Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Hannah Hersberger

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
HH.png
Profili
İsmi

Hannah Hersberger

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

19

Ağırlığı

150 Ibs (70 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Şeytanın Parkı

Hannah Hersberger (d. 1994) Amiş çiftçisi bir genç kız ve erkek arkadaşı Tom Blackwater'ın öldürüldüğü Şeytanın Parkı (Vaka #36)'nda bir şüphelidir.

Profili

Hannah, 19 yaşında kısa dalgalı sarı saçlı ve kahverengi gözlü bir genç kızdır. 6'0" (1,83m) boyundadır ve başında bir tane Amiş şapkası vardır. Gök mavisi kısa kollu tişörtün içine koyu mavi uzun kollu tişört giyer. Hannah 155 Ibs (70kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'dır. Ayrıca Amiş kültürüne sahip olduğu için atada binmektedir.

Vakadaki Rolü

Hannah, Ezekiel Hersberger'in kızı, Isaac Hersberger'in ablası ve Madison Springer'ın kuzenidir, ayrıca da Amiştir. Ekip, Grimsborough Aşık Noktası'nı ararken bir not bulmuşlardır. Not, Tom tarafından Hannah'ya yazılan bir ilan-ı aşk notu idi. Hannah ve Tom birbirlerini sevmeye başlamışlardı, hatta bu yüzden Tom Amiş kültürüne doğru yaklaşmaya ve Amiş dilini (Pensilvanya Almancası) öğrenmeye başlamıştı. Fakat Amiş yasalarına göre bir Amiş'in Amiş olmayan birisini sevmesi yasaktı, bu yüzden de Amiş toplumundan kimsenin aşkları hakkında haberi olmaması için bunu gizli tutmuşlardır.

Soruşturmanın iyice kızıştığı sırada Madison Springer, yardım amaçlı olarak, ekibe kuzeni Hannah'nın Tom'un ölümünden çok derin etkilendiğini ve onsuz yaşamak istemeyeceğini söylemiştir. Bu yüzden de kız Öpüşme Noktası'nda zehir içerek intihara teşebbüste bulunmuştur. Fakat daha sonra hastane de ekip kendisine panzehir vermiş ve kızın hayatı kurtulmuştur.

Vakanın sonunda babası Amiş topraklarında vahşet uygulamaktan tutuklandığı için Hannah'nın bütün dünyası alt-üst olacaktı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki