Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

III. Mary

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Kraliçe III. Mary
Kraliçe117.png
Profili
Tam Adı III. Mary
Diğer ad(lar)ı Kraliçe
Uyruğu Birleşik Krallık Bayrağı.png Birleşik Krallık
Boyu 5'1" (1,55 m)
Yaşı 85
Ağırlığı 130 lbs (60 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Tanrı Prens'i Korusun
Zirvedeki Dolaplar

Kraliçe III. Mary (d. 1931) Tanrı Prens'i Korusun ve Zirvedeki Dolaplar vakalarında bir şüphelidir.

Profili

III. Mary, İngiltere'nin 85 yaşındaki Kraliçesidir. III. Mary genel olarak pembe bir elbisenin üstüne mavi bir kuşak giyer ve onun üstüne aynı renkte bir mücevher takar.

"Tanrı Prensi Korusun"da III. Mary çay içer, ata biner ve Shakespeare (Şekspir)'den alıntı yapar.

"Zirvedeki Dolaplar"da III. Mary'nin avlandığı öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolü

Tanrı Prens'i Korusun

Jack Archer ve oyuncunun torunu Prens Albert'ın cinayetini araştırdığını duyan Kraliçe, ikiliyi huzuruna çağırdıktan sonra soruşturmaya dahil olmuştur. Kraliçe soruşturmayı yakından takip ettiğini belirtmiş ve torununun katilinin kendisine getirilmesini istemiştir. Jack kendisine Prens'in düşmanı olup olmadığını sorduğunda Kraliçe, herkesin onu sevdiğini söylemiş ve ikiliyi soruşturma ile baş başa bırakmıştır.

Oyuncu Kraliçe'nin, Prens'in günlüğünü okuduğunu öğrendikten sonra kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Jack Kraliçe'ye Kont Rupert ile yaşanan olaydan bahsettiğinde Kraliçe, ekibe bunu katili bir an önce yakalaması için bir motivasyon olarak görmesini söylemiştir. Oyuncu kendisine günlüğü sorduğunda Kraliçe, Albert için endişelendiğini dile getirmiştir. Dediğine göre kurban, geceleri saraydan gizlice kaçmaktaydı ve günlüğünde yazanlara göre artık Prens olmak istemiyordu. Kraliçe, torununa sahip çıkamadığını düşünmekteydi ve oyuncudan da aynı şekilde katilini elinden kaçırmamasını istemekteydi.

Soruşturmanın sonunda Enid Grimshaw'un tutuklanması ile Kraliçe suçsuz bulunmuş, aynı zamanda da oyuncu ve Jack'i Rupert'ın elinden kurtarmış, fakat daha sonra Kont Rupert'ın kaybolduğunu belirterek ekipten onu bulmasını istemiştir. Jack, kendisi ile son yaşananlardan ötürü aramaya pek sıcak bakmasa da Kraliçe, Rupert'ın da sonunun Albert gibi olmasını istememekteydi, bu yüzden de işini şansa bırakmamaya kararlıydı. Dediğine göre Rupert en son hazine odasında Kraliyet Tacı denerken görülmüştü ve bunun üzerine ekip, aramaya ilk oradan başlamıştır.

Zirvedeki Dolaplar

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki