Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

I. Mahmud

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Sultan I. Mahmud
SultanMahmud.png
Profili
Tam Adı I. Mahmud
محمود الأول
Diğer ad(lar)ı Sultan Mahmud
Uyruğu Libya Bayrağı.png Libya
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 37
Ağırlığı 209 lbs (90 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Cinayet Baharı
Ayrılık Ateşi
Kılıçla Ölüm

Sultan I. Mahmud (Arapça: محمود الأول; d. 1979) Cinayet Baharı, Ayrılık Ateşi ve Kılıçla Ölüm vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Sultan Mahmud, Libya'nın 37 yaşındaki Sultanıdır. Mahmud siyah saçlara sahiptir ve belirgin bir keçi sakalı vardır. Genel olarak siyah ve altın renkli bir cübbe giyer ve başına çok renkli bir sarık takar.

"Cinayet Baharı"nda Sultan Mahmud kuskus yer ve balık avına çıkar.

"Ayrılık Ateşi"nde Sultan Mahmud, siyah yerine mavi bir cübbe giyer, aynı zamanda da kahve içer ve öd ağacı yağı kullanır.

"Kılıçla Ölüm"de Sultan Mahmud Arapça bilir.

Vakalardaki Rolü

Cinayet Baharı

Oyuncu, Carmen Martinez ile birlikte Sultan'ın muhafızları tarafından kendisi ile Hamza'nın cinayeti hakkında görüşmek istediği mazereti ile Sultan'ın karşısına çıkarılmıştır. Sultan, ekibe Büro'nun ülkesinde ne işi olduğunu sormuş ve ülke polisinin cinayeti çözebileceğini söylemiştir. Oyuncu ise daha çok Sultan'ın Hamza'dan kendi elleriyle kurtulup kurtulmadığını merak etmekteydi. Sultan buna karşılık eğer ülkedeki her kendisine muhalif olanı öldürmüş olsaydı, ülkede kimsenin kalmayacağını belirtmiştir. Sultan, Hamza'yı sarayına davet etmiş ve susması için kendisine para teklif etmişti çünkü protestocuların değişim istiyormuş gibi görülmelerine rağmen, aslında hepsinin tek istediği şeyin para olduğuna inanmaktaydı. Hamza Sultan'ın teklifini değerlendireceğini söylese de Sultan, bunu evet olarak kabul etmişti.

Oyuncu daha sonra Sultan'ın Hamza adına, iddiaya göre kendisini öldürme teşebbüsünde bulunmasından ötürü çıkardığı tutuklama emrini bulmuş ve Sultan'a bunu sormak istemiştir. Dediğine göre balık avına çıktığı sırada kurban, kendisini üstüne boya atıp kaçmış ve muhafızları peşinden gitmesine rağmen onu yakalayamamıştı. Fakat emirde Hamza'nın Sultanı öldürme teşebbüsünde bulundu yazması ekibe çelişkili gelmişti. Carmen kendisine ikisinin tamamen farklı şeyler olduğunu söylemişti fakat Mahmud'a göre Sultan'ı öldürmeye teşebbüsün cezası ölümdü ve affedilmesi mümkün değildi.

Soruşturmanın sonunda Thomas Cox'ın tutuklanması ile Sultan Mahmud suçsuz bulunmuş fakat daha sonra ekibi, saraya izinsiz girme hususundan ötürü yanına çağırmıştı. Normalde bu mesele ile muhafızları ilgilenirdi fakat onlar da protestocuları izlemekle meşgullerdi. Sultan, ekipten sarayına izinsiz gireni bulmasını istemiştir yoksa bunu şiddet uygulayarak bulacaktı. Oyuncu isteksiz bir şekilde bunu kabul etmiş fakat polisin vaktinden çalmaktan ötürü Sultan'a para cezası kesmekten de geri kalmamıştır.

Ayrılık Ateşi

Kılıçla Ölüm

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki