Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Harriet Gatewood

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Harriet Gatewood.png
Harriet Gatewood

Harriet Gatewood (???-1645), Criminal Case'te bulunan yardımcı karakterlerdendir. Harriet'in Zehirli Gerçek (Vaka #54)'te orta derecede bir rolü vardır.

Profili

Harriet, 17. Yüzyılda yaşamış, genç bir kadındı ve, Kirk De Haan'ın dediğine göre bir hayat kadınıydı ve günahkardı. Harriet, torunu Rosie Gatewood ile aynı saç modeline sahiptir. Bunun yanında başının üzerinde bir tane çiçek, üzerinde göğüs kısmında kurdele bulunan bir elbise ve boynunda bir tane boyun jartiyeri vardı. Harriet, 17. Yüzyıl Grimsboroughsunda ki diğer seyyah kadınlara göre daha tahrik edici bir giyim tarzına sahipti.

Cinayetin Detayları

Mucize Bebek.png

Harriet, "mucize bebeği" doğurduktan sonra bir mutfak bıçağı ile bıçaklanmış ve cesedi Geert De Haan'ın gizli mağarasında çürümeye bırakılmıştır.

Ekip, bundan 400 yıl sonra Rosie'nin cinayetini araştırana kadar kimsenin Harriet'ten haberi olmayacaktı. Ekip, gizli mağaradaki cesedin başında bir tutam saç bulmuşlar ve bunu analize göndermişlerdir. Grace, saçın Harriet'e ait olduğunu doğrulamış ve ekip, Rosie Gatewood cinayetinin Harriet'in öldürülmesi ile alakası olup olmadığını araştırmaya devam etmişlerdir.

Katil ve Nedenleri

Geert Harriet'i öldürürken.png

Geert, Harriet'i bıçakladıktan sonra.

Harriet'i bıçaklayarak öldüren kişi, 17. Yüzyıl Grimsborough'sunun muhteremlerinden olan Geert de Haan'dır.

Harriet, "mucize bebeği" doğurduktan sonra Geert'in yeni doğan çocuğu ile birlikte vakit geçirmesi için çocuğu Geert'e verdikten hemen sonra Geert, Harriet'ten kurtulmak için onu bıçaklayarak öldürmüştür, ki böylece Harriet'i hiç tanımamış gibi davranabilecekti. Harriet'in ölümünden sonra Kızıl Tarikat'ın bir üyesi (lider de olabilir) Geert'in yanına gelerek işlediği suçun ve Harriet ile olan ilişkisinin gizli kalması için Geert'e çözüm sunmuştur. Eğer Geert, Tarikat'ın teklifini kabul edip kendi çocuğunu insanlara ormanda Tanrı tarafından gönderilen bir çocukmuş gibi yutturup köyün liderliğini ele geçirirse, Tarikat'ta Geert'in sırrını saklayacaktı.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki