Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Isaac Weston

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
IW.png
Profili
İsmi

Isaac Weston

Boyu

5'11" (1,80m)

Yaşı

25

Ağırlığı

143 lbs (65kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ateş Olmadan Duman Çıkmaz(tutuklandı)

Isaac Weston (d. 1988), Connor Sullivan'ın oymak beyi olduğu izci tayfasının izci kartalı ve Ateş Olmadan Duman Çıkmaz (Vaka #29)'da kendi oymak beyinin katilidir.

Profili

Isaac, 25 yaşında, siyahi, gözlüklerinin arkasından beliren koyu siyah saçlara sahip, kahverengi gözlü bir genç adamdır. Isaac, genellikle kirli yeşil, kırpık bir şapka takar ve sağ bileğinde bir saat vardır, ki bu "İzci Selamı" verdiği sırada gözükür. Genellikle üzerinde çok sayıda rozet bulunan geleneksel izci kostümünü giyer. Üniformasının sağ tarafında 18, sol tarafında 1 ve ortasındaki atkının üzerinde de bir tane olmak üzere toplam 20 tane rozet vardır. Sol göğsündeki rozetin üzerinde "Zambak" işareti, ortadakinde ise kartal motifi vardır. Isaac, 143 Ibs (65kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir. Isaac ayrıca, izci olduğu için ilk yardım bilir, çikolata sever ve solaktır. Aynı zamanda içinde büyük ihtimalle izci çadırını taşıdığı bir sırt çantası takar.

Vakadaki Rolü

Isaac, Connor Sullivan'ın oymak beyi olduğu izci tayfasının izci kartalıdır. Isaac, izci kartal olduğu, yani Connor'dan sonra tayfanın başına geçeceği için sorguya alınmıştır. Dediğine göre Connor, pek de iyi birisi değildi fakat onu, özellikle de kampın içinde kimin öldürmek isteyeceğini bilmemekteydi. Şenlik ateşi ile ilgili soruya ise izcilerin her gece ateşin etrafında toplanıp şarkılar söyledikleri ve lokum yedikleri cevabını vermiştir.

Daha sonra ekip, durumu tartışırlarken Isaac, merkeze gelip ekibe Connor hakkında ne var ne yok ise anlatacağını söylemiştir. Dediğine göre Connor, sürekli yasaklı bölgelerde ateş yakar ve göz kulak olması gereken genç izcilere kötü davranırdı. Ayrıca genç izcilerin kurabiye satarak topladıkları paraları (ki bu paralar ayrıca izcilere yeni malzemeler almaları için yatırım olacaktı) içkiye yatırıp iş başındayken sarhoş olurdu. Tabii izciler oymak beylerinden (yani Connor'dan) korktukları için bilmezden gelirlerdi, fakat bunların hepsinden haberleri vardı. Para çalmanın suç olduğu halde neden bunu ihbar etmediği sorulduğunda ise Connor'ın onun üstü olduğunu ve izcilikte üstlerin hareketlerinin sorgulanmasının yasak olduğunu söylemiştir.

Vakanın sonunda bütün deliller Isaac'ı işaret ettiği için tutuklanmıştır. Anlattığına göre Connor, sarhoş olduğu sırada, avcı James Savage'ın uyarılarına rağmen kampın yasaklı bölgesinde ateş yakmıştı. Ateşi fark eden Isaac söndürme girişiminde bulunduğunda Connor yanına gelip onunla kavga etmeye başlamıştır. Isaac, hiç düşünmeden elindeki ağaç dalı ile Connor'a vurmuş ve buna öfkelenen Connor, Isaac'ın boğazına sarılmıştır. Isaac, nefsi müdafaa amaçlı olarak Connor'ı James'in bıçağı ile (bıçağı olaydan bir gün önce ormanda bulmuştur) önce bir kere bıçaklamış, daha sonra ise öfkesine yenik düşüp defalarca bıçaklamıştır. Isaac daha sonra yaptığı şeyden ötürü pişmanlık duymuş ve oymak beyini diriltmeye çalışmıştır fakat artık çok geçti. Tabii genç izcilerin cesedi görmelerini istemediği için kurbanı şenlik ateşine bağlamıştır. Daha sonra suçu James'e yıkmak için bıçağı kulübesine götürüp bıraktığında yağmur çoktan başlamış ve ateşi söndürmüş, böylece genç izciler Connor'ın cesedini görmüşlerdi.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki