Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Halit El-Zehrani

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Halit El-Zehrani
HalitElZehrani.png
Profili
Tam Adı Halit El-Zehrani
خالد الزهراني
Uyruğu BAE Bayrağı.png Birleşik Arap Emirlikleri
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 24
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta
Vakalar Ayrılık Ateşi

Halit El-Zehrani (Arapça: خالد الزهراني; d. 1992), Seamus Cummings'in öldürüldüğü Ayrılık Ateşi'nde bir şüphelidir.

Profili

Halit, 24 yaşında bir golf yardımcısıdır. Halit kısa siyah saçlıdır, üzerine mavi çizgileri olan siyah bir polo gömlek giyer ve sırtına golf çantası takar. Halit aynı zamanda kahve içer, kayak yapar ve öd yağı kullanır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın golf çantasında Halit'in yaka kartını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Halit, Seamus ile buluşacaktı fakat buluşma noktasına vardığında çoktan ölmüştü. Halit'in cesedi bulduktan sonra polise ihbar etmeden orayı öylece terk etmesi oyuncuya oldukça şüpheli gelmişti. Dediğine göre eğer cesedi bulduğu gibi ihbar etseydi, polis kendisini oracıkta tutuklardı. Kurbanın ölmesini üzüntüyle karşılayan Halit, kurbanın bahşiş konusunda oldukça cömert birisi olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın çalınan para poşetinin üzerinde Halit'in parmak izlerini bulmuş ve kendisini tekrarda sorguya almıştır. Halit kurbanın artık paraya ihtiyacı olmayacağını düşünüp parayı kendisi almış fakat hırsızlıktan ötürü tutuklama ile tehdit edilince çalma nedenini anlatmaya başlamıştır. Halit aslında zengin insanlara golf yardımcılığı yapmak istemiyordu ve bir kereliğine kendisini önemli birisiymiş gibi hissetmek için paraya ihtiyacı vardı. Jack kendisine bu hedefine Seamus'u öldürmenin de dahil olup olmadığını sorduğunda ise Halit, onu öldürmediğini, sadece parasını çaldığını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Fiona Cummings'in tutuklanması ile Halit suçsuz bulunmuştur.

Navigasyon

Also on Fandom

Random Wiki