Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Harvey Fitchner

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Harvey Fitchner
HarveyF.png
Profili
Tam Adı Harvey Fitchner
Boyu 6'2" (1,88 m)
Yaşı 63
Ağırlığı 206 lbs (93 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Kolay Av
Dumanlar ve Aynalar

Harvey Fitchner (d. 1951) Kolay Av ve Dumanlar ve Aynalar vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Harvey, 63 yaşında, eski bir polistir. Üzerinde sarı bir gömlek ile boynunda gümüş bir kolye vardır. Harvey, sol omuzunda, siyah kemeri olan bir çanta taşımaktadır, gömleğinin sol üst cebinin orada bir tane polis rozeti ve boynunda bir tane yara bandı vardır. Harvey'nin aynı zamanda tüfek kullandığı ve rom içtiği de bilinmektedir ve sağ yanağında siğiller vardır.

Vakalardaki Rolü

Kolay Av

Ekip, cinayet mahallinde, üzerinde "sus ve al şu parayı" yazılı bir kraft zarfı bulmuşlar, ve bunun üzerindeki seri numarasını ortaya çıkartıp, bunu analize göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre numara, Mavi Bayou'ya gönderilene kadar PKPD'de çalışan Harvey'nin rozet numarası ile örtüşüyordu. Hannah'nın dediğine göre Harvey, Bayou'ya gönderilmeden önce Frank ile çalışmıştı, bu sayede Amyi derhal Frank'i aramış fakat Frank, önceki vakadan kalan baş ağrısını halen yaşadığı için konuşamamıştır. Bu yüzden ekip, Hervey'nin bizzat kendisi ile konuşmaya gitmişlerdir.

Amy, Harvey'ye rüşvet almanın polis kanunlarına aykırı olduğunu belirttiğinde Harvey, Coleen'in rüşvetini almadığını, çünkü kendisinin özel koruma değili bir polis olduğunu söylemiştir. Harvey, aynı zamanda Coleen'in Bayou insanına zerre saygısı olmadığını da dile getirmiştir.

Harvey Silah.png

Harvey, ekibe silah doğrulturken.

Ekip, vakayı gözden geçirdikleri sırada Harvey, sarhoş bir vaziyette ekibe silah doğrultmuş ve ekipten derhal Bayou'yu terk etmelerini istemiştir. Tabii bunun altında kalmayan Amy, Harvey'ye derhal silahını indirmesini, ve bunu tekrarlamayacağını söylemiştir. Dediğine göre Harvey, Coleen'in katilini kendisi yakalamak istiyordu fakat zaten sefil ve kötü bir halde olduğu için, bu pekte mümkün değildi. Harvey, bu olaydan sonra asla iyi bir polis olmadığını düşünmeye başlamıştır. Ekip, Harvey'yi ikinci kez sorguya almadan önce Amy, Harvey'den silahını kendisine vermesini istemiş, Harvey'de vermek zorunda kalmıştır.

Harvey, ekibe yalan söylediğini ve aslında Coleen'in rüşvetini aldığını itiraf ettiğinde ekip, şoka uğramıştı. Coleen, Harvey'nin zayıf noktasını biliyordu ve bundan yararlanarak insanları, kendi isteği dışında korkutmasını sağlamıştı. Neyse ki vakanın sonunda katil olarak Steve Bundy tutuklandığı için Harvey suçlamalardan aklanmıştı. Tutuklamadan sonra ise Frank, Harvey'yi aklını başına toplaması için ikna etme girişiminde bulunmuştur, ki daha önce de Harvey ile çalıştığını doğrulamış ve onu hocası gibi gördüğünü belirtmiştir.

Harvey, çok fazla içerek zerafetten düşmüştü fakat Frank, Harvey'nin bir polise silah doğrultacağını asla düşünmemişti. Frank, her ne kadar uğraşsa da, Harvey'nin aklını başına toplamasını sağlayamamıştır.

Dumanlar ve Aynalar

Ekip, Vanessa'ya ait kayıp kızlar dosyasını bulup analiz ettirdikten sonra, o dosyadaki kızların tıpkı Vanessa gibi 24 yaşında, Bayou'da öldürüldükleri ve hepsininde hayat kadını olduklarını öğrenmişlerdir ve o kızların hepside bir seri katil tarafından öldürülmüştü. Yıllar önce bu cinayetlerin soruşturması yapılmış, fakat soruşturma başarısız olmuştu. Bu soruşturmayı yürüten ise Harvey'den başkası değildi. Bunun üzerine ekip, Harvey ile konuşmaya gittiklerinde Harvey, bu başarısız soruşturmayı unutmak için kendisini içkiye verdiğini dile getirmiştir. Frank, eski partnerini bu şekilde gördüğü için üzülmüş ve Harvey'i bazı azaplarından kurtarmak istediğini söylemiştir.

Devam edecek...

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki