Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ignacio Muñoz

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ignacio Muñoz
IgnacioMunoz2.png
Profili
Tam Adı Ignacio Muñoz
Uyruğu Arjantin Bayrağı.png Arjantin
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 54
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Tangosu
Kralın Gölgesinde(tutuklandı)

Ignacio Muñoz (d. 1962) Ölüm Tangosu ve Kralın Gölgesinde vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Ignacio, 54 yaşında bir antikacıdır. Ignacio yanları ağarmış kahverengi saça sahiptir, üzerine beyaz bir gömlek ile kahverengi bir ceket giyer ve gök mavisi bir kravat takar.

"Ölüm Tangosu"nda Ignacio sigara ile mate içer ve Borges okur.

"Kralın Gölgesinde"de Ignacio Rayuela de Ficciones okur ve puro ile kahve içer.

Vakalardaki Rolü

Ölüm Tangosu

Oyuncu dağları aradıktan sonra orada bir grup İspanyol altını bulmuş ve bunların kurban tarafından Ignacio'ya hediye edildiğini Dupont'tan öğrendikten sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Ignacio, daha önce ikisi de SOMBRA'ya çalıştığı için Michelle'i hemen tanımıştı. Dediğine göre kurban, son kitabına ilham kaynağı olan hazineyi bulmasına yardım etmesi için kendisine malum altınları vermişti fakat bunun dışında hazinenin nerede olduğuna dair bir bilgisi yoktu.

Oyuncu daha sonra Ignacio'ya, kurbanın "geçmişi araştırmayı" bırakmasını sağladığı için verilmiş bir heykel bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Oyuncu kendisine karşı SOMBRA kozunu kullandığında Ignacio, tek yaptığı şeyin başka birisi kendisine daha yüksek bir meblağ ödediği için kurbana yardım etmeyi bırakmak olduğunu, onun dışında Cárpena'yı, hele li SOMBRA'nın emirleri doğrultusunda öldürmediği dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Lorena Pratx'ın tutuklanması ile Ignacio suçsuz bulunmuş fakat oyuncu kendisi ile bazı gizli SOMBRA belgelerinin yeri hakkında konuşmak istemiştir. Ignacio başta soruyu geçiştirmeye çalışsa da daha sonra Lorena ile belgeler hakkında konuştuğunu fakat Lorena'nın kendisine işine bakmasını söylediğini itiraf etmiştir. Dediğine göre belgeler şehre hiç gelmemişti, yani Lorena muhtemelen belgeleri dağlarda bir yerde yok etmişti. Bunun üzerine oyuncu, belgelerden geriye kalanları kurtarmak umuduyla dağları aramaya koyulmuştur.

Kralın Gölgesinde

Oyuncu köy meydanında bulduğu bir antika madeni paranın üzerinde Ignacio'nun deri hücrelerini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Ignacio Michelle'in öldürülmüş olmasına pek şaşırmamıştı çünkü SOMBRA zaten hainleri sevmezdi. Ignacio, daha sonra Michelle'in ölümünde parmağı olmadığını belirtmiştir çünkü dediğine göre güzel şeyleri severdi ve Michelle'de bunlardan biriydi.

Oyuncu daha sonra Ignacio'nun Michelle'e gönderdiği taciz mesajlarını bulmuş ve kendisini bu konuda sıkıştırmaya karar vermiştir. Ignacio, Michelle'in Büro için fazla zarif olduğunu, kendisinin ona daha layık olduğunu dile getirmiştir. Dediğine göre Michelle, kendisi için bir bağımlılık gibiydi ve buna bir türlü karşı koyamıyordu. Hatta SOMBRA'yla iş yapmasının asıl nedeni Michelle'e daha yakın olmaktı ve Michelle'in Büro'ya katılması kendisini derinden yaralamıştı. Oyuncu Michelle'i bu yüzden mi öldürdüğünü sorduğunda Ignacio, eğer Büro'ya katılmamış olsaydı Michelle'in halen hayatta olacağını söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda katilin ve El Rey'in Arsenio Castillo çıkması ile Ignacio suçsuz bulunmuş fakat SOMBRA ile olan ilişkilerinden ötürü tutuklanmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki