Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jackson Peters

1.414pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Jackson Peters
Jackson Peters.png
Profili
Tam Adı Jackson Peters
Uyruğu Yeni Zelanda Bayrağı.png Yeni Zelanda
Göz Rengi Yeşil
Durumu Merhum
Vakalar Söyle, Dost ve Öyle Öl(öldürüldü)

Jackson Peters Söyle, Dost ve Öyle Öl'de kurbandır.

Profili

Jackson, "Yüzüklü Efendi" yedilemesinin yönetmeniydi. Jackson, orta uzunlukta kahverengi saça ve yeşil gözlere sahipti üzerinde kırmızı-kahverengi bir gömlek ile siyah bir ceket vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Jackson'ın cesedini "Yüzüklü Efendi" filminin setinde bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Jackson'ın ölüm sebebi ağır kafa tramvasıydı. Angela aynı zamanda kurbanın başında bir adet köpekbalığı dişi bulmuştu ve Jonah'ın anlattığına göre köpekbalığı dişi, Yeni Zelanda'ya özgü bir silah olan maripide bulunmaktaydı. Dişin üstünde pavlova izlerinin bulunması ise katilin pavlova yediğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin ragbi oyuncusu ve filmde Ork karakterini canlandıran Jermaine Waaka olduğu ortaya çıkmıştır.

Jermaine'in anlattığına göre kurban, kendisini steroid alırken kameraya çekmiş ve filmden ayrılmaması için kendisine bu görüntülerle şantaj yapmaktaydı. Oyuncu kendisine kurbanı neden şikayet etmediğini sorduğunda ise böyle bir durumda steroid kullandığını kurbanın sızdıracağını, bunun da ragbi kariyerinin sonu demek olduğunu dile getirmiştir. Bunu riske almak istemeyen Jermaine, kurbanı maripi ile başına vurarak öldürmüş, bunun üzerine de Yargıç Adaku kendisini 25 yıl hapisle cezalandırmıştı.

Ek Bilgi

  • Jackson, Yeni Zelanda'lı yönetmen Peter Jackson'ın oyundaki halidir.
    • Jackson'ın yönetmenliğini yaptığı "Yüzüklü Efendi" ise gerçek hayattaki Yüzüklerin Efendisi üçlemesine göndermedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki