Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Harper Stone

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
HarperS.png
Profili
İsmi

Harper Stone

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

28

Ağırlığı

141 Ibs (64kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Sahnedeki Yılan
Her Yer Kan Gölü(adı geçti)

Harper Stone (d. 1985), Opera Yönetmeni Roland Vane'in öldürüldüğü Sahnedeki Yılan (Vaka #50)'da bir şüphelidir.

Profili

Harper, 28 yaşında, uzun mat sarı saçları olan, mavi gözlü bir kızdır. Genellikle üzerine, sağ göğsünde "barış işareti" olan koyu bir kot ceket, onunda altına gri, kolsuz bir atlet giymektedir. İki kolunda da çeşitli yılan dövmeleri vardır ve boynunda bir tane yılan taşımaktadır. Harper, aynı zamanda operanın bir çalışanıdır ve yılanlarla arası iyidir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Roland'ı yiyen yılanın derisindeki dövmeyi analiz ettikten sonra yılanın Harper Stone adlı, özellikle ilgi alanı sürüngenler olan bir hayvan terbiyecisine ait olduğunu saptamışlar, bunun üzerine Harper ile konuşmaya gitmişlerdir. Harper, yılanını geri istediğinde ekip, yılanın soruşturma kapsamında bir delil olduğu için geri verilemeyeceğini söylemişler, bu da Harper'ı kızdırmıştır. Dediğine göre yılan, "Madama Serpent" adlı oyunun sonunda kullanılacaktı fakat, birisi yılanın kafesinin kilidini kırıp dışarıya salmıştı.

Ekip daha sonra Harper ile Opera Hayaleti denilen esrarengiz şahıs hakkında konuşmak istemişlerdir. Harper, Hayalet'i operanın bodrum katında bulduğunu ve Hayaletin ondan, bunu sır olarak saklamasını istediğini söylemiştir. O zamandan beridir insanlar kızdan "Havva" diye bahsetmeye başlamışlardır. Harper, yılllardır operada hayvan terbiyecisi olarak çalışıyordu, fakat kimse Harper'ın şahsi faaliyetlerine ilgi göstermemişti.

Vakanın sonunda katil olan Annabel Stewart tutuklandığı için Harper serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki