Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Isabella Fairchild

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments22 Share

Şüpheli
IF2.png
Profili
İsmi

Isabella Fairchild

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

25

Ağırlığı

132 Ibs (60 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Belalı Sular(tutuklandı)

Isabella Fairchild (d. 1988), Belalı Sular (Vaka #43)'da Andrew Ashworth'ın katilidir.

Profili

Isabella, 25 yaşında, arkadan toplu, uzun kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir kızdır. 132 Ibs (60kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir. Isabella'nın bal likörü içtiği ve tekne sürmeyi bildiği bilinmektedir. Isabella ayrıca güneş gözlükleri kullanır (ki yakasında takılı), ruj sürer ve sağ omzunda bir arı sokma izi vardır.

Vakadaki Rolü

Isabella, Edgar Fairchild (1953-1998)'ın kızı ve Martha Price'ın anlattığına göre, Fairchild mirasının tek varisidir. Jones, Andrew'ın cesedini sudan çıkardıktan sonra Isabella baygınlık geçirmiş, bu esnada da madalyonunu düşürüp kırmıştır. Ekip madalyonu onarıp Isabella'ya geri verdikten sonra da hüzünlenmiştir.

Ekip, broşu onarıp Isabella 'ya geri verdikten sonra Isabella, broşun 15 sene önce ölen ve bütün mirasını ona bırakan babasına ait olduğunu söylemiştir. Fakat babasının erken ölümü Isabella'nın zor bir çocukluk geçirmesine neden olsa da Martha'nın kızı kanatları altına alması bunu fazlası ile karşılamıştı. Isabella, dediğine göre Andrew ile bağış kampanyaları sırasında tanışmıştı fakat Isabella, Andrew'dan pekte hoşlanmamıştı çünkü anlattığına göre, insanların özel şeylerine saygısı yoktu.

Jezabela ile yapılan bir telefon görüşmesinden sonra ekip, Jezabela'nın verdiği tarifin Isabella'ya ait olduğunu bulmuşlar ve kızı tekrar sorguya almışlardır. Soruda ekip, kendisini Jezabela'nın Zindanı'nda müşteri olması hakkında sorgulamışlar, fakat bu Isabella'nın hoşuna gitmemişti, çünkü bu, kimsenin bilmesini istemediği bir sırdı. Dediğine göre Andrew ile "alternatif" (normal dışı) bir ilişkisi vardı ve insanlara hükmetmek için Jezabela'nın Zindanı'na giderlerdi, fakat Isabella ilişkisi hakkında konuşmak istememiştir çünkü ilişkinin getirdiği sonuçtan memnun kalmamıştı. Bunun üzerine ekip, kızın kurban ile olan ilişkisini öğrenmek için Martha Price ile konuşmaya gitmişlerdir.

Vakanın sonunda Andrew'ı Isabella'nın öldürdüğü ortaya çıkmıştır. Jones, Isabella'nın katil olması üzerine şoka uğramış, fakat Isabella, Andrew'ı öldürdüğünü inkar etmemişti. Isabella, Andrew ile sürekli bağış kampanyalarında karşılaşıyordu ve Andrew, ne zaman Isabella'yı görse kızla flört etmeye çalışıyordu. Isabella, sonunda Andrew'ın kurlarına dayanamamış ve ikisi bu sayede ilişkilerini başlatmışlardır. İkisi de Jezabela'nın Zindanının müvadimleri olmuşlardı, fakat barın dışında Andrew, Isabella'nın hayatını her yönden kontrol etmek istediğini söylediğinde kız Andrew'dan ayrımış, fakat Andrew ondan sonra da kızın peşini bırakmamıştır. Isabella, o gece Andrew'ı tekrar görmek istediğini söyleyerek yata çağırmış, daha sonra Archibald'dan biraz bal likörü çalarak yata geri dönmüştür. Daha sonra da Andrew'dan "oyunlarının" bir parçası olarak suya atlamasını istemiş ve atladıktan sonra da teknenin motorlarını çalıştırarak tekneyi Andrew'ın üzerine sürmüştür.

Mahkeme sırasında Isabella, cinayeti işlediğini kabul etmiş, aynı zamanda da babasının kendisine kendi sorunlarına çözmek için başkalarına güvenmemesi gerektiğini söylediğini de belirtmiştir, ki bu Andrew'ı öldürmesinin başlıca nedeni idi. Yargıç, Isabella'ya 6 yıl içinde şartlı tahliye edilmek üzere 12 yıl hapis cezası verdiği sırada da, böyle iyi yetiştirilmiş bir genç kıza sesini duyurmak için vahşice şeyler yapmasından ötürü ceza verdiği için üzülmüştür.

Ek Bilgi

  • Isabella'nın "tutuklanma" resminde, sağ omzunda ki arı sokması izi yoktur. Ayrıca boynundaki güneş gözlüğünün yerinde hiç takmadığı siyah bir papyon vardır ve tamamen farklı bir saç modeli ile görülmektedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki