Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Halit Süleyman

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

KSouleymanGrimsborough.png
Halit Süleyman

Halit Bin Ömer Süleyman (Arapça: خالد بنمر السليماني), Kralın Tüm Atları (Vaka #49)'nda kurbandır.

Profili

Halit, kahverengi gözlü bir adamdır. Sultanistan Kralı olduğu için üzerinde yerel şeyh kıyafetleri vardır. Aynı zamanda Prens Muhammed Süleyman'ın babasıdır.

Cinayetin Detayları

Kral Süleyman, Grimsborough Binicilik Ligi ahırında ölü bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre atın tepik atması sonucu kafatası parçalanmıştı, bu da cinayet silahının at olduğunu gösteriyordu. Nathan aynı zamanda Kralın ünlü bir at meraklısı olduğunu ve onu öldüren atı aslında Başkan Johnson'a hediye olarak getirdiğini söylemiştir. Ayrıca Kral, atlara nasıl yaklaşacağını da bilmekteydi, bu yüzden de atlı korkutmuş olması imkansızdı. Katil bir şekilde atı korkutmayı başarmış ve at şaha kalkarak Kral'ın kafatasını parçalamıştır, bu da katilin cinayeti bir kaza gibi göstermeye çalıştığına işaretti.

Katil ve Nedenleri

Katil, Prens Muhammed'in kişisel dadısı olan Hilda Tipton'dır.

Hilda, kralın kendisine Muhammed'in oyuncaklarını seçmesi dışında güvenmemesinden ötürü rahatsızlık duymaktaydı. Hilda, onun için daha fazlasını, misal, bizzat kralın özel danışmanı olmayı istiyordu. Hilda, Halit'in ona güvenmemesinden fakat Muhammed'in ona güvenmesinden ötürü Halit'ten Grimsborough Binicilik Ligi ahırında kurtulmuştur, ki bu sayede Muhammed'in özel danışmanı olabilecekti. Hilda, Halit'in gününün çoğunu ahırda geçirdiğini biliyordu ve Grimsborough'nun güvenliğinin farkındaydı. Bu yüzden de Güvenlikten krala oğlunun günlük raporlarını götürüyormuş gibi davranmış, fakat aslında ahırdaki arı kovanına fişek sokarak oradaki arıların Kral Halit'in Başkana hediye olarak getirdiği atı kızdırıp Kralı metal nalları ile öldürmesine sebebiyet vermişti.

Duruşma sırasında Hilda'nın bugünün Sultanistan için büyük bir gün olduğunu, çünkü Muhammed'in Halit'ten daha iyi bir kral olacağını söylemesine karşılık Yargıç, Muhammed'in annesiz-babasız çok büyük bir yükün altına girdiğini, bu yüzden de hayatının dahada zorlaşacağını söylemiştir. Duruşmada Muhammed, Hilda'nın ona başından beridir yalan söylediğini dile getirdiğinde yargıç, Hilda'ya asıl amacının aslında Muhammed'e bakıyormuş gibi görünerek kontrolü ele geçirmek ve Sultanistan'ın Kraliyet Hükmünü yıkmak olduğunu söylemiştir. Hilda, cinayetin hem ulusal, hemde politik sebeplerden olmasından ötürü, uluslararası mahkemeye sevk edilmiştir, yani uluslararası düzeyde yargılanacaktı.

Ekip, bir petrol ambargosunun önüne geçmişler ve Muhammed, ekibe Hilda'yı cezalandırdıkları için teşekkür etmiştir. Vakanın sonunda Muhammed, memleketine dönmeden önce bir kaç tane petrol anlaşması imzalayacağını belirtmiş ve ülkesini en iyi şekilde yöneteceğine dair söz vermiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki