Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ivana Golovanov

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments13 Share
Ivana Golovanov
IvanaGolovanov.png
Profili
Tam Adı Ivana Golovanov
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 27
Ağırlığı 115 lbs (52kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Kalpsiz(tutuklandı)

Ivana Golovanov (Rusça: Ивана Голованова; d. 1987), Kalpsiz (Vaka #11/67)'de Ling Zhang'ın katilidir.

Profili

Ivana, 27 yaşında, uzun, dalgalı, sarı saçları olan, mavi gözlü genç bir kadındır ve Rustur. Genellikle beyaz bir gömleğin üzerine mor bir ceket giyer ve sol yakasında bir Rus bayrağı ve sağ göğüsünde bir tane gül vardır. Ivana'nın aynı zamanda akapunktur bildiği, vodka içtiği ve kumar oynadığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ivana, Şehir Merkezi'nde çalışan bir siyasi figür ve aşırı Çin karşıtlığı ile bilinen bir Rus milliyetçisidir. Ivana, aynı zamanda Piotr Golovanov'un ablasıdır.

IvanaAfiş.png

Ivana'nın Çin karşıtı afişi.

Ekip, Şehir Merkezinin Çin Mahallesinde (yani cinayetin işlendiği yerde) Ivana'nın parçalanmış afişini bulduktan ve bunu onarıp tozlayarak üzerinde Çin karşıtlığının olduğunu anladıktan sonra Ivana'yı sorguya almışlardır. Ekip Ivana'nın ofisine girdiklerinde Ivana, ekipten kampanyasına katılmalarını istemiş fakat ekip, daha ziyade Çin Mahallesindeki cinayet hakkında bilgi sahibi olmak istiyorlardı. Ivana'ya göre Çinliler, aç köpekler gibiydiler çünkü, dediğine göre onlar, Ruslar'ı Şehir Merkezinden kovmaya çalışıyorlardı ve bu yüzden de Ivana, bölgede Rusları "hakim" kılmak için siyasi bir eylemci olmuştu. Amy, Ivana'yı sırf ırkçılığı yüzünden tutuklamak istemiş fakat oynucu, daha fazla delil toplanmadan birisini tutuklamanın yanlış olduğunu dile getirmiştir.

Ivana YazıTura.png

Ivana, yazı-tura atarken.

Ekip, Piotr ile, Ling ile olan evliliği hakkında konuştuktan sonra, Amy'nin kafasında Ivana'nın Piotr üzerinde güçlü bir etkisi olduğu düşüncesi ile Ivana ile tekrardan konuşmuşlardır. Ivana, kardeşinin Ling ile olan gizli evliliğinden haberdar olduğunu söylemiş ve ekibi, Piotr'ı etkilemesinin çok kolay olduğu konusunda uyarmıştır, fakat Amy, buna karşılık Ivana'nın Çinliler hakkında düşündüğü şeylerin umrunda olmadığını dile getirmiştir. Ivana, Piotr ile Ling arasında aşk olmadığını düşünüyordu çünkü olan göre, Çinliler hiçbir şeyi aşk için yapmazlardı ve Çinliler, birbirlerini öldürmeye bayılırlardı.

Vakanın sonunda Ivana'nın ekibe başından beridir yalan söylediği ve aslında katilin o olduğu ortaya çıkmıştır. Ekip, Ivana'yı in Mahallesinde tutuklamaya gittiklerinde Ivana, ekine insanların sadece kendi ırkından olanlar ile evlenmeleri gerektiğine inandığını, yani kendi soyundan birisinin (yani bir Rus'un), başka bir soydan, hele ki Asyalı soyundan olan birisi ile evlenmesine de sonuna kadar karşı olduğunu söylemiştir. Ivana, kardeşi Piotr'ın Ling ile evlendiğini öğrenmişti ve, haliylen bu duruma sonuna kadar karşıydı, çünkü, kendi inancına göre, Pasifik Koyu'nda ki yükselen suç oranının bir numaralı nedeni ırkların karışması idi. Bu yüzden de Çin toplumuna kanlı bir uyarı mesajı göndermek istemişti. Ivana, Ling'i Yuan'ın Bahçesi'ne götürdükten sonra orada akapunktur iğneleri ile kızı bayıltmış ve demir parasını havaya atarak yaşaması ya da ölmesi gerektiğine karar vermiştir. Daha sonra da Ling'i Çin hançeri ile katletmiş ve kalbini yerinden sökmüş, ki dediğine göre bunu, Ling, kardeşi Piotr'ın "kalbini çaldığı" için misilleme olarak yapmıştır, ve son olarak ta sokak teline asmıştır.

Ivana'nın kini ve gözü dönmüşlüğü Amy'nin midesini bulandırmıştı, bu yüzden oyuncudan Ivana'yı Yargıç karşısına çıkarmasını istemiştir. Yargıç Dante, Ivana'nın kalp sökmesini "hijyen dışı" olarak yorumladığında Ivana, cinayeti, toplumunun mütemadiyen Rus kalmasını istediğini dile getirerek savunmuş ve Çinlilerin Şehir Merkezine ait olmadıklarını dile getirmiştir. Dante, Ivana'nın savunmasını beğenmemiş ve Çinlilerin yaptıkları icatlardan bahsederek, onlar olmasa el arabası bile süremeyeceklerini dile getirerek Ivana'yı 20 yıl hapis cezasına çarptırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki