Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Harriet Davis

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

Şüpheli
HarrietDavisX.png
Profili
İsmi

Harriet Davis

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

48

Ağırlığı

250 lbs (110kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Açık Yaralar(tutuklandı)

Harriet Davis (d. 1966), Açık Yaralar (Vaka #20/76)'da Joe Stanford'ın katilidir.

Profili

Harriet, 48 yaşında, Afro tarzı siyah saçları olan, kahverengi gözlü, siyahi bir kadındır. Genellikle krem rengi bir gömleğin üzerine soluk yeşil bir ceket giyer ve başında yeşil bir başörtüsü, onunda üzerinde "En İyi Öğretmen" yazılı bir rozet vardır. Aynı zamanda yeşil çerçeveli bir gözlük ile bir çift küpe takmaktadır. Ceketinin sağ tarafında bir adet pamuk çiçeği, sol tarafında da is lekesi vardır. Bütün bunların yanı sıra Harriet'in nane kokteyli içtiği, Abraham Lincoln okuduğu ve satranç oynadığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Harriet, Caz Şehri'nde bulunan bir sınıf öğretmenidir.

Ekip, Cannonball barının dışında, üzerinde, tarihin daha barışçıl bir şekilde öğretilmesi için Caz Şehrinde savaş canlandırmasının yasaklanması gerektiğin yazan bir ilan levhası bulduktan sonra Harriet ile konuşmaya gitmişlerdir.

Harriet, üniversiteden beridir savaşın yüceltilmesine karşı mücadele vermişti, bu yüzden de tarih kültürünün içinde savaş, kargaşa ve şiddet gibi içeriklerin barınmasını istemiyordu. Dediğine göre Joe'nun ölümü, Canlandırma kulübüne, savaşı yeniden yaşatmayı bırakmaları için bir mesaj olmalıydı.

Ekip, Amir Marquez'in emri üzerine olası bir Konfederasyon isyanını engelledikten sonra bir tüfek kutusunun içinde Harriet'e yazılmış bir tüfek atış talimi davetiyesi bulduktan sonra Harriet'e bunu sormaya gitmişlerdir. Ekibin davetiyeyi birleştirmesi Harriet'i oldukça kızdırmıştı çünkü Joe, güpegündüz okula gelerek bütün öğrenciler görsünler diye afişleri okulun bahçesine asmıştı. Harriet, çocukların erken yaşta silah tutmayı öğrenmeleri taraftarı değildi, bu yüzden de davetiyeyi parçalayıp Joe'nun yüzüne fırlatmıştı.

Vakanın sonunda bütün delillerin Harriet'i göstermesi üzerine barışı sağlamak adına adam öldürdüğü ortaya çıkmıştır. Harriet, Frank'in topu ateşlemeden önce güllenin üzerine nane kokteyli dökmüş olduğunu hatırlattıktan sonra cinayeti itiraf etmek zorunda kalmıştı. Harriet, Joe'nun okul çevresine gerçek tüfekle atış eğitimine davet afişleri asmasından hiç hoşnut kalmamıştı çünkü şiddete tamamen karşı birisiydi. Herriet, şiddete eğimi arttırmanın toplumun ahlaki yapısını bozacağına inanmış olsa da, bu onu mahkeme yolundan alıkoyamamıştır.

Yargıç Dante önündeki kağıttan Harriet'in suçunu okuduktan sonra Harriet, canlandırmaların ve tüfek atış talimlerinin toplumda şiddeti arttırdığını dile getirmiş ve refah içinde yaşayacak bir toplumun önünü kesen, içinde silahların bulunduğu savaş canlandırmalarını onayladığı için Yargıç Dante'yi eleştirmekten geri kalmamıştır. Harriet, daha sonra Stanford'ın Amerikan İç Savaşının asıl çıkış nedenini unutmuş olduğunu dile getirmiş ve cinayetin ardındaki asıl nedeni açıklamaya başlamıştır: Harriet'e göre İç Savaş, yerel bir savaş gazisi olan Dexter Blade'in anısına değil, Birliğin zaferi ve kölelere özgürlük getirilmiş olması anısına hatırlanmalıydı. Harriet'in atası da bir köleydi ve dönemin ABD ordusunun Renkliler Tugayına katılarak Konfederasyona karşı mücadele vermişti.

Harriet, her ne kadar barış için savaşmış olsa da, Joe Stanford'ı öldürmek suçundan 20 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır.

Ek bilgi

  • 250 lbs (110kg) ağırlığında olan Harriet, Pasifik Koyu'ndaki en kilolu katildir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki