Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Hans Vogel

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share
Hans Vogel
Hans Vogel.png
Profili
Tam Adı Hans Vogel
Uyruğu Almanya Bayrağı.png Almanya
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Yeşil
Vakalar Auf Wiedersehen(öldürüldü)

Hans Vogel Avrupa'nın üçüncü vakası Auf Wiedersehen'de kurbandır.

Profili

Hans, Bierburg doğumlu bir film yıldızı, aynı zamanda 20 yıldır da Promethian Tarikatı'nın bir üyesiydi. Hans, öldürülmeden önce beyaz bir gömleğin üzerine kahverengi bir deri ceket ile kot pantolon giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Hans, kasaba meydanında bulunan guguklu saatin direğine oturtularak öldürülmüştü. Angela Douglas'ın otopsi sonucuna göre Hans'ın ölümü, normal kazığa oturtma vakalarına göre oldukça aniydi. Fakat katil, Hans'ı öldürmeden önce başına ağır bir cisimle vurarak bayıltmıştı. Angela, cesedin baş kısmında bira izlerine rastlamıştı, bu da Hans'ın bir bira bardağı ile bayıltıldığına, yani katilin bira içtiğine işaret etmekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katilin, bir avcı ve aynı zamanda kurbanın çocukluk arkadaşı olan Johan Schnee olduğu ortaya çıkmıştır.

Johan'a göre gerçek arkadaşlar sır saklamayı bilmeliydi fakat Hans, bu sırrı kasabanın Belediye Başkanına ve bütün Bierburg'a açıklayacaktı. Johan'ın sırrı ise kardeşinin, Hans'ın bir film yıldızı olmadan önce öldürülmüş olmasıdır ve Johan, onu kazara kendisinin öldürdüğünü düşünmekteydi. Johan kardeşini ormana gömdükten sonra Hans, kendisine bu sırrı saklayacağına dair söz vermiş olsa da bu sözünde durmamıştı ve bunu Oktobertfest'te bütün Bierburg'un önünde açık edecekti, bu yüzden de Johan'ın, sırrını saklamak için Hans'ı ortadan kaldırması gerekmekteydi. Johan itirafının ardından Yargıç Adaku karşısına çıkarılmıştır.

Mahkeme sırasında Johan, Hans'ın ayrıca Promethianlar hakkındaki sırları da açık edeceğini, fakat tarikatın bunun olmasını istemediği için kendisini Hans'ı öldürmeye teşvik ettiğini ve kendisinin de bunu uyguladığını itiraf etmiştir. Johan, cinayetten ötürü 25 yıl hapisle cezalandırılmış fakat ekip, cinayetteki şüphelerden ötürü kendisi ile tekrardan konuşmak durumunda kalmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki