Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Grimsborough Bombası/Diyaloglar

< Grimsborough Bombası

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Vaka Diyaloglar
Grimsborough Bombası.png

Jones: Hey, öğle yemeğini parkta yemek için harika bir gün öyle değil mi, <İsim>? Bir sosisli alsa...
Bomba: KABOOOMMM
David Jones: Ne oluyoruz....! Bu da neydi böyle?
David Jones: Haklısın, parkın diğer tarafında bir patlama olmuşa benziyor! Hadi hemen gidelim!

Bölüm 1

İncele: W. Cooper Heykeli
(İncelemeden Önce)
Harriet Meadows: Aman Tanrım! Lütfen birisi yardım etsin!
David Jones: İyi misiniz hanımefendi? Neler oldu?
Harriet Meadows: Orada... Şey... Bir şey patladı! Sonra... İki adam kavga ediyordu, birisi... birisi...
David Jones: Siz burada kalın ve 911'e haber verin! Hadi <isim>, şu karmaşaya bir yakından bakalım!
(İncelemeden Sonra)
David Jones: Bu da ne böyle? Hayatımda ilk kez böyle bir ceset gördüm! Ayakları bir yerde vücudu bir yerde! Umarım, geriye kalanlar Nathan'ın neler olduğunu bize açıklamasına yeter.
David Jones: Bir de şu ayakkabı izini de bir incelesek belki bir şey çıkar.
David Jones: Aferin <isim>! Bu parçalanmış kart çok işimize yarayacak. Bunları birleştirebilir misin?
David Jones: Ayrıca Bayan Meadows'la tekrar konuşmamız gerekebilir. Onu şüpheli listesine ekleyelim!

Otopsi: Kurbanın Cesedi
Nathan: Yapboz için teşekkürler, beyler. İlk kez masamda bir bomba kurbanı gördüm!
David Jones: Yani BOMBA olduğu doğru!
Nathan: Kesinlikle. Henry'nin göğsünde bulduğum metal parçalar ne yazık ki bomba türünü belirleme konusunda yeterli olmadı.
Nathan: Emin olduğum tek şey katilin, şu anda kısmi sağırlık çektiği, çünkü böyle bir patlamanın 10 metre yakınında kim olsa sağır olur!

Konuş: Harriet Meadows
David Jones: Hanımefendi, patlamadan önce gördüğünüz her şeyi bize tarif etmenizi istiyoruz. Hiçbir detayı atlamayın.
Harriet Meadows: Dediğim gibi, 2 adam kavga ediyordu... Sonra işte her şey patladı! Ayağa kalktığımda, İlk adamın kaçtığını gördüm, diğeri de... diğeri de...
David Jones: Diğerinin de parçalarını bulduk. İkinci adamın kimliğini bulmamıza yarayacak bir şeyler gördünüz mü?
Harriet Meadows: Her şey çok hızlı gelişti ama, evet adam koşarken üzerinde kamuflaj kıyafeti giydiğini gördüm!
David Jones: İyi bir başlangıç! Ama daha sonra sizle tekrar konuşmamız gerekebilir. Sizi nerede bulabiliriz?
Harriet Meadows: Main Street üzerindeki Greene Banking'de çalışıyorum. Danışmada kime sorsanız tanırlar.
(Harriet ile konuştuktan sonra)
David Jones: Ne, yine mi Greene Holding ile alakalı bir şey! Umarım bununla fazla uğraşmayız.
David Jones: Asıl şirketi Greene Holding, tüm bölgeye yayılmış durumda. Kumarhanesi, bankası ve yarım düzine alt şirketi var!
David Jones: İçimden bir ses, bu olayın, bu adamla ya da çalışanlarıyla ile son karşılaşmamız olmayacağını söylüyor...

İncele: Ayak İzi.
David Jones: Bir eşleşme buldun, <isim>! Suç mahallinde bulduğun ayakkabı izi bir... ortopedik ayakkabıya mı ait?
David Jones: Henry'nin ayağında bunlar yoktu, Bayan Meadows'un da.
David Jones: Bu da demek oluyor ki katil, ortopedik ayakkabı giyiyor! Bunu bir kenara not edelim, <isim>!

İncele: Parçalanmış Kart.
David Jones: Kart işini çok iyi hallettin, <isim>! Demek ki kurbanın adı Henry Crosby.
David Jones: Bu bir gazi kartı. Yaşına bakılırsa muhtemelen Vietnam'da savaşmış. Sen savaştan sağ salim kurtul, yıllar sonra bir patlamada öl!
David Jones: Kartın üzerinde acil durumda aranacak birinin adı yazıyor: Shaun Crosby. Henry'nin oğlu olmalı! Onu sorgulamak için karakola çağırmamız gerek.

Shaun'a babasının öldüğünü bildir.
David Jones: Bay Crosby, babanız bir patlamada hayatını kaybetti. Henüz tam olarak ne olduğunu bilemiyoruz, ama...
Shaun: Patlamada mı! Bombalı saldırıya mı uğradık? Nasıl... Diğerleri nerede? Takviyeye ihtiyacımız var mı?
David Jones: Bay Crosby, iyi misiniz? Bu haberin sizi şoka uğrattığını biliyorum, ama yardımınıza ihtiyacımız var. Babanızla ilgili olarak bizim işimize yarayacağını düşündüğünüz bir şey biliyor musunuz?
Shaun: Elbette... elbette. Babam savaştan sonra Eastfield Pazarı'nda bir tezgah satın aldı. Kafasını dinlemek istiyordu!
Shaun: Zamanının çoğunu orada geçirirdi, ben de elimden geldiğince destek olmaya çalışırdım. İsterseniz tezgahını arayabilirsiniz.
(Shaun ile konuştuktan sonra)
David Jones: Vauv, Shaun'a bombalamadan bahsettiğimde neredeyse kafayı yiyordu! Post
travmatik stres bozukluğu gibi geldi bana, sen ne dersin?
David Jones: En iyisi gidip Henry Crosby'nin tezgahına bakalım. Hazır mısın, <İsim>?

İncele: Henry'nin Tezgahı
David Jones: Bu çanta, kurbana ait olmalı!
David Jones: ... Elbette çantanın bir şifresi var. Bunu sana bırakıyorum, <İsim>!

İncele: Çanta
David Jones: Her zamanki gibi iyi iş çıkardın! Bakalım Crosby'nin çantasının içinde ne var...
David Jones: Bunlar mali belgelere benziyor... Greene Holding'e mi ait? Alden Greene adını bu kadar çabuk duyacağımızı hiç sanmıyordum!
David Jones: Belgelere göre Greene, Eastfield Pazarı tezgahlarını satın almaya çalışıyormuş... Eminim yeni bir kumarhane ya da lüks bir dükkan açmayı planlıyordur...
Rachel Priest: Merhaba. Rahatsız ettiğim için kusura bakmayın, ben Henry Crosby'yi arıyordum. Yarım saat önce burada buluşacaktık. Siz onun arkadaşları mısınız?

Gazeteciye kurbanı sor.
Rachel Priest: Bay Crosby benimle görüşmek istediğini söylemişti. Elinde Greene Holding'le ilgili bazı bilgiler varmış.
Rachel: Bana onun öldüğünü mü söylüyorsunuz yani?
David Jones: Sanırım biraz önce bulduğumuz belgeler hakkında konuşmak istemişti, ancak bu belgeler artık birer kanıt. Bunları almanıza izin veremeyiz, kusura bakmayın hanımefendi.
Rachel: Emin misiniz? Soruşturmanıza yardım edebilirim. Alın, bu benim telefon numaram. Bu belgeler karşılığında yardımımı almak isterseniz beni arayın.
David Jones: Yerinizde olsam pek ümitlenmezdim, hanımefendi. Ama ne olur ne olmaz diyerek telefon numaranızı saklayacağız.
(Rachel ile konuştuktan sonra)
David Jones: Haklısın <İsim>, kurbanımız kesinlikle Greene Holding'le ilgili bir işler karıştırıyormuş. Bu konuda bir şeyler bilip bilmediğini öğrenmek için oğlunu sorgulayalım.

Shaun'la Greene Holding hakkında konuş.
Shaun Crosby: Greene Holding mi? Babamın ölümüyle bir ilişkisi mi var? Açgözlü, arsız şerefsizler! Babama dedim, basına konuşmak yetmez dedim!
Shaun: Buranın halkı kriz nedeniyle Greene Banking'den kredi alıyor. Ama Greene'in toptan satın alımını reddedilince, banka da faizleri deli gibi arttırmaya başladı!
Shaun: Yakında hiçbirinin, tezgahını satmaktan başka çaresi kalmayacak... Bu da zaten Alden Greene'in istediği şey!
Shaun: Babam saf bir adamdı. Bu adamları deşifre edeceğini sandı, bakın başına ne geldi... Özür dilerim, gitmem gerek. Yapmam gereken işler var.

David Jones: Şu anda elimizde epey büyük bir bulmaca var ve bunu derken sadece kurbandan bahsetmiyorum!
David Jones: Ortalıkta gezinip etrafa bomba koyan bir manyak varsa, bir an önce organize olmalıyız, <isim>! Bununla ilgili olarak King ile konuşacağım!

2. Bölüm

David Jones: Off, saatler geçti ama halen bir haber yok! Henry'nin katili başka bir bomba daha patlatmaya niyetliyse, o zaman...
Ramirez: ARKADAŞLAR! Bir sorunumuz var! Main Street üzerinde olası bir bomba saldırısı ile ilgili isimsiz birinden telefon aldım!
David Jones: Keşke başka bir şey isteseymişim! Hadi <İsim>, HEMEN gidelim!

İncele: Sosisli Tezgahı
(İncelemeden önce)
David Jones: Tanrım... işyerlerinin olduğu bu yerde bir bomba patlarsa... tam bir katliam olur!
David Jones: <İsim>, bu bombayı bulmalıyız, hem de HEMEN!
(İncelemeden sonra)
David Jones: Ben... Galiba ilk kez bu kadar yavaş davrandın, <İsim>. Bu bomba patlayacak ve bizim de elimizden hiçbir şey gelmeyecek!
David Jones: Şuna bak, geri sayım... patlamasına sadece 3 saniye kaldı!

Bomba: 3...
Bomba: 2...
Bomba: 1...
Bomba: HATA

David Jones: Hayattayız!!! <İsim>, bomba patlamadı! Hahaha!
David Jones: Bir an yolun sonuna geldim diye düşündüm!
David Jones: Ama bombacımız en büyük hatasını yaptı! Şimdi bu bombayı Alex'e gönderelim, bunu kimin yaptığını bu sefer bize söyleyecektir!
David Jones: Halen hayatta olduğumuza göre, şu bulduğun eski fotoğrafa da bir bakabiliriz... Aa, bu Henry!
David Jones: Yanında da başka bir adam var. Yazı okunmuyor, ama parmak izi tozu, kalemin izini açığa çıkaracaktır. Denemek ister misin, <İsim>?

Analiz et: Etkisiz Hale Getirilmiş Bomba
Alex: Bombanın patlamadığına şaşmamalı. Çünkü PATLAMAMASI için yapılmış!
Alex: Bombacınız sizinle oyun oynamış. Bombayı etkisiz hale getirmeye çalışmış olsaydınız... şöyle diyeyim, alacağınız son şekil Henry'den farklı olmazdı...
Jones: ...
Alex: Her neyse, müthiş bir çalışma bu. Bu bombayı yapan her kimse işine oldukça hakim. Katil kesinlikle bir bomba uzmanı!

Jones: Bir bomba uzmanı... Shaun'un ordudaki sicili, bomba mangasında çalıştığını gösteriyor, yani katil profiline uyuyor.
David Jones: Sence bunun trajik bir kaza olma ihtimali yok mu? Belki de babasını engellemeye çalışıyordu?

İncele: Eski Fotoğraf
David Jones: Bravo <İsim>! Bakalım neymiş... Fotoğrafta Henry'nin yanındaki adamın adı "Donald". Bir de tarih var, 1975.
David Jones: Bu fotoğrafı, Alfred'in sosisli tezgahında buldun, değil mi?
David Jones: Kulağa hiç mantıklı gelmiyor. Bildiğim kadarıyla Alfred doğuştan kör! Gidip onu sorgulayalım.
David Jones: Hazır oraya gitmişken, Bayan Meadows'la da iki çift laf edelim. Belli ki Henry'nin Greene Banking'le ilgili bir rahatsızlığı varmış. Bu konuda bize bilgi verebilir.

Alfred'e Henry'nin fotoğrafını sor.
David Jones: Alfred? Ben Dedektif Jones. Yeni ortağım, <Rütbe> <İsim>. İsim. Bu da Grimsborough'nun en iyi sosislilerini yapan adam!
Alfred Ziegler: Aman Jones, beni utandıracaksın yine! Seni buraya bu kadar hızlı geri getiren nedir?
David Jones: Hmm... Alfred, tezgahında Henry Crosby'nin bir fotoğrafını bulduk. Onu tanır mıydın?
Alfred: Onu tanır MIYDIM? Nasıl... Henry öldü mü? Son konuştuğumuzda bir şeylerin ters gittiğini biliyordum, öyle telaşlı geliyordu ki sesi...
David Jones: Fotoğrafta onun yanında Donald isimli bir adam var. Sana bir şey ifade ediyor mu?
Alfred: Hayır, kusura bakma. Henry bana bu fotoğrafı verip saklamamı istedi. "Savaştan kalan hayalet" gibi bir şeyden bahsetti, sonra da gitti...
(Alfred ile konuştuktan sonra)
David Jones: Haklısın <İsim>, Henry başına bir şeylerin geleceğini biliyor gibi davranmış...
David Jones: Alfred'e bu fotoğrafı, takip edilmesi için bir ipucu niyetine bırakıp bırakmadığını merak ediyorum. "Donald" denen bu adam, onun ölümüyle ilgili olabilir.
David Jones: Ne yazık ki tahminlerle zaman kaybedemeyiz. Ortalıkta başka bombalar da olabilir, daha fazla ölüm riskini göze alamayız!

Harriet'e Henry'nin problemlerini sor.
Harriet Meadows: Henry Crosby... Aa, elbette tanıyorum onu! Bir keresinde oğlu çöp kutusuyla bankamızın penceresini kırmaya çalışmıştı!
David Jones: Bunu Shaun Crosby mi yaptı? Hmm... Sanırım babasının üzerinde kurduğunuz baskıyı pek hoş karşılamamış...
Harriet: Ticaret bugünlerde herkes için zor! Sırf işleriniz yolunda gitmedi diye böyle davranamazsınız!
Harriet: Greene Holding'in, Eastfield pazarcılarına sunduğu teklif oldukça cömertti! Bu bölgede inatçı insanlar yüzünden sekteye uğramaması gereken çok önemli projeler var!
(Harriet ile konuştuktan sonra)
David Jones: Bayan Meadows'ta duygu denen şeyden eser kalmamış... Sanırım bankacılığın insanları düşürdüğü durum bu.
David Jones: Yine de, bir bankaya böyle saldırmak biraz fazla. Sence de Shaun biraz ileri gitmemiş mi? Oldukça öfkeli görünüyordu.
David Jones: Hadi gel, Henry'nin tezgahına bir kez daha bakalım! Shaun, tezgahta babasına yardım ettiğini söylüyordu, belki orada bir şey bırakmıştır!

İncele: Tezgahın Yazarkasası
David Jones: Görünüşe göre birisi bu mektubu parçalamış... Onu tekrar birleştirebilir misin, <İsim>?

İncele: Paramparça Mektup
David Jones: Aman ne mektup! "Eastfield Pazarı'nı rahat bırak açgözlü pislik, yoksa seni havaya uçururum." Bu gayet açık bir mesaj!
David Jones: Ama kurbandan beklemeyeceğim bir hareket. Alex'e, bunu yazanın kimliğiyle ilgili bir ipucu bulup bulamayacağını soralım.

Analiz et: Mektup
Alex: Crosby'nin tezgahında bulduğunuz mektubu inceledim.
Alex: Tahmin ettiğiniz gibi üzerinde hiç parmak izi yoktu. Ben de el yazısını, Henry'nin ve Shaun'un el yazısıyla karşılaştırdım ve... Shaun keşke gazeteden harf kesip kullansaymış derim.
David Jones: Demek bu mektubu Shaun yazmış! Süper, şimdi elimizde ağzındaki baklayı çıkartacak bir şey var, <İsim>!

Shaun'la mektup hakkında konuş.
Shaun Crosby: Savaştan döndüğümde bu lanet ortopedik ayakkabıları giymek zorunda kaldığım ve bir patlama sonrası kısmi sağırlık yaşadığım için bana terörist mi diyorsunuz? Teröristlerle SAVAŞAN benim!
David Jones: Sakin ol, Shaun. Elimizde Greene Banking'e saldırdığına dair bir ifade var, şimdi de bu tehdit mektubu! Nasıl açıklayacaksın bunları?
Shaun: Sonuçta o mektubu GÖNDERMEDİM, değil mi? Banka da zaten çoktan hak etmişti. Böyle bir şeyi yaptığımı unutmuşum bile. Öyle, bir an... celallenmiştim.
Shaun: Ama kendi babamın canını yakacak değilim ben!
David Jones: Kusura bakma, ama senin suçsuz olduğun konusunda emin olana kadar seni tutuklamak zorundayız, Shaun. İşi şansa bırakamayız.

David Jones: Bende fikirler tükendi, <İsim>. Şu anda şehirde başka bir bomba daha olabilir, benimse o bombayı nerede arayacağıma dair tek bir ipucum yok!
Ramirez: <Rütbe> <İsim>! Düşünüyordum da, acaba bu kez nasıl birini arıyorsunuz?
David Jones: Ramirez, bu konuda herkesi bilgilendirmiştik. Şüpheli, kamuflajlı kıyafet ve ortopedik ayakkabı giyiyor.
Ramirez: Ha! Yani şuradaki adam gibi, değil mi?
David Jones: ...
David Jones: HEY, SEN! Grimsborough Polisi, kıpırdama!

Donald Byrd'ün kim olduğunu öğren.
Donald Byrd: Buyurun, bir sorun mu var? Bir yürüyüşe çıkmıştım da...
David Jones: Polis tarafından koruma altına alınmış bir bölgede mi? Dur bir dakika... Sen bu fotoğraftaki adamsın! Sen Donald'sın!
Donald: Donald Byrd, tam olarak... Bu fotoğrafı size Henry mi verdi? Bu yaptığı pek hoş değil, iyi arkadaştık biz, bir zamanlar.
David Jones: Henry bu sabah öldü. Patlayan bir bomba yüzünden.
Donald: Olamaz. Ne mükemmel bir trajedi... En azından gümbürdeterek gitmiş, değil mi? Değil mi?
David Jones: İyi arkadaş olduğunuz konusunda emin misiniz?
Donald: İyi arkadaş-TIK! Uzun zaman önce... Köprünün altından çok sular akması gibi bir şey... Neyse, ben artık gideyim.
(Donald ile konuştuktan sonra)
David Jones: Kalıbımı basarım bu ucube ile Henry'nin "savaştan kalan hayaleti" arasında bir ilişki var! Ramirez haklıymış, Byrd ortopedik ayakkabı giyiyor!
Ramirez: <Rütbe> <İsim>! Şimdi karakoldan aradılar, bombacıdan yine bir telefon almışlar!
Ramirez: Demiş ki... "Sıradaki bomba gerçek, ama bu kez kendi başınıza bulmanız gerekecek!"
David Jones: Kahretsin! Yeni ipucuna ihtiyacımız var, hem de hemen. <İsim>, sanırım gazetecinin teklifini değerlendirme vakti geldi.

Rachel'la bir anlaşma yap.
David Jones: Bayan Priest, bu görüşme kayıt dışıdır. Kameramanınız kayıttan çıkarsa çok seviniriz.
Rachel Priest: Ah, tabii. Carl, ufak bir yürüyüşe çık istersen.
Rachel: Ee. Bu fotoğraftaki adam hakkında bilgi istiyorsanız, adının dışında başka şeyler de söylemelisiniz.
David Jones: Crosby'nin bir Vietnam gazisi olduğunu biliyoruz, o nedenle eğer askeri bağlantılarınız varsa...
David Jones: Bunu bizim için yapabilirseniz, size Crosby'nin belgelerinin bir kopyasını veririz.
Rachel: İşte ben buna anlaşma derim! Size mümkün olduğu kadar çabuk geri döneceğim!

David Jones: Umalım da Rachel işe yarar bir şeyler bulsun. Bu sırada bizim de sonraki hamlemizi belirlememiz gerek!
Ramirez: <Rütbe> <İsim>, sana kötü haberlerim var... yine! Shaun Crosby firarda, gözetimimizden kaçmayı başarmış!
David Jones: NE? İşler sarpa sarıyor! İki kaçık, ellerini sallaya sallaya serbestçe dolaşıyor ve yeni bombanın nereye koyulacağı hakkında hiçbir fikrimiz yok!

3. Bölüm

David Jones: Sıradaki bomba her an patlayabilir, <İsim>! Bombanın yeriyle ilgili de hiçbir şey bilmiyoruz! Yeni ipuçlarına ihtiyacımız var!
David Jones: Hadi suç mahalline tekrar gidelim. Her taraf karman çormandı, belki gözümüzden bir şey kaçmıştır!
Donald Byrd: Şu gelenler benim en sevdiğim polisler değilse kim!
David Jones: Of ya, yine mi bu adam!
David Jones: Parkı gerçekten aramamız gerektiğini düşünüyorum, ama Donald'la da konuşmak istersin belki, ha <İsim>?

Donald Byrd'ün ne istediğini öğren.
Donald Byrd: Özür dilerim, tam olarak ne dediniz?
David Jones: <Rütbe> <İsim>, bize söyleyecek bir şeyin olup olmadığını sordu, Byrd!
Donald: Yoo, sadece temiz hava almaya çıkmıştım, bir merhaba diyeyim dedim. Sonbaharı çok severim. Renkler resmen... patlıyor!
David Jones: Bizi rahatsız etmenin sebebi BU mu yani? Sen benimle dalga mı geçiyorsun!
Donald: Sakinleş, müfettiş. Bir saat gibi tik tak atıyorsunuz! Tik-tak, tik-tak...
David Jones: Bu kadar YETER! Senden sıkıldım artık! Parmaklıkların arkasında birkaç saat geçirirsen belki aklın başına gelir!

David Jones: Bana sorarsan, Byrd yarı sağır ve tam deli. En azından artık bize ayak bağı olmayacak.
David Jones: Nerede kalmıştık? Körler hakkında ne derler, biliyor musun? İŞİTME duyuları çok güçlüdür, bizim katilin aksine. Bence gidip bir kez daha Alfred'le konuşalım. Belki işe yarar bir şeyler duymuştur!

İncele: Park Bankı
David Jones: İyi iş çıkardın, <İsim>! Bu kamuflaj kumaşı katile ait olmalı!
David Jones: Üzerinde de kan var! Bir örnek alıp Grace'e gönderelim!

İncele: Kumaş Parçası
David Jones: Mükemmel! Katil ardında böylesi bir ipucu bıraktığı için şanslıyız!
David Jones: Şimdi bu kan örneğini Grace'e verelim, bakalım katilin kanından ne öğrenebileceğiz!

Analiz et: Kan
Grace: Bulduğunuz kumaş parçasındaki kanı analiz ettim. Haklıymışsınız, kan kurbana ait değil.
David Jones: Henry'nin katilinin kamuflajlı kıyafet giydiğini biliyoruz, bu da demek oluyor ki --
Grace: Katilin kan grubu 0+, evet!

Alfred'den yardım iste.
David Jones: Alfred, yine biz, Jones ve <Rütbe> <İsim>. Son birkaç günde olan her şeyi hatırlamaya çalışmanı istiyoruz...
Alfred: Şimdi siz deyince aklıma geldi... Son 3 gündür tuhaf şeyler duyuyorum. Bir araba, sanki şanzımanı bozulacakmış gibi çok belli bir gürültü çıkarıyor.
Alfred: İşin garibi de, bu araba ortaya her çıktığında Henry'nin birden tuhaflaşıp endişelenmeye başlaması...
Alfred: Caddenin üzerine park etmiş olmalı, çünkü motorun yakınlarda bir yerde durduğunu ve birkaç saat sonra çalıştırıldığını duyuyorum. Bugün yerinden ayrıldığını da duymadım!

David Jones: Tam arkamızdaki arabayı mı diyorsun? Kahretsin, başından beri burnumuzun dibindeymiş!
David Jones: Kaybedecek vakit yok! <İsim>, siper al: Arabanın bagajını tekmeleyip açacağım!

İncele: Araba Bagajı
David Jones: İşte burada! Bombayı bulduk, sonra...
David Jones: HASS*KTİR, bombayı bulduk! Ve birazdan PATLAYACAK! Ne yapacağız şimdi?! ... Ne demek, içime doğuyor?
David Jones: DUR BİRAZ! Bombanın şifresini hatalı girersen, bu mahalle parça pinçik olur!

İncele: Bomba
David Jones: BAŞARDIN! Buna inanamıyorum! Nereden bildin...
Samuel King: Jones! Durum nedir?
David Jones: Bomba etkisiz hale getirildi! <İsim> bunu nasıl becerdi, hala aklım almıyor!
Samuel King: Tebrikler, <Rütbe> <İsim>, bu şehir sana çok şey borçlu! Yine... Ama hala bu bombayı buraya koyanı yakalamanız gerekiyor!

David Jones: Bombayı tam zamanında bulduğumuza çok seviniyorum... İyi de fotoğraftaki tarihin, bombanın şifresi olduğunu nasıl bildin?
David Jones: Attın... tuttu mu? Yani EMİN değil miydin? Şimdi düşüp bayılacağım.
Rachel Priest: Memurlar! Konuşmamız gerek, hem de HEMEN! Şüpheli ile ilgili neler bulduğuma inanamayacaksınız!

Rachel'e, Byrd hakkında ne bildiğini sor.
Rachel Priest: Donald Byrd'ün askeri sicil dosyasına girmeyi başardım! Adam kısa süre önce bir akıl hastanesinden kaçmış ve inanılmaz derecede tehlikeliymiş! Şuna bakın!
David Jones: Hadi bakalım... Vietnam'da işlenen savaş suçlarıyla ilgili olarak 19/01/1975 tarihli savaş suçları mahkemesi... Henry Crosby aleyhinde tanıklık mı etmiş?
David Jones: Asker arkadaşıymışlar! Şuna bak <İsim>, Byrd askerde bomba mangasındaymış. Bomba uzmanı olduğuna şüphe yok!
David Jones: Rachel, yardımların için çok teşekkürler!

David Jones: <İsim>, nihayet Henry'nin katilini sonsuza kadar parmaklıklar ardına atabileceğiz!

Katili tutukla.
David Jones: ... Ramirez, ne demek Byrd kaçtı?
Ramirez: Ben... Bir anlığına başka bir yere bakarken, hücrenin anahtarlarını almak için, sonra...
Ramirez: Ama... o kaçmadan önce parkla ilgili bir şarkı mırıldanıyordu. Belki de oraya gitmiştir?
David Jones: Haklı olsan iyi edersin, Ramirez! <İsim>, başka birini daha öldürmeden gidip yakalayalım şu ucubeyi!

David Jones: BYRD, KIPIRDAMA! Artık bitti! Cinayet ve terörist saldırılar düzenlemekten tutuklusun.
Donald Byrd: Ne zaman bittiğine ben karar veririm! O deli evine gitmektense ölürüm daha iyi, sizi de yanımda götürerek!
Shaun Crosby: Tabii önce ben seni öldürmezsem, or*spu çocuğu!
Donald Byrd: Ay, ne şeker! Ama sende o cesaret yok, aynı baban gibisin!
David Jones: Shaun, git buradan! O adam için değmez!
Donald Byrd: Cehennemde görüşürüz, yavrular!
David Jones: HERKES YERE YATSIN!
Bomba: KABOOM!
David Jones: ... Herkes iyi mi?
David Jones: Gidelim <İsim>, burada yapacağımız fazla bir şey kalmadı...

David Jones: Byrd'ün kendini havaya uçurduğuna inanamıyorum...
David Jones: Bunu neden yaptığını bilmemek de beni DELİ ediyor!
David Jones: Ama galiba çatlak sırlarını mezara götürmek istedi...
David Jones: Aman neyse! Şu sosisliyi mideye indirmeye ne dersin, <İsim>? Açlıktan ölüyorum!

Also on Fandom

Random Wiki