Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Hunter McFarlene

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Hunter McFarlene
HunterMcFarlene.png
Profili
Tam Adı Hunter McFarlene
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 32
Ağırlığı 187 lbs (85 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Can Alıcı Kampanya

Hunter McFarlene (d. 1984) Can Alıcı Kampanya vakasında bir şüphelidir.

Profili

Hunter, 32 yaşında bir iş adamıdır fakat önceden bir asker idi. Hunter soluk kahverengi saçlıdır, üzerine siyah bir gömlek giyer ve boynuna altın bir kolye takar. Hunter aynı zamanda elektronikten anlar, esrar içer ve kinoa yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Hunter ile kurbanın birlikte çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra Hunter ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kendi şirketi USStay hareketinin sponsorlarından biriydi ve kurban kendisinin iş ortağıydı. Hunter ABD'nin Birleşik Milletler'de kalma taraftarıydı ve Sandy'nin bu yolda iyi işler çıkardığını düşünmekteydi, bu yüzden de ölmesine üzülmüştü. Oyuncu kendisine neden hareketin içinde olduğunu sorduğunda Hunter, eskiden bir asker olduğunu ve savaştan sonra döndüğünde doktorunun yarasıyla başa çıkması için kendisine ot içmesini önerdiğini söylemiş ve kurduğu sera sayesinde inandığı şey uğruna bağış yaparak savaştığını dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra serada bulduğu USStay hareketinin mallarının arasında kurbanın Hunter'ın ürünlerine yönelik "Bu ürünleri hiçbir şekilde teşvik edemem" yazılı notunu bulmuş ve Hunter ile tekrar konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban, kendi şirketinin logosunu ürünlerine koymayı reddetmişti çünkü bunun destekçilerini korkutacağını düşünüyordu, bunun sebebi ise kendisini dürüst bir iş adamı yerine bir suçlu sanmasıydı. Hunter'ın asıl hoşuna gitmeyen ise Sandy'nin kampanyasına varını yoğunu bir hiç uğruna yatırmış olmasıydı.

Soruşturmanın sonunda Terrance Williams'ın tutuklanması ile Hunter suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki