Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Hank Buxton

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

HBuxtonGrimsborough.png
Hank Buxton

Hank Buxton, Ölümün Kokusu (Vaka #44)'nda kurbandır.

Profili

Hank, kısa, önleri kalkık sarı saçları olan, mavi gözlü bir adamdı. Hank, ayrıca Buxton Pantolonları AŞ'nin CEO'su, 80 yaşındaki Peggy Buxton'ın oğlu ve 36 yaşındaki Kerry Ann Buxton'ın kocası idi. Öldürülmeden önce üzerinde siyah bir takım elbise, onun altında beyaz bir gömlek ve altın renginde bir kravat vardı.

Cinayetin Detayları

Hank, Buxton Pantolonları AŞ'nin çatı katında, ağzına ceset çiçeği dikilmiş halde bir saksının içinde ölü bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre Hank'in ölüm sebebi boğulma ve katil, Hank'i boğarken külotlu çorap kullanmıştı, bu da katilin külotlu çorap giydiğini göstermekteydi. Nathan, aynı zamanda Hank'in bileklerinde derin tırnak izlerine rastlamıştı, ki bunun sebebi de katilin önce Hank'i saksıya doğru sürüklemiş olmasıydı. Ayrıca katil, ilk önce Hank'in kafasına saksı ile vurmuş, daha sonra boğarak öldürmüş, öldürdükten sonra da ağzının içine ceset çiçeği dikmiştir. Kurbanın ayak bileklerindeki tırnak izlerine göre katil, manikürlü tırnaklara sahipti, ki bu da katilin düzenli olarak tırnaklarına manikür yaptığını gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Katil, Hank'in annesi olan Peggy Buxton'dır.

Mahkemede anlattıklarına göre Peggy ve Hank birbirlerinden nefret etmekteydiler, fakat Peggy, Hank'in karısı olan Kerry Ann'den daha fazla nefret ediyordu. Peggy, Hank'e eğer Kerry Ann'den boşanarak onu mirastan mahrum bırakır ve ölümüne kadar malikanesinde yaşamasına izin verirse mirasını ona devredeceğini söylemiştir. Fakat Hank, onu huzur evine kapatmak sureti ile arkasından iş çeviriyordu. Bunu öğrenen Peggy, onu yaptığı her türlü saygısızlıktan ötürü cezalandırmak istemiştir. Önce kafasında bir saksı kırmış, sonra da boğazlayarak öldürmüştür. Ayrıca Georgi'yi de Hank'in kör kütük sarhoş olduğu için baygın olduğuna inandırmış ve cesedi taşımasına yardım etmesini sağlamıştır.

Peggy'nin cinayet sebebi, ve tabii ki de ilk başta avukatlarının davayı temziye çekme girişimlerinden ötürü cinayeti anlatmak istememesinde ötürü ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki