Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Harriet Patrick

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Harriet Patrick
HarrietPatrick.png
Profili
Tam Adı Harriet Patrick
Boyu 5'1" (1,55 m)
Yaşı 16*
Ağırlığı 109 lbs (49 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Merhum
Vakalar Concordia'ya Hoş Geldiniz!
Yangından Kaçarken...(öldürüldü)

Harriet Patrick Concordia'ya Hoş Geldiniz! vakasında bir şüphelidir. Harriet Yangından Kaçarken...'de öldürülmüştür.

Profili

Harriet, 16 yaşında bir genç kızdı. Harriet uzun açık kızıl saçlıdır ve üzerine kirli kahverengi bir bluz giyer. Harriet'in aynı zamanda bitli olduğu bilinir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu cinayet mahallinde Harriet'in bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre Amerika hakkında hep iyi şeyler duymuştu, bu yüzden de cinayet yaşanmış olması kendisini oldukça şaşırtmıştı. Oyuncu kendisine kurbanı sorduğunda kurbanı görüp görmediğini bilmediğini, cinayeti ise görmediğinden emin olduğunu söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın şapkasında Harriet'in ineğine ait kıllar bulmuş ve Harriet ile tekrardan konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanla aslında göçmen merkezinde sorgulanmayı beklerken karşılaşmış ve kurban, ineği Daisy'yi görür görmez karantinaya almaya karar vermişti. Tabii kurbanın bu çıkışı Harriet'i oldukça öfkelendirmiş ve bu yüzden ineğini geri almak için rıhtıma geri dönmüştü.

Soruşturmanın sonunda Nellie Mortimer'in tutuklanması ile Harriet suçsuz bulunmuştur. Fakat Harriet daha sonra oyuncunun yanına gelerek kendisinden kuzeni Mary'yi bulmasını istemiştir. Charles ve Peder Donovan'ın yardımlarıyla oyuncu, Harriet'i kuzeni ile buluşturmayı başarmış ve Harriet, teşekkür maliyetinde Charles'ın süt sağma makinesini ineği üzerinde denemesine izin vermiştir.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Harriet'i yanan bir evin yakınında, defalarca kez bıçaklanmış halde bulmuştur. Dick'in dediğine göre katil, önce kurbanı yere doğru itmiş, daha sonra da hareket etmesini önlemek için omuzlarından tutmuş ve göğsünden 13 kez bıçaklamıştı. Dick bunun yanı sıra cesedin üstünde reçine kalıntıları bulmuştu, bu da katilin keman çaldığını gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, eski bir suçlu olan ve şu anda kahyalık yapan Colin James olduğu ortaya çıkmıştır.

Colin başta cinayeti inkar etse de oyuncu önüne Harriet'i öldürmekte kullandığı çakıyı koyunca itiraf etmek zorunda kalmıştır. Dediğine göre Harriet, kendisini gümüş takımı çalarken yakalamıştı ve Oscar Trefusis'e söyleyecekti. Tekrar hapse dönmek istemeyen Colin, bunun üzerine Harriet'in peşinden gitmiş, yakaladıktan sonra da kızı 13 yerinden bıçaklayarak öldürmüştü. Bunun üzerine Yargıç Takakura, işlediği cinayetten ötürü Colin'i 25 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki