Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Isaac Hersberger

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
IH.png
Profili
İsmi

Isaac Hersberger

Boyu

4'1" (1,24m)

Yaşı

8

Ağırlığı

86 Ibs (40kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Şeytanın Parkı

Isaac Hersberger (d. 2005) Tom Blackwater'ın öldürüldüğü Şeytanın Parkı'da bir şüphelidir.

Profili

Isaac, 8 yaşında, ensesine kadar bukleli ve ön tarafına da taranmış sarı saçlı bir oğlandır. Isaac açık kahverengi gözlüdür ve çenesinde kırışıklıklar vardır. Büyük siyah Amiş şapkası giyer. Ayrıca düğmeli siyah yeleğin içine beyaz polo gömlek giyer. Isaac 88 Ibs ağırlığındadır ve kan grubu A-'dır. Isaac ayrıca Amiş olduğu için ata biner.

Vakadaki Rolü

Isaac'ınResmi.jpg

Isaac, Ezekiel Hersberger'in oğlu, Hannah Hersberger'in erkek kardeşi olan Amiş bir çocuktur. Isaac, Tom Blackwater cinayetini gören bir görgü tanığıdır. Ekip onu cinayet hakkında sorguladıkları zaman Isaac çok ağlamıştır ve travma geçirmiştir. Ekip onu teselli etmeye çalışmışlardır. Daha sonra Grace gelmiştir ve Grace'de onu teselli etmeye çalışmıştır. Isaac azda olsa sakinleşmiştir. Cinayet hakkında Isaac, kurbanın korkuluk şeklinde olduğunu ve kan sızdığını, her yerin kan olduğunu söylemiştir. Ancak o kadar korkmuştur ki katili görememiştir. Isaac tekrar ağlamaya başlamıştır. Grace onu sakinleştirmeye çalıştırmıştır, bir süre sonra Isaac rahatlamıştır. Daha sonra Isaac, gördüğü cinayetin resmini çizmiştir ve ekibe açıklamıştır. Ekip orada bir ayrıntıyı unutmamıştır: Resimde katil şapka takıyordu. Genç Amiş sayesinde ise ekip katilin son profilini öğrenmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki