Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Hannah Simmer

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
HannahSimmer.png
Profili
İsmi

Hannah Simmer

Boyu

5'4" (1,63m)

Yaşı

50

Ağırlığı

130 lbs (60 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümcül Miras(tutuklandı)

Hannah Simmer (d. 1964), yönetmen Margaret Hatchman'ın öldürüldüğü Ölümcül Miras (Vaka #36/92)'ta bir şüphelidir.

Profili

Hannah, 50 yaşında, kısa siyah saçları olan, mavi gözlü ve hafif bronz tenli bir kadındır. Ünlü bir besteci olan Hannah, genel olarak beyaz gömleğin üstüne siyah bir takım elbise giymekte ve sağ elinde bir adet Baton (orkestra şefleri tarafından kullanılan ince çubuk) tutmaktadır. Ayrıca ceketinin sol yakasında bir adet altın defne yaprağı broşu, onun hemen altında da Ütopya rozeti vardır. Tüm bunların yanında Hannah'nın Latince bildiği, banyo tuzu kullandığı ve şarap içtiği bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Cinayetten ötürü kendisi gibi bir Ütopyalı olan aktör Tobias Frankenberger'in tutuklanmasının ardından Hannah'nın başı çok ciddi derde girecekti.

Ekip Russell'ı Brad Belinsky'nin elinden kurtardıktan sonra yine onun önerisi üzerine senfoni odasını aramış ve orada, bir evrak çantasının içinde ADF (Aşırı düşük frekans) dalgaları kullanılarak beyin yıkamaya yönelik planlar bulmuşlar ve bunları derhal karakola dönen Russell'a göstermişlerdir çünkü ne Amy ne de oyuncu, Ütopyalıların beyin yıkamak için neden ADF kullandıklarını anlamamıştı.

Vaka92Planlar.png

Ütopyalıların beyin yıkama planları.

Russell'ın bulgularına göre dalgalar, televizyon anteninden çıkacak ve o sırada televizyonu izleyen insanların kolayca beynini yıkayabilecekti. Ayrıca insan beyni, her ne kadar karışık olsa da kolayca temizlenebilir ve yeniden ayarlanabilirdi. Bunu yapmayı sağlayan aşırı düşük frekans dalgaları ise duyulması mümkün olmayan fakat gayet rahat hissedilebilen dalgalardı. Plan'ın Ütopyalılara açık olduğu açıkça belliydi ve belli bir film ile bu dalgaları kullanarak insanların beyinlerini yıkayacaklardı.

Burada Hannah Simmer'ın müzik kulağı güçlü olan bir Ütopyalı olduğunu bilen ekip, beyin yıkamanın arkasında onun olabileceğini düşünmüşlerdir.

Ekip Hannah'yı, Russell'ı kaçırtmak ve Ütopyalıların beyin yıkama komplosunda işbirliği yapmak suçlarından tutuklamışlardır. Hannah, ekibe liderinin kendisine oyuncudan bahsettiğini ve direnmemesi gerektiğini söylemiş, bunun yanında da Ütopyalıların beyin yıkamayı mükemmelleştirdiklerini ve bu sayede Tarikat tarafından gizli tutulan gizli kehaneti gerçekleştirebileceklerini dile getirmiştir. Hannah'nın tutuklanmasının ardında Russell, yaklaşan Ivywood Film Ödülleri için endişe duyduğunu saklayamamıştır çünkü ödülleri izleyen insanların başına gelecekleri düşünmekte ve bundan korkmaktaydı. Bu beyin yıkama komplosunu durdurmanın tek yolu ise, Tarikat'ın liderini temelli olarak yakalamaktı.

Ek Bilgi

  • Hannah'nın adı, ünlü Alman besteci ve müzik prodüktörü Hans Zimmer'den esinlenmiş olabilir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki