Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Howard Johnson

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments23 Share

Şüpheli
HJ2.png
Profili
İsmi

Howard Johnson

Boyu

5'3" (1,60m)

Yaşı

60

Ağırlığı

135 Ibs (63kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Engereklerin Yuvasında
Kaybedilen Masumiyet(adı geçti)
Gizli Deneyler
Bir Cinayetin Anatomisi
Wollcraft'ların Yaratığı(adı geçti)
Köpekle Köpek Olunmaz
Rorschach Azraili
Kan Ve Zafer
Belalı Sular(adı geçti)
Güzellik Denemesi
Sür, Sallan, Öl(adı geçti)
Bir Cenaze ve bir Düğün
İyi Kızlar Ölmez(adı geçti)
Kralın Tüm Atları
Sahnedeki Yılan(adı geçti)
Her Şey Burada Sona Eriyor
Her Yer Kan Gölü(tutuklandı)

Başkan Howard Johnson (d. 1953), Jerry Bigwall'un öldürüldüğü Kan ve Zafer (Vaka #42) Kerry Ann Buxton'ın öldürüldüğü Güzellik Denemesi (Vaka #45), Halit Süleyman'ın öldürüldüğü Kralın Tüm Atları(Vaka #49) ve Adam Bentley'in öldürüldüğü Her Şey Burada Sona Eriyor (Vaka #51)'de bir şüphelidir. Başkan aynı zamanda önceki her bölgenin son vakasında görülmüş ve oyuncuyu bir sonraki bölgeye terfi etmiştir. Ayrıca Bir Cinayetin Anatomisi (Vaka #24)'nde müzeyi ve Bir Cenaze ve bir Düğün (Vaka #47)'de Lola Vallez'in düğününü ziyaret etmiştir. Kaybedilen Masumiyet (Vaka #19), Wollcraft'ların Yaratığı (Vaka #30), İyi Kızlar Ölmez (Vaka #48) ve Sahnedeki Yılan (Vaka #50)'da ismi geçmiştir. Her Yer Kan Gölü (Vaka #56)'nde ise Kızıl Tarikat'ın bir üyesi olduğu ortaya çıktığından tutuklanmış ve müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Profili

Howard, 60 yaşında, gri seyrek saçlı ve kahverengi gözlü bir adamdır. 138 Ibs (63kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Ayrıca siyah bir takım elbise giyer, bordo bir kravat takar ve sol yakasında küçük bir ABD bayrağı vardır.

Kan ve Zafer'de yakasındaki ABD bayrağının yerine bir anıt gelinciği vardır ve kravat yerine kırmızı bir papyon takmıştır. Bu vakada Howard'ın "Prens" adlı eseri okuduğu ve tenis oynadığı öğrenilmiştir.

Güzellik Denemesi'nde ise estetik ameliyatı olduğu ve antidepresan kullandığı oğrenilmiştir.

Kralın Tüm Atları'nda, "OYLAR KIRMIZIYA" rozeti takmaktadır. Ayrıca bu vakada çizme giydiği ve nargile içtiği öğrenilmiştir.

Her Şey Burada Sona Eriyor'da ise "OYLAR KIRMIZIYA" rozeti yerine "OY VERDİM" rozeti vardır. Ayrıca bu vakada sağlak olduğu öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

Howard Johnson Grimsborough şehrinin belediye başkanıdır.

Akçaağaç Tepeleri'nde önce

Howard, ilk olarak ekip ile Engereklerin Yuvasında'da karşılaşmıştır, çünkü Engerekler'in liderinin öldürüldüğü bu vakaya özel bir ilgi göstermekteydi. Vakanın sonunda Tony Marconi'nin tutuklanmasının ardından Amir'in ofisinde oyuncuyu iyi bir iş çıkardığı için tebrik etmiş ve Ek Soruşturma tamamlandıktan sonra oyuncuyu Finans Merkezi'ne terfi ettirmiştir.

Gizli Deneyler'de Howard, ekipten General Marsh'a bulaşmamalarını istemiş fakat vakanın sonunda Rachel Priest'in katili olan Alden Greene yakalandığında cinayeti ona General Marsh'ın işlettiğini itiraf ederek Marsh'ı suçlu konumuna düşürmüştür. Oyuncunun azmini tebrik eden Howard, oyuncuyu Tarihi Merkez'e terfi ettirmiştir.

Köpekle Köpek Olunmaz'da Howard, ekibin başını fena ağrıtmıştır. Ekibe eğer bu "kirli meselenin" bir an önce sonuca kavuşmazsa Emniyeti bile kınayabileceğini söylemiştir çünkü Grimsborough Köpek Güzellik yarışması şehir için hayati bir öneme sahipti. Vakanın sonunda ekip Margaret Littlewood'un maskesini düşürdükten ve Grace Delaney yarışmada her hangi ters bir durum olmadığından emin olduktan sonra Başkan yarışmayı olması gerektiği gibi devam ettirebilmiş ve Yıllık Köpek Güzellik Yarışmasını kurtarmayı başardığı için oyuncuyu Üniversite bölgesine terfi ettirmiştir.

Rorschach Azraili'nde Howard, ekibe, Üniversitede terör estiren seri katili bir an önce yakalayıp yaşanan seri cinayetlere bir son vermezler ise oylarının feci bir şekilde düşeceğini belirtmiş ve vakanın sonunda seri katilin tutuklanması ile oyuncuyu Akçaağaç Tepeleri'ne terfi ettirmiştir.

Kan ve Zafer

150px-Howard00.png

Livingstone Erkekler Kulübünün sahibi Jerry Bigwall, tamda Başkanın yeniden seçilme kampanyası sırasında öldürülmüştü. Howard'ın dediğine göre Jerry bir numaralı destekçilerindendi ve tekrardan başkan seçilse bu onun sayesinde olacaktı. Howard cinayetten ötürü şoka uğramış, bu yüzdende ekip kendisine güvenliği adına, cinayetin işlenişine bakarak pastadan uzak durmasını söylemişlerdir. Daha sonra Howard, ekibe Jerry'nin bu seçimlerde kendisine bir tür anlaşmazlık yüzünden destek vermeyecek olduğunu belirtmişti, fakat basının kendisi hakkında yalan haberler yayınlayacağından, bu sayede de kampanyasına zarar verecek olmalarından da korkmaktaydı, çünkü Akçaağaç Tepeleri gibi bir yerde birisinin itibarını bu şekilde bitirmek son derece kolaydı.

Red Party.png

Vakanın sonunda Mitchell Westville'in tutuklanması ile Howard'ın kampanyası kurtulsa da Howard, ekipten bahçeyi tekrardan arayarak ters bir durum olup olmadığını öğrenmelerini istemiştir. Ekibin bahçeye Mavi Parti tarafından bırakılmış "Oylar Maviye" kartı bulmaları Howard'ı oldukça sinirlendirmişti. Howard, Kırmızı Partinin şanının yürümesi için elinden geleni yapmaya hazırdı.

Güzellik Denemesi

Bu vakada Howard, Kerry Ann Buxton'a seçim ilanlarından birisinin üzerinde imzasını verdiği için tekrar şüpheli olarak görülmüştür. Howard'ın seçim kampanyasından ötürü meşgul olduğunu kabul eden ekip, yinede kendisine Kerry Ann'i ne kadar iyi tanıdığı sormuşlardır. Howard, ekibe Kerry Ann'i ara sıra bağış kampanyalarında gördüğünü belirtmiş ve Başkan adayı olduğu içinde herkese sempati göstermesi gerektiğini dile getirmiştir.

Daha sonra Jamie Buxton, ekibe Kerry Ann hakkında bir kaç tane kağıt vermiş ve ekip, kağıtların arasında Başkan tarafından Kerry Ann'e yazılmış bir aşk mektubu bulmuşlardır. Howard, başka ekibe yalan söylediği için özür dilemiş ve Kerry Ann'in kampanyasına büyük yardımı dokunduğunu dile getirmiştir.

Katil olan Tom Norris'in tutuklanmasından sonra Howard, ekipten Tavus Kuşu Süitinde kampanyasına zarar verebilecek her hangi bir şey olup olmadığını kontrol etmelerini istemiştir.

Kralın Tüm Atları

Her Şey Burada Sona Eriyor

Her Yer Kan Gölü

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki