Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jack Archer

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments138 Share

Jack Archer
JackArcherProfil.png
Profili
Tam Adı Jack Percival Archer
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 27
Ağırlığı 170 lbs (77 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Dünya Turu'nun çoğu vakası
Aşkın Bıçağı Kördür(yalancı şüpheli)
Büyük Kaçış(yalancı şüpheli)
Gözler Önünde(şüpheli)
Kralın Gölgesinde(yalancı şüpheli)
Çifte Bela(yalancı şüpheli)
"Jack" buraya yönlendirmektedir. Diğer "Jack" başlıklı sayfalar için bakınız: Jack (anlam ayrımı).
"Bulduğun şu atari salonu afişinin üstündeki kristal tozun ne olduğunu merak ettim <İsim>. Yakuzanın "girişimlerini" bildiğimize göre, bu da yasa dışı bir şey çıkarsa şaşırmam gari..."
―Jack Archer[Kaynak]

Jack P. Archer (d. 1989), Criminal Case'in üçüncü sezonunda oyuncunun üç partnerinden biridir. Jack ilk olarak Pasifik Koyu'nun son vakasında görülmüştür. Jack ayrıca Aşkın Bıçağı Kördür,Büyük Kaçış ve Kralın Gölgesinde'de yalancı şüpheli, Gözler Önünde'de ise bir şüphelidir.

Profil

Jack, 27 yaşında, hafif uzun ve önleri sola taralı kestane rengi saçları olan, kahverengi gözlü bir genç adamdır. Jack, ABD Los Angeles doğumuldur ve Büro'daki görevi Özel Kuvvetler Ajanı'dır fakat ondan önceki mesleği bilinmemektedir. Jack, genel olarak mavi bir gömlek giymekte ve açık kahverengi bir güneş gözlüğü takmaktadır. Büro'nun bir üyesi olması dışında havalı, sinsi ve atak birisi olması ile de bilinir.

"Gözler Önünde"de Jack ağrı kesici kullanır ve W&W's şekerlemeleri yer.

Criminal Case'te yaşadıkları

Son Geri Sayım

Jack, bölümün sonuna doğru oyuncuya dünyanın en büyük emniyet teşkilatı olan Büro'ya katılması için teklifte bulunmuştu. Zaten Pasifik Koyu'ndaki suç oranları da artık gitgide düştüğü ve Amy Young, oyuncunun eğitimi ve gözetimi altında artık tam teşekküllü bir polis memuru olabildiği ve kendi görevlerini tek başına yapabilecek duruma geldiği için oyuncu da Büro'da kendisine bir yer edinebilirdi. Jack, oyuncu ile birlikte gitmeden önce oyuncudan Pasifik Koyu Emniyet Müdürlüğü'ndeki ekip arkadaşlarına hoşça kal demesini söylemiş ve oyuncu, Jack'in söylediğini yaptıktan sonra Pasifik Koyu'nu arkasında bırakarak Dünya Turu'na çıkmıştır.

Kılıçla Ölüm

Soruşturmanın ortasında Asal Havvaa kendisini öpmesi ile Jack zehirlenmiş ve hastaneye kaldırılmıştı. Asal'ın dediğine göre öpüştükleri sırada Jack'in ağzına uyuşturucu hap yerleştirmişti fakat hap öldürücü değildi. Carmen kendisini Kılıç'a çalışmakla suçlayarak bu yüzden Jack'i zehirlediğini söylediğine Asal, Jack'i zehirlemesinin tek nedeninin sürekli kendisi ile flört ederek görevini tehlikeye atmak olduğunu belirtmiştir.

Kılıç'ın yakalanmasının ardından Jack, kendisi gibi zehirlenen Dupont ile birlikte iyileşmiş ve Kılıç'ı yakaladığı için oyuncuyu tebrik etmiş, aynı zamanda da Asal'ın ziyaretlerini beklemiyor olsa Dupont'la aynı odada kalmaktan kafayı yiyeceğini söylemiştir. Oyuncu kendisine onu zehirleyenin Asal olduğunu hatırlattığında ise ateşli ve tehlikeli kızlardan hoşlandığını dile getirmiştir.

Aşkın Bıçağı Kördür

Anbu Devanesan'ın sorgu odasından kaçarak Elliot Clayton'ı da esir almasının ardından Jack, kolundan vurulmuş bir halde merkeze gelmişti. Revire kaldırılan Jack, oyuncuya Anbu'yu, yanında Elliot'la birlikte merkezden çıkarken görmüştü ve o sırada Anbu'nun bir SOMBRA ajanı olduğunu bilmiyordu. Jack ikisini koy bahçelerine kadar takip etmiş fakat Jack'i fark eden Anbu, orada Jack'i kolundan vurmuştu.

Gözler Önünde

Oyuncu Lavinia De Brills cinayetini araştırırken Lavinia'yı öldüren kurşunun Jack'in silahından çıktığını öğrenmiş ve Jack ilk kez bir cinayet soruşturmasında şüpheli olmuştur. Jack, oyuncuya daha önce ikisinin birlikte Michelle'i sorguladığını hatırlatarak sorgu masasının öteki tarafında olmaktan duyduğu şaşkınlığı dile getirmiştir. Oyuncu kendisine tabancasının nerede olduğunu sorduğunda Jack, önce silahının üstünde olduğunu söylemiş fakat silahı üstünde bulamayınca silahı kaybettiğini itiraf etmiş ama bunun onu bir katil yapmadığını da sözlerine eklemiştir.

Jack daha sonra sarhoş bir halde elinde viski şişesiyle diğerlerinin yanına gelmiş ve Jonah kendisine bir mazeret belirtene kadar Marina'yı şüpheli bulduğunu belirtmiştir. Bunun üzerine Ingrid, hal ve hareketlerinden ötürü Jack'in en yakındaki bir hücreye kapatılması ve soruşturma kapanana kadar orada kalması emrini vermiştir.

Oyuncu daha sonra Jack'in Lavinia'ya yazdığı "Bu sırrı mezarına götüreceksin" yazılı notu bulmuş ve Jack'e malum sırrın ne olduğunu sormak istemiştir. Oyuncu bu sırrın Jack'in köstebek olması olduğunu düşündüğünde Jack, utanarak Kenya'da sarhoşken Lavinia ile birlikte olduğunu itiraf etmiştir. Olaydan sonra yerin dibine giren Jack, bundan Lars'ta dahil kimseye bahsetmemişti. Jack'in anlattıkları karşısında şok olan Michelle, Jack'in en iyi ihtimalle oyuncunun soruşturmasını baltalamış olduğunu, en kötü ihtimalle de bunun daha büyük bir şeyi saklamak için uydurduğu bir hikaye olduğu söylemiştir. Jack oyuncuya raporunda bu konudan bahsetmemesi için yalvardığında ise Michelle, kendisine sadece susma hakkını kullanmasını söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Lavinia'nın katilinin ve Büro'daki köstebeğin Angela Douglas olduğunun ortaya çıkması ile Jack'in suçsuz olduğu kanıtlanmıştır. Jack daha sonra üçüzlerin doğum videosunu izledikten sonra gözyaşlarına boğulan Lars'ı teselli ederken görülmüştür.

Kralın Gölgesinde

El Rey'in tutuklanmasının ardından Jack, oyuncu ile bir konu hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre Ingrid, kendisine gelen bir telefonun ardından ağlayarak genel merkezi terk etmişti. Jack, Michelle'in öldürülmesinin ardından böyle bir olayın yaşanmış olmasını hoş karşılamamış ve oyuncuyla Ingrid'in peşinden giderek iyi olduğundan emin olmak istemiştir.

Can Alıcı Kampanya

Soruşturma sırasında Jack, Carmen ve oyuncuya SOMBRA konusunda "sakin olmalarını söylemiş, hatta bunun üstüne örgüte katılma teklifinde dahi bulunmuştu. Fakat oyuncunun Jack'in esrar aldığını fark etmesi pek uzun sürmemiş ve Jack'e esrarın etkileri geçene kadar kendisini bir yere kapatmasını söylemiştir.

Soruşturmanın ardından Jack, kendine gelir gelmez genel merkezi terk etmişti. Jack'in durumundan endişelenen Lars, oyuncuyu da yanına alarak seraya gitmiş ve orada Jack'in gömleğini bulmuş, üstünde de Chockas D.Lux'un DNA'sını bulmuş ve Chockas'a Jack'in nerede olduğunu sormak istemiştir. Chockas, Jack'in yerini bilmediğini söylemiş ve onun yerine oyuncu ve Lars'ı yeni arkadaşıyla tanıştırmak istemiştir. Chockas'ın arkadaşının Lars'ın dikkatini çekmesinin ardından arkadaşı kaçmış ve daha sonra bu arkadaşın aslında Jack olduğu ortaya çıkmış, bu da Lars'ı epey dumura uğratmıştır. Jack oyuncuya Chockas'ın kendisine kılık değiştirme konusunda meydan okuduğunu ve kendisinin de bunu geri çeviremediğini söylemiştir. Jack son olarak oyuncu ve Lars'tan bu olayın aralarında kalmasını istemiş, ikili de bunu kabul etmiştir.

Çifte Bela

Oyuncu, Jack ve Jonah ile Alaska'daki Bearing Straight silah fabrikasına gitmişti. Jack, oyuncunun Seattle'da fark ettiği suikastçı üzerine Birleşik Milletler müfettişi Niilo Virtanen'i korumak adına onun kılığına girmiş, fabrikada suikastçı tarafından göğsünden vurulmuş ve hastaneye kaldırılmıştı.

Virtanen'in katilinin tutuklanmasının ardından Jack, oyuncu ve Carmen ile hastanede konuşmak istemiştir. Dediğine göre Lars, hastanede yattığından beridir kendisini bir kere ziyaret etmemiş, bu da onu endişeye sokmuştu. Oyuncu Lars'ın muhtemelen bir yandan vakayla, diğer yandan da üçüzlerle meşgul olduğunu için uğrayamadığını söylemiş fakat Jack, kendisi için oyuncudan Lars'ı yoklamasını istemiştir.

Oynanış

Jack, diğer bütün partnerler gibi, Dünya Turu'nun oyuncu ile partner olduğu vakalarında 10. Seviye ve 1 yardımlı partner olarak, eğer bütün takım arkadaşları kullanılmışsa veya onu seçmek isterseniz seçilebilir.

Galeri

Profili

Resimler

Ayrıca

Navigasyon

Also on Fandom

Random Wiki