Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gunther Fritz

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Gunther Fritz
GuntherFritz.png
Profili
Tam Adı Gunther Fritz
Uyruğu Almanya Bayrağı.png Almanya
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 55
Ağırlığı 300 lbs (136 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Auf Wiedersehen

Gunther Fritz (d. 1961) Auf Wiedersehen vakasınra bir şüphelidir.

Profili

Gunther, 55 yaşında bir turisttir. Gunther çıplak bir turist olduğu için üzerine yeşil bir şapka ile altın bir Oktoberfest rozeti dışında hiçbir şey giymemektedir. Aynı zamanda yüzünde Alman bayrağının renkleri ile sol kolunda "Gunther Tag" yazılı bir dövme vardır. Gunther aynı zamanda askeri eğitim almıştır ve bira içer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, üzerinde Gunther ve kurbanın bulunduğu bir karton resim bulup Gunther'i tanımladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanı geçen gece Oktoberfest bira salonunda görmüş, fakat sosis yeme yarışmasına hazırlandığı için dikkatini vermemişti. Bunun üzerine oyuncu ve Carmen bira salonunu araştırmaya karar vermiştir.

Oyuncu daha sonra Gunter ve kurbanın sosis yeme yarışması sırasında çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve Gunther'e bunu sormak istemiştir. Kurbanın kendisini en iyi olduğu yarışmada yenmesi Gunther'e oldukça ağır koymuştu. Carmen kendisine Hans'ı öldürmesinin sebebinin küçük düşürülmek mi olduğunu sorduğunda Gunther, Hans'ı öldürmediği fakat istese öldürebileceğini dile getirmiştir, çünkü şu anki görüntüsüne rağmen daha önce askeri eğitim almıştı.

Soruşturmanın sonunda Johan Schnee'nin tutuklanmasının ardından Gunther suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki