getirmiştir. Gretl, bunu Hans'a anlatmak için Los Angeles'a gittiğinde Hans tarafından kapı dışarı edilmişti. Carmen kendisine Hans'ı bu yüzden mi öldürdüğünü sorduğunda ise Gretl, sevdiği adama asla böyle bir şey yapmayacağını belirtmiştir.

Gretl daha sonra Johan Schnee'nin tutuklanması ile suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki