Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Hua Teyze

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Hua Teyze
HuaTeyze.png
Profili
Tam Adı Huā (tam adı bilinmiyor)
Uyruğu Çin Bayrağı.png Çin Halk Cumhuriyeti
Boyu 5'2" (1,58 m)
Yaşı 15
Ağırlığı 120 lbs (55 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Pilavdaki Katil

Hua Teyze (Çince: 花婶; pinyin: Huā shěn; d. 1963) Pilavdaki Katil vakasında bir şüphelidir.

Profili

Hua Teyze, 53 yaşında bir pirinç çiftçisidir. Hua kısa siyah bir saça ve kahverengi gözlere sahiptir ve genel olarak lacivert bir kostüm giymekte ve çiftçi şapkası takmaktadır. Hua'nın aynı zamanda baijiu içtiği, lastik çizme giydiği ve Mahjong oynadığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, kurban ve Hua Teyze'nin birlikte çekilmiş fotoğrafını bulup Hua Teyze'yi fotoğrafta tanımladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Han'ın ölümü karşısında oldukça üzülen Hua Teyze, Han ile birlikte bugüne kadar bir çok trajedi yaşadığını dile getirmiştir. Dediğine göre ailesi, köyde iş olmadığı için Han henüz bebekken Pekin'e taşınmıştı. Pekin'e taşınan aile, bebeği Hua Teyze'ye bırakmış, o da elinden geldiği kadar iyi bakmaya çalışmıştı.

Oyuncu daha sonra kurbana ait bir eşya bohçası bulmuş ve Hua Teyze'ye bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, son zamanlarda garip davranmaktaydı fakat ilk konuşma sırasında olaydan ötürü üzgün olduğu için bundan bahsetmemişti. Daha sonra Han'ın kendisinden para çaldığını öğrenen Hua Teyze, Han'ı bu konuda sıkıştırdığında Han, bunun cesaret oyununun bir parçası olduğunu söylemişti. Fakat bunun karşısında öfkelenen Hua Teyze, Han'ı kovalamaya başlamış ve Han'da evden kaçmıştı.

Soruşturmanın sonunda Zhao Mei'in tutuklanması ile Hua Teyze suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra Han'ın evinde SOMBRA amblemli bir heykel bulmuş ve Hua Teyze'ye Han'ın SOMBRA ile olası bağlantısını sormak istemiştir. Hua Teyze, SOMBRA adını ilk kez duyduğunu fakat Mei'in sürekli garip davrandığını fark ettiğini dile getirmiştir. Hua Teyze son olarak başka bildiği bir şey olmadığını söylemiş ve Han'ın katilini tutukladığı için oyuncuya müteşekkil olduğunu söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki