Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Guo Han

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Guo Han
Guo Han.png
Profili
Tam Adı Guo Han
郭汉
Uyruğu Çin Bayrağı.png Çin Halk Cumhuriyeti
Yaşı 15
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Pilavdaki Katil(öldürüldü)

Guo Han (Çince: 郭汉; pinyin: Guō hàn; 2001-2016) Pilavdaki Katil vakasında kurbandır.

Profili

Han, 15 yaşında bir delikanlıydı. Han kısa siyah saçlara ve kahverengi gözlere sahipti ve üzerinde gri bir atlet ile başında bir pirinç çiftçisi şapkası vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Han'ın cesedini, pirinç tarlasında, boğazı kesilmiş bir halde bulmuştu. Otopsi sonucuna göre Han, şah damarının kesilmesi sonucu kan kaybından ölmüştü ve olay tarlada yaşandığı için cinayet silahı yüksek ihtimalle bir tarım aletiydi. Angela bunun yanı sıra kurbanın cildinde eser miktarda alkol izine, daha doğrusu Çin'e has bir pirinç likörü olan baijiu izine rastlamıştı. Kurbanın sisteminde alkol bulunmaması katilin baijiu içtiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın kendisi gibi 15 yaşında olan arkadaşı Zhao Mei olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında Mei, Han'ı sevdiğini fakat onun "zayıf olduğunu" ve asla doğada "hayatta kalamayacağını" söylemiştir çünkü dediğine göre kendisi için hazırladığı tehlikeli oyunlardan kaçmaktaydı. Mahkeme sırasında ise Yargıç Adaku karşısında aynı sözlerini tekrarlayan Mei, psikolojik yardım talebi ile çocuk ıslah evine gönderilmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki