Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gwak Sung-ho

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Gwak Sung-ho
Gwak Sung-ho.png
Profili
Tam Adı Gwak Sung-ho
곽성호
Uyruğu Güney Kore Bayrağı.png Güney Kore
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Sahne Işığı Altında Ölüm(öldürüldü)

Gwak Sung-ho (Korece: 곽성호) Sahne Işığı Altında Ölüm vakasında kurbandır.

Profili

Gwak Sung-ho bir TV yapımcısıydı ve ölümünden önce "Ah! Çılgın Çocuklar!" adlı programın yapımcılığını yapmaktaydı. Sungho kısa gri bir saçlıydı ve öldürüldüğü sırada üzerinde siyah bir gömlek vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Sungho'nun cesedini TV setinde, LED sütununun altında ezilmiş halde bulmuştur. Fakat sütun kendisi düşemeyecek kadar ağırdı, yani birisi onu kurbanın üzerine itmişti. Otopsi sonucuna göre ise kurbanı asıl öldüren şey LED sütunun üstüne devrilmesi değil, ense omurlarının arasına sivri uçlu bir cismin saplanmış olmasıydı. Delik normal bir iğneden büyük olduğu için de aranan cisim, yüksek ihtimalle bir buz kıracağıydı. Angela bunun yanı sıra kurbanın ağzında bir adet hwatu kartı bulmuştu, bu da katilin hwatu oynadığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, programın sunucusu olan Kang Dong-yun olduğu ortaya çıkmıştır.

Dongyun, başta suçu K-pop yıldızı SILVERee'ye yıkmak istese de tüm kanıtlar, Sungho'yu buz kıracağıyla öldürenin o olduğuna işaret etmekteydi. Dongyun'un dediğine göre kurban, çocuk programının yanı sıra bir de ifşa programı yapmaktaydı ve kendisinin hwatu oyunu oynarken kaybettiği bir kumar çetesini ifşa etmiş ve bu yüzden de çete, Sungho'yu öldürmesi karşılığında bütün kumar borçlarının silineceğini söylemişti. Dongyun, son olarak çeteye Sungho'yu öldürdüğünü göstermek için kurbanın ağzına bir adet hwatu kartı yerleştirmişti. Mahkeme sırasında da tek amacının kumar borcunu silmek olduğunu dile getiren Dongyun, Yargıç Adaku tarafından 25 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki