Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Hugo Mercier

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
HugoMercier.png
Profili
İsmi

Hugo Mercier

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

60

Ağırlığı

160 lbs (73kg)

Göz rengi

Siyah

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Thunderdome Altında

Hugo Mercier (d. 1954), oğlu Theo Mercier'in öldürüldüğü Thunderdome Altında (Vaka #21/77)'da bir şüphelidir.

Profili

Hugo, 60 yaşında, kısa kıvırcık gri saçları olan, siyah gözlü, siyahi bir adamdır ve koyu gri renkte bir bıyığı vardır. Genellikle üzerine açık gri ev üzerinde bir adet beyaz yıldız işareti bir atlet giyer ve onun da üzerinde de çizgili mavi bir ceket vardır. Hugo'nun ayı zamanda hindiba içtiği ve sinek ilacı kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, kurbanın evinde üzerinde Theo ve yüz kısmı ıslanmış bir adamın resmini bulup Theo'nun yanındaki adamı veri tabanında arattıktan sonra bunun Theo'nun babası olan Hugo olduğunu belirlemişler ve Hugo ile ilk kez konuşmaya gitmişlerdir. Hugo, birileri gelip kendisine yardım edene kadar kimse ile konuşmaya yanaşmıyordu, bu yüzden de Amy'nin, Theo'nun ölümünü bildirmeden önce Hugo'yu sakinleştirmesi gerekti. Amy, yaklaşan Zelda Kasırgasından ötürü Hugo'nun evini tahliye etmesi gerektiğini söylemiş fakat Hugo, bu teklifi reddetmiştir, çünkü dediğine göre Yves Kasırgasından burnu bile kanamadan kurtulabilmişti.

Theo Poster.png

Hugo'nun Theo için hazırlamış olduğu poster.

Ekip, Hugo tararından yazılmış ve üzerinde Theo'nun resmi ile "Gördüğünüz yerde vurun" yazılı bir bir poster bulduktan sonra Hugo ile ikinci kez konuşmaya gitmişlerdir. Dediğine göre posteri hazırlamasının sebebi Theo'nun sürekli kendisinden bir şeyler çalması idi fakat Amy, sırf para yüzünden kendi oğlunun gördüğü yerde vurulması fikrine katılmıyordu. Hugo'nun anlattığına göre Theo hiç bir zaman ailesi ile ilgilenmezdi. Hugo, son olarak eğer ekip kendisine yardım etmez ise daha fazla konuşmayacağını sözlerine eklemiştir.

Aile fotoğrafı.png Aile fotoğrafı 2.png
Mercier konutunun bir önceki sahiplerinin resimleri.

Vakanın sonunda eczacının tutuklanması ile suçsuz olduğu anlaşılmış fakat ekip ile olan işi henüz bitmemişti. Yann Toussaint'in bulduğu bir ipucuna göre Mercier konutunun önceki sahipleri yıllar önce Kuklacı tarafından öldürülmüşlerdi ve o zamandan beridir ailenin evinde Hugo oturmaktaydı. Hugo, Yann ve oyuncunun çatı katını aramalarına izin vermiş ve oyuncu bir adet 90'lı yıllardan kalma kutu bulmuştur. Kutudan bir adet fotoğraf albümü çıkartan ekip bunu analiz için Russell Crane'e göndermişlerdir. Russell'ın bulgularına göre Kuklacı, 14 yaşında olan ve aileleri ile kısa bir süre önce kavga etmiş olan çocukların ailelerini hedef alıyordu, ki Yann'da bu tanıma bire bir uyuyordu. Yann daha sonra Hugo'ya Kuklacının cinayet yöntemini anlatmış ve oyuncuya dönerek Kuklacıyı ne pahasına olursa olsun yakalayacağını söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki