Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jacob Fishman

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
JacobFishman.png
Profili
İsmi

Jacob Fishman

Boyu

6'0" (1,83 m)

Yaşı

68

Ağırlığı

250 lbs (113 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

İntikam

Jacob Fishman (d. 1946), David Breitman'ın öldürüldüğü İntikam'da bir şüphelidir.

Profili

Jacob, 68 yaşında, kısa, önleri yana taralı gri saçları olan, kahverengi gözlü bir hahamdır. Aynı zamanda oldukça gür bir sakalı ve bıyığı vardır. Genellikle siyah çizgileri olan beyaz bir haham cübbesi giyer, başında aynı renkte bir Kipa (Musevi takkesi) vardır ve siyah çerçeveli bir gözlük takar. Bunun yanı sıra içinde siyah bir ceket ile beyaz bir gömlek, onun üzerinde, üstünde bir adet Davut Yıldızı olan pembe bir kravat takar. Jacob'ın aynı zamanda çay içtiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Hannah Choi, eski polis arşivlerini araştırdıktan sonra David'in Jacob'ın sinagogunda kaldığını öğrenmiş ve bu yüzden ekip derhal Jacob ile konuşmaya gitmişlerdir. Ekip, Jacob'a, hapisten çıktığından beridir sinagogunda kalan David'in öldürüldüğünü söylediklerinde Jacob, David'in her ne kadar suçlu olsa da hayatını düzene sokmaya çalıştığını söylemiş ve kendisine ev bulana kadar sinagogda kalmasına müsaade etmişti. Jacob, David'in geçmişteki yasa dışı faaliyetlerine rağmen iyi bir adam olduğunu ve son zamanlarda vaktini çok fazla tren istasyonunda geçirdiğini söyleyerek ekibi tren istasyonuna yönlendirmiştir.

Ekip, üzerinde Jacob ve Eva Breitman'ın olduğu 25 yıllık bir fotoğrafı bulduktan sonra Jacob ile tekrardan konuşmuşlardır. Jacob'ın anlattığına göre David hapse girdiğinden beridir Eva'nın bir babaya ihtiyacı vardı, bu yüzden Eva'ya elinden geldiği kadar bakmış ve düzgün bir hayat sürebilmesini sağlamıştı. Fakat David'in hapisten çıktıktan sonra Jacob'dan daha fazla yardım istemesi Jacob'ı epey bir sinirlendirmişti, ki bu yüzden David'i bir dilenci, Eva'yı da üvey kızı olarak görmeye başlamıştı.

Vakanın sonunda katilin tutuklanmasının ardından Jacob, İç Kargaşa tarafından yapılan din karşıtı saldırının ortasında kalmıştır.

Also on Fandom

Random Wiki