Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ignatius Dupree

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Ignatius Dupree
IgnatiusD.png
Profili
Tam Adı Ignatius Dupree
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 57
Ağırlığı 250 lbs (110 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Bayou Kanı

Ignatius Dupree (d. 1957) Bayou Kanı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Ignatius, 57 yaşında, gri saçları ve kahverengi gözleri olan bir adamdır. Üzerinde bilindik bir şef üniforması ile şef şapkası vardır. Üzerinde çok sayıda leke ile şapkasının üzerinde bir tane karides vardır ve sağ elinde bir tane kaşık tutmaktadır. Şef üniformasının yanında iki tane kırmızı pantolon askısı takmaktadır. Ignatius'un ayrıca tütün çiğnediği, ayak kremi kullandığı ve, doğal olarak ta karides ile temas halinde olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

GumboJumbo.png

Ignatius'un restoranı.

Ekip, cinayet mahallinde Lee'nin Gumbo Jumbo'da çalıştığını gösteren bir çalışan kartı bulduktan sonra restorana gitmişler ve orada masanın üzerinde bir tane saatli yumurta bulup çaldırdıktan sonra Ignatius, yanlarına gelmiş ve sayacını kullandıkları için epey bir kızmıştı fakat ekibin, kendisine yeğenin öldüğünü bildirmeleri gerekmekteydi. Ignatius, Lee'nin annesine ne cevap vereceği konusunda endişelenmişti çünkü dediğine göre annesi, Lee'nin beladan uzak durması için oğlunu amcasının yanında çalışmaya göndermişti.

Ekip, daha sonra buldukları üçüncü barbekü şişinin üzerinde Lee'nin kanı, karides suyu ve, tabii ki de ayak kremi kalıntılarına rastladıkları için şişi cinayet silahı olarak kayda almışlardır. Frank, Ignatius'u yeğenini öldürmek ile suçladığında Ignatius, öfkeli bir biçimde Bayou'nun yarısının restoranına geldiğini ve herhangi birisinin şişlerine izinsiz dokunmuş olabileceğini dile getirmiştir. Ignatius, yinede yeğeni ile sorunları olduğunu itiraf etmiş (çünkü Lee, doğuştan zorbalık yapmayı seviyordu) fakat cinayetin asla cevap olmayacağını da belirtmiştir.

Cinayetten ötürü Shawna Knox suçlu bulunduktan sonra Ignatius serbest bırakılmış ve, Frank'in karşı çıkmalarına rağmen ekip, Yann ile birlikte Ignatius'un restoranına gitmişlerdir çünkü Yann, Ignatius'un yahni tarifine büyük bir ilgi göstermekteydi. Ekip, Ignatius için son derece nadir bulunan cennet elmalarından bularak Ignatius'a büyük bir iyilik yapmışlardır. Yann, evlilik yıldönümü için Ignatius'tan yahnisinin tarifini istemiş fakat Ignatius, tarifi denemeden önce yahnisinin tadına bakmasını istemiş, Yann'da seve seve kabul etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki