Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Howard Pickley

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

HowardPickley
HowardP.png
Profili
Tam Adı Howard Pickley
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 30
Ağırlığı 190 lbs (88 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölü Kız Son Kez Kaydı

Howard Pickley (d. 1984) Ölü Kız Son Kez Kaydı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Howard, 30 yaşında, kısa kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Açık mavi kareli bir gömlek giyer ve yarı çerçeveli bir gözlük takmaktadır. Howard'ın ayrıca gitar çaldığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

HPickleyKart.png

Ekip, paten pistinde Howard'ın, Susie'nin ölümü üzerine parçaladığı paten derbisi haran kartını bulup birleştirdikten sonra Howard ile konuşmuşlardır. Howard henüz bekar hayatına hazır değildi ve dediğine göre Susie ile liseden beridir (ki bu Susie'nin henüz çekingen olduğu dönemler) birbirlerini seviyorlardı ve o şekilde evlenmişlerdi. Howard, aynı zamanda Susie'nin bahçesi ile ilgilenmeyi sevdiğini dile getirmiş ve her ne kadar Susie'nin yeni bulduğu patencilik kariyerine uyum sağlamak zorunda kalsa da, karısını desteklemiştir.

Ekip, daha sonra Susie'nin bahçesinde, içinde patenci kızların Amy'ye göre müstehcen resimlerinin bulunduğu, ve bunların hiçbirinin Susie'ye ait olmadığı bir defter bulduktan sonra Howard ile tekrar konuşmuşlardır. Howard, Susie'nin patencilik hayatının evliliklerinde sorunlar yarattığını dile getirmiş, resimleri de o yüzden çektiğini söylemiş, fakat daha sonra yaptığından pişman olup defteri yırtıp attığını belirtmiştir. Howard son olarak ekibe Susie'nin, onun durumuna eskisi gibi ilgi göstermediğini, çünkü kendisini iyice patenciliğe verdiğini dile getirmiştir.

Vakanın sonunda Howard, cinayetten ötürü annesi tutuklandıktan sonra suçsuz bulunup serbest bırakılmıştır. Howard, artık patenci kızlara bakmayacağına yemin etmiş ve yaptığı şeyden ötürü de bir daha annesinin yüzünü bile görmek istemediğini dile getirmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki