Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Hubert Bannister

1.341pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share
Şüpheli
HubertBannister.png
Profili
İsmi

Hubert Bannister

Boyu

5'0" (1,52m)(tekerlekli sandaylede)

Yaşı

72

Ağırlığı

230 lbs (105 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Cinayet Kasabası

Hubert Bannister (d. 1942), kızı Lindsay Bannister'ın öldürüldüğü Cinayet Kasabası (Vaka #34/90)'nda bir şüphelidir.

Profili

Hubert, 72 yaşında, tepesi seyrek, gri saçları ve yüzünde kırışıklıkları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Genel olarak tekerlekli sandalyeye binen Hubert, üzerine beyaz bir gömlek ile lacivert bir ceket giymekte ve boynuna mavi bir şal takmaktadır. Ayrıca kahverengi çerçeveli bir gözlük takmakta ve ceketinin sağ yakasında Ütopyalıların amblemi bulunmaktadır. Tüm bunların yanında Hubert'in gimlet içtiği, mahjong oynadığı ve sigara içtiği bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Vaka90Numara.png

Hubert'in, kızı Lindsay'i gözetlemesi için tuttuğu dedektif numarası.

Ekip, Ivywood Heights otelinin barında, Lindsay'in bir fotoğrafının üstünde seri numarası bulup bunu analiz için Hannah Choi'ye gösterdikten sonra bunun, Hubert tarafından Lindsay'i takip etmesi için tutulmuş, özel bir dedektif firmasına ait olduğunu öğrenmişler ve bunun üzerine Hubert ile ilk kez konuşmaya gitmişlerdir.

Hubert'in özel dedektif tutmasının amacı, Lindsay'in Ivywood Heights otelinde kalmasından ve sürekli kendi kredi kartlarını kullanmasından bıkmış olmasıydı çünkü sürekli kızının sarhoşluğu ile uğraşmak zorunda kalmakta idi. Hubert aynı zamanda ekibe, kızının ayyaşın teki olduğunu ve ona hiç ilgi göstermediğini, bu yüzden Velma ile evlenip Lindsay'e karşın daha disiplinli bir çocuk sahibi olmak istediğini belirtmiştir.

Vaka90Ferman.png

"Lindsay Bannister'ı ölüme mahkum ediyoruz."

Amy Young'ın soruşturmaya dahil olmasının ardından ekip, üzerinde Hubert'in imzasının bulunduğu ve Lindsay adına açılmış bir ölüm fermanı bulduktan sonra Hubert'i bunun hakkında sorguya almışlardır. Hubert ekibe bunun aslında ölüm fermanından ziyade, Lindsay'in ayyaşlığından ötürü Ütopya Tarikatından afaroz edilmesine dair bir ferman olduğunu söylemiştir. Ayrıca özel dedektifin görevi, Lindsay'in Ütopyalıların aşırı harcama ve içki içme kanunlarını çiğneyip çiğnemediğini gözetlemekti ki Lindsay, bu konuda oldukça başarısız olmuştu. Lindsay ayrıca Tarikattan atıldıktan sonra Tarikat'ın sırlarını ifşa edeceğine dair de tehditte bulunmuştu.

Vaka90Günlük.png

"Dikkatli olmalıyım, Hubert Ütopyalıların insanların beyinlerini yıkadıklarını bildiğimi biliyor."

Vakanın bitiminde Hubert'in suçun üstüne yıkılmaya çalışılmasının anlaşılması üzerine serbest bırakılmış fakat polisle olan işi henüz bitmemişti. Russell Crane ve oyuncu, Ivywood Heights otelinde beyni yıkanmış bir Dick Shakespeare ile karşılaşmışlar ve Dick'in konuşacak hali olmadığını fark ederek otel lobisini aramaya koyulmuşlardır. Aramanın ardından Dick'in evrak çantasının içinde günlüğünü bulan ekip, Hubert'in Dick'in beynini yıkamış olduğuna dair bir kanıt bulmuşlardı çünkü dick'in Ütopyalıların insanların beyinlerini yıkadıklarından haberi vardı.

Bu her ne kadar Ütopyalıları çökertmek için yeterli bir kanıt olmasa da Russell, beyin yıkama konusunda Hubert'e çıkışmış fakat Hubert, ekibe gerçeği söylemeyi reddetmiş ve Ütopyalıların Emniyet için fazla güçlü olduklarını söylemiştir. Bunun üzerine Russell, Pasifik Koyu Emniyetinin ne pahasına olursa olsun Ütopya Tarikatını çökerteceğine dair yemin etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki