Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Hei Qian

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Hei Qian
HeiQian.png
Profili
Tam Adı Hei Qian
黑钱
Uyruğu Çin Bayrağı.png Çin Halk Cumhuriyeti
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 51
Ağırlığı 147 lbs (67 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Kaderin Cilvesi

Hei Qian (Çince: 黑钱; pinyin: Hēi qián; okunuşu: Hey Çiyen; d. 1965) Kaderin Cilvesi vakasında bir şüphelidir.

Profili

Hei Qian, 51 yaşında bir hükumet görevlisidir. Qian kısa taralı siyah bir saça ve kahverengi gözlere sahiptir ve üzerine klasik bir siyah takım elbise giymektedir. Bunun yanında gözlük ile ceketinin yakasına bir adet ejderha broşu takmaktadır. Qian'in aynı zamanda taiçi yaptığı, kasımpatı çayı içtiği ve Çin tıbbından anladığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın, Qian tarafından onaylanmış tahliye emrini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre emniyet, Cheng'i delil yetersizliğinden ötürü salmak zorunda kalmıştı. Emniyet yıllardır Cheng'iin peşinde olmasına rağmen Cheng kurnazlığıyla polisi alt etmeyi başarmaktaydı. Oyuncu kendisine Cheng'in öldürüldüğünü söylediğinde ise Qian, en azından bir suçludan kurtulduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Qian'in Cheng'den rüşvet niyetine pahalı konyak aldığını öğrenmiş ve Qian'i bunun hakkında sorgulamak istemiştir. Bu durum aynı zamanda oyuncuya, soruşturmasını durdurmak isteyenin Qian olduğunu düşündürmekteydi. Qian, birkaç hediye karşılığında Cheng'in yaptıklarını görmezden geldiğini, fakat Cheng'in aslında çocuklara ufak işler karşılığında barınak ve yiyecek vererek iyilik yaptığını düşündüğünü dile getirmiştir..

Soruşturmanın sonunda Fang Di Yun'un tutuklanması ile Qian suçsuz bulunmuştur.

Ek Bilgi

  • Hei Qian veya Hey Çiyen (黑钱) Çince'de "kara para" anlamına gelmektedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki