Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Hamza Busefi

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Hamza Busefi.png
Hamza Busefi

Hamza Busefi (Arapça: حمزة البوسف), Cinayet Baharı'nda kurbandır.

Profili

Hamza, Sultan Mahmud'u devirmeye yönelik yürütülen protesto hareketlerinin lideri idi. Öldürüldüğünde kirli beyaz bir cübbe giymekte ve başına mavi bir poşu takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Hamza, vahada başının arkasından vurulmuş bir halde bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre oyuncunun tahmini doğru çıkmış ve Hamza, gerçekten de bir tür piyade tüfeği ile başının arkasından vurularak öldürülmüştü. Angela bunun yanı sıra kurbanın şah damarında kuskus izlerine rastlamıştı çünkü katil, büyük ihtimalle Hamza'nın nabzını kontrol etmişti. Bulunan kuskus taneleri ise katilin kuskus yediğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katilin, Amerikalı bir gazeteci olan Thomas Cox olduğu ortaya çıkmıştır.

Thomas, ilk başta cinayeti inkar etse de Carmen'in gazabından kurtulamamıştır. Bunun üzerine cinayeti itiraf eden Thomas, bunun aslında bir kaza olduğunu söylemiştir. Thomas, kurban ile protestolar ve Sultan'ı devirmek için ne kadar ileri gidebileceği hakkında röportaj yapmak istemişti. Hamza daha sonra Thomas'a bir piyade tüfeği göstermiş fakat tüfeği eline alan Thomas, kazara tüfeği ateşleyerek Hamza'yı vurmuştu. Hamza'nın ölümünü kendi lehine çevirmek isteyen Thomas, bunun hakkında makale çıkararak suçu Sultan'ın üstüne yıkmaya çalışmıştı. Thomas'ın, cinayeti kendi çıkarları doğrultusunda kullanmış olmasını nefretle karşılayan Carmen, fazla vakit kaybetmeden Thomas'ı mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Mahmeke sırasında Thomas, suçlu olduğunu kabul etmiş fakat bunun yanında bundan harika bir haber çıkardığını dile getirmiştir. Thomas'ın cinayeti sahte bir habere çevirmesi Yargıç Adaku'yu şaşkına çevirmişti. Yine de cinayetin planlanmış olmadığına inanan Adaku, Thomas'ı 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki