Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Gwen Stanford

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
GwenStanford.png
Profili
İsmi

Gwen Stanford

Boyu

4'9" (1,45m)

Yaşı

16

Ağırlığı

110 lbs (50kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Açık Yaralar

Gwen Stanford (d. 1998), babası Joe Stanford'ın öldürüldüğü Açık Yaralar (Vaka #20/76)'da bir şüphelidir.

Profili

Gwen, 16 yaşında, yanları topuzlu sarı saçları olan, kahverengi gözlü bir genç kızdır. Genellikle pembe, halkalı küpeler takar ve başında bir adet is lekeli bir hemşire başlığı vardır. Aynı zamanda mavi-beyaz çizgileri olan bir tişört giymekte ve beyaz bir önlük ile lacivert bir pelerin ve önlüğünün sol yakasına bir adet pamuk çiçeği takmaktadır. Ayrıca boyunda bir adet yunus kolyesi ile bir adet tıbbi rozet bulunmaktadır. Gwen'in bütün bunların yanı sıra nane kokteyli içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Gwen, öldürülen Joe Stanford'ın kızıdır.

Ekip, Cannonball barının dışında bir adet cep telefonu bulup kilidini kırdıktan sonra Gwen olay yerine gelerek öfkeli bir şekilde ekipten telefonunu rahat bırakmalarını söylemiş, bu sayede vakaya dahil olmuştur. Gwen, telefonunu babasının almış olduğunu söylediğinde ekip, kendisine babasının Amerikan İç Savaşının canlandırması sırasında öldürülmüş olduğunu söylemişler, bu da Gwen'in hiç hoşuna gitmemiştir. Gwen, telefon yüzünden babası ile kavga ettiğini, çünkü ancak telefonu sayesinde Friendnet'e girebilecek olduğunu söylemiş ve son olarak da babasının canlandırmaları kızından, yani kendisinden daha çok sevdiğini söylemiştir.

Ekip, Gwen'in babasının kredi kartı ile Cannonball Barından aburcubur almış olduğunu öğrendiklerinde Gwen ile tekrardan konuşmaya gitmişlerdir. Gwen, ikinci konuşma sırasında şımarıklığını gözler önüne sererek babasının hiçbir zaman istediğini yemesine müsaade etmediğini ve sadece pilav ve fasulye yediğini, 1860 yılından kalma kıyafetler giydiğini, elektrik, cep telefonu ve Friendnet kullanamadığını, aburcubur yiyemediğini, nane kokteyli içemediğini, hatta günümüzdeki şeylerin çoğunu yapamadığını dile getirmiştir. Durumun böyle olması da doğal olarak Gwen'i çileden çıkartmıştı.

Vakanın sonunda Gwen'in, babasının yaşam tarzına karşı olan memnuniyetsizliğinin cinayet ile alakası olmadığı anlaşılmış ve katilin tutuklanması ile serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki