Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Howard Boehner

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
HowardBoehner.png
Profili
İsmi

Howard Boehner

Boyu

6'0" (1,83 m)

Yaşı

49

Ağırlığı

210 lbs (102 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Rahatsız Edici Haklar

Howard Boehner (d. 1966), Belediye Başkanı Annette Arbor'ın öldürüldüğü Rahatsız Edici Haklar (Vaka #47/103)'da bir şüphelidir.

Profili

Howard, 49 yaşında, kısa, üstü koyu gri ve yanları ağarmış saçları olan, mavi gözlü bir adamdır. Gelişim Vadisi Belediye Başkanlığını Annette Arbor'a karşı kaybetmiş bir siyasetçi olan Howard, çizgili siyah bir takım elbise giymekte ve kırmızı bir kravat ile aynı renkte bir rozet takmaktadır. Ayrıca ceketinin sol cebinde bir adet mendil bulunmaktadır. Tüm bunların yanında Howard'ın kumarbaz olduğu ve mekanikten anladığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu cinayet mahallinde kendi kampanyasına ait bir afiş bulduktan sonra Howard soruşturmaya dahil edilmiştir. Howard, Annette'in ölümünü kötü karşılamış, fakat onunda kendince düşmanları olduğunu belirtmeden geçmemiştir. Howard, dediğine göre Annette ile sadece siyasi rakipti, fakat fikirlerinin yanlış olduğunu düşünmekteydi. Howard ayrıca oyuncuya, Annette'in Robot Anlaşmasına bakmasını söylemiştir çünkü bir çok insanın işsiz kalacak olması Annette'in umurunda değildi.

Oyuncunun daha sonra Howard'ın başkanı ezeceğini söylediği bir makale bulması ile Howard bir kez daha sorguya alınmıştır. Howard onu öldürmediğini, fakat seçimi ona karşı kaybettiği için oldukça kızgın olduğunu belirtmiştir. Dediğine göre Annette gibi arkası sağlam olanlar için seçim kazanmak çok kolaydı fakat kendisi gibiler bulundukları yere ulaşmak için çok çaba sarf etmeliydiler. Annette, seçimi robotlara eşit haklar tanıyacağına dair söz verdiği için değil, Howard'ın kumar sorunlarını açığa vurduğu için seçimi kazanmıştı.

Soruşturmanın ardından Annette'i öldürenin Larry Newark olduğunun ortaya çıkması ile Howard suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki