Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Harold Knight

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

Şüpheli
HK.png
Profili
İsmi

Harold Knight

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

32

Ağırlığı

177 Ibs (80 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Sür, Sallan, Öl(tutuklandı)

Harold Knight (d. 1981), bir golf efsanesi ve Sür, Sallan, Öl (Vaka #46)'de bir numaralı rakibi olan Tony Webb'in katilidir.

Profili

Harold, 32 yaşında, hafif uzun kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır ve profesyonel bir golfçüdür. Genellikle üzerine sol göğsünde iki tane golf sopası ve bir tane golf topu bulunan açık pembe bir yakalı tişört giyer ve başında beyaz bir golf şapkası vardır. Harold, 177 pound (80kg) ağırlığındadır ve kan grubu 0+'tir. Aynı zamanda şarap içer ve çilekli sabun kullanır.

Vakadaki Rolü

Ekip, golf efsanesi Tony Webb'in cesedini ve onun yanında lekeli bir bayrak bulduktan sonra harold ile konuşmuşlardır. Dediğine göre golf toplumu bir aile gibiydi ve golf oynayanların hiç düşmanı olmazdı. Harold daha sonra ekibi soruşturmaya devam etmeleri için kaplıcaya yönlendirmiştir.

Ekip daha sonra Harold ile Tony arasında yapılacak olan maçın yazdığı bir golf dergisi bulmuşlar ve bunun üzerine Harold'a Tony ile olan rekabetini sormuşlardır. Harold'ın daha önceki konuşmada Tony ile olan uzun süreki rekabetinden bahsetmemesinden hoşlanmamışlardır fakat Harold'ın dediğine göre aralarındaki rekabet daha çok abi-kardeş rekabeti gbiydi. Harold aynı zamanda Tony'nin harika bir golfçü olduğunu fakat yetenek yönünden kendisinden fazlaca üstün olduğunu düşünüyordu. Fakat yine de haklı olmadığı müddetçe herhangi bir şampiyonluk iddiasında bulunmayacağını da dile getirmiştir.

Vakanın sonunda bütün deliller Harold'ı işaret ettiği için tutuklanmıştır. İfadesine göre Harold, her zaman bir numara olmak istiyor fakat Tony sürekli kazandığı için buna fırsat bulamıyordu. Tony, çapkınlık faaliyetlerinin ortaya çıkmasından ötürü ceza alacaktı belki ama, daha sonra geri gelip tekrar kupaları silip süpürebilecekti. Buna karşılık Jones, golfün sadece bir spor olduğunu ve ölüm-kalım meselesi olmadığını dile getirmiştir. Harold, bir numara olabilmenin tek yolunu Tony'den kurtulmak olarak görüyordu. Bu yüzden de Tony'yi ufak bir maça çağırmış ve buluşma sırasında önce Tony'nin başına golf sopası ile vurarak bayıltmış, sonra da ellerini ve ayaklarını bağlayarak 5. deliğe gömmüştür. Sabah geri geldiğinde de 5. deliği oynamış ve Tony'yi golf topu ile boğarak öldürmüştür.

Yargıç, Harold'a sırf turnuva aşkı için birisini soğukkanlılıkla öldürdüğünü söylediğinde Harold, golf'ün kendisi için bir geçim kaynağı olduğunu dile getirmiştir. Mahkeme sonunda Harold, Tony Webb'i öldürmekten 15 yıl içinde şartlı tahliye edilme olasılığı ile 25 yıl hapis vezasına çarptırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki