Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Harry Landry

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments19 Share

Şüpheli
HL.png
Profili
İsmi

Harry Landry

Boyu

6'3" (1,90m)

Yaşı

35

Ağırlığı

200 Ibs (90kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

İyi Polis Ölü Polis(tutuklandı)

Harry Landry (d. 1978), Grimsborough Polis Departmanı'nda görevli bir polis ve İyi Polis Ölü Polis (Vaka #6)'te şüpheli ve aynı vakada partneri Ed Dunkin'in katilidir.

Profili

Harry, 35 yaşında, sarı ve dalgalı saçlı bir adamdır. Hafif sakallıdır ve sol gözünde morluk vardır. Siyah askıları pantolonuna bağlı olan beyaz bir yelek giyer ve sol göğsünde polis rozeti vardır. Harry 6'3" (1,92m) boyundadır ve mavi gözlüdür.

Vakadaki Rolü

Harry Ed Dunkin'in ekipteki partneri idi ve birlikte bir çok davada çalıştılar. Ed metro durağında ölü olarak bulunduktan sonra Harry ekibe elinden geldiği kadar yardım etmiştir. Ekibin bulduğu bir USB bellekte Ed'in köpek dövüşleri ve fuhuş gibi karanlık işlerde olduğu ortaya çıkmıştır. Ekip Harry'ye Ed'in pis işlerinden haberi olup olmadığı sormuş ve evet cevabını almışlardır. Daha fazla delil ortaya çıktığında ise katil'in Harry olduğu ortaya çıkmıştır. Harry aslında Ed'e yaptıklarından vazgeçmesi için yalvarmış fakat Ed bunu kabul etmeyince aralarında boğuşma çıkmış ve Harry Ed'i dizinden vurmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki